Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zmote in napake - odnos do njih in njihovo popravljanje
Avtorji:
ID
Horvat, Mojca
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Horvat_Mojca_2010.pdf
(676,21 KB)
MD5: B6EB80E93ECEE047A83A23EF21AA8D2B
PID:
20.500.12556/dkum/6a26224b-2df2-49cf-b27c-9df395ceea3b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Namen diplomske naloge je bil raziskati vlogo zmot in napak pri pouku ter poiskati najprimernejše načine popravljanja le-teh. Ugotovitve so bile prikazane v teoretičnem delu naloge. Namen empiričnega dela diplomske naloge je bil raziskati, kaj o napakah menijo učenci in dijaki, kakšne so njihove izkušnje v zvezi s popravljanjem napak ter kaj bi želeli spremeniti. V ta namen je bil sestavljen vprašalnik, ki ga je rešilo 109 učencev in dijakov. Analiza rezultatov vprašalnika je pokazala, da so učenci in dijaki mnenja, da se iz napak učimo in da jih je treba sproti popravljati. Poleg tega so mnenja, da se odziv na napake razlikuje glede na situacijo in šolski predmet, pri katerem se napaka pojavi. Z odzivi na napake imajo anketiranci precej slabe izkušnje in si želijo, da se učitelj ob pojavu napake ne bi razburjal in sošolci ne bi norčevali. Poleg tega si želijo, da bi odkrivanju in popravljanju napak namenili več pozornosti. Razvidno je torej, da se tudi učenci in dijaki zavedajo, kako pomemben je pravilen odnos in pristop k napakam. Prav zato bi morali učitelji paziti, da se ob pojavu napak iz učencev ne norčujejo, in neprestano iskati nove načine popravljanja zmot in napak.
Ključne besede:
zmota
,
napaka
,
sumativno preverjanje znanja
,
formativno preverjanje znanja
,
refleksija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Horvat]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-14639
UDK:
37.091.279.7(043.2):159.9
COBISS.SI-ID:
17799688
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:7NOBFF6Y
Datum objave v DKUM:
30.07.2010
Število ogledov:
2755
Število prenosov:
248
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HORVAT, Mojca, 2010,
Zmote in napake - odnos do njih in njihovo popravljanje
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Horvat. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14639
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stresnost študija na Fakulteti za varnostne vede
Motivacija študentov
Motivacija študentov za študij na FVV
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Predlog posodobljenega učnega načrta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Motivacija zaposlenih v osnovni šoli za neformalno izobraževanje
Evalvacija šolskega matematičnega tekmovanja Kenguru
Vpliv stresa na tehnično osebje v šoli
Položaj študentov
Stres in izgorelost pri ravnateljih v slovenskih srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Errors and mistakes - attitudes toward them and their correction
Opis:
The main aim of the diploma paper was to research the role of errors and mistakes in school and to find the most appropriate ways to correct them. The findings were presented in the theoretical part of the diploma paper. The aim of the empirical part was to research what pupils and students think about making mistakes, what kind of experience they have had with error correction and what they would like to change. For this purpose a questionnaire was composed and was distributed among 109 pupils and students. The results have shown that pupils and students think that we learn from our mistakes and that we should correct them the moment they occur. Moreover, they believe that reactions to mistakes differ according to the situation and subject. They have quite negative experience with reactions to mistakes and they wish teachers would not get upset and classmates would not make fun of them. Moreover, they wish they could devote more attention to finding and correcting mistakes. It is obvious that pupils and students are really conscious of how important an appropriate attitude toward mistakes is. Therefore, teachers should be more careful not to make fun of those who make mistakes, and should, continually, look for new ways of correcting errors and mistakes.
Ključne besede:
error
,
mistake
,
summative assessment
,
formative assessment
,
reflection
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj