| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:INFORMACIJSKI SISTEM NAČRTOVANJA IN VODENJA STORITEV
Avtorji:ID Kolman, Robert (Avtor)
ID Polajnar, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Buchmeister, Borut (Komentor)
Datoteke:.pdf SPEC_Kolman_Robert_2010.pdf (2,64 MB)
MD5: 2B8BEA66AB889D1B9501719E7A42293C
PID: 20.500.12556/dkum/0f9ddb56-3cc7-40df-b914-26ae289f02e3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Življenjski tempo nam nalaga neprestane in hitre spremembe tako v organizaciji kakor v okolju, v katerem živimo. Tempo nam narekuje potrebe po čim hitrejšem pretoku informacij ter učinkovitejših in konkurenčnih proizvodnih sistemih. Glavni vir konkurenčnih prednosti predstavljajo podatki in informacije ter njihovo učinkovito obvladovanje in upravljanje. Zato igra dandanes informatika pomembno vlogo v sodobnih organizacijah in predstavlja enega od glavnih dejavnikov zagotavljanja konkurenčnih prednosti organizacije oziroma podjetja. V smislu zagotavljanja konkurenčnih prednosti podjetja je bilo potrebno analizirati, organizirati in urediti proces za načrtovanje in vodenje storitvene dejavnosti. Celoten proces je bilo potrebno opremiti z informacijskim sistemom ter izdelati uporabna navodila za rokovanje. Predhodno stanje informacijskega sistema je bilo nepopolno in zastarelo. Sistem za vodenje storitvene dejavnosti ni bil integriran v obstoječ informacijski sistem podjetja. Pri zasnovi izgradnje informacijskega sistema so bila uporabljena znanja proizvodnega menedžmenta, priprave in organizacije proizvodnje, študija dela ter druga potrebna znanja. Informacijski sistem vodenja storitev se je po uvedbi izkazal za učinkovitega predvsem v smislu izboljšanega pretoka informacij, nadzora nad sistemom, povečane storitvene učinkovitosti ter zmanjšanja stroškov. Iz navedenih rezultatov lahko z gotovostjo trdim, da je bila investicija v izgradnjo pravilna.
Ključne besede:sistem storitvene dejavnosti – informacijski sistem – učinkovito obvladovanje in upravljanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Kolman]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14472 Novo okno
UDK:[659.2:004]:658.51
COBISS.SI-ID:14302742 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M9RIE9MU
Datum objave v DKUM:29.06.2010
Število ogledov:3095
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
KTFMB - FS
:
KOLMAN, Robert, 2010, INFORMACIJSKI SISTEM NAČRTOVANJA IN VODENJA STORITEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Kolman. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14472
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFORMATION SYSTEM SERVICE MANAGEMENT
Opis:The speed of life demands constant and fast changes in organisations and the surrounding we live in. This way of life dictates a rapid flow of information and an effective competitive production system. The main source of competitive priorities represents data and information and the effective management and mastering of them. Therefore information science plays an important role in today’s organisations and companies. To assure a constant competitive priority of the company it was of a great importance to analyze, organize and manage a process of planning and managing the public affair. The whole process needed a new information system and a useful manual how to handle it. The previous information system was incomplete and old. The system for leading the public service was not integrated into the existing system of the company. The information system was planned with the knowledge of production management, production organization and preparations, work studies and many others. After applying the information system for leading public services the main qualities of it are the following: a better flow of information, a control over the system, higher efficiency and lower expenses. On behalf of the result mentioned above I can assure that the investments into this information system were of the right decision.
Ključne besede:Public services system – information technology - effective management and mastering


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici