Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POUK PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
Avtorji:
ID
Mihelin, Katja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Mihelin_Katja_2010.pdf
(2,52 MB)
MD5: 8F72A68F643A33A8DCCB5703BD773597
PID:
20.500.12556/dkum/12b1bdd6-a476-4570-bf45-92e3acf0a7c3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje ter pouk zunaj učilnice. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Opisani so koraki načrtovanja ter metode tovrstnega pouka. Opredeljena so tudi posebna znanja in spretnosti, ki jih učenci skozi izkustveno učenje razvijajo. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti, načrtovani za doseganje pri pouku zunaj učilnice. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti iz vseh štirih potrjenih priročnikov za učitelje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti zunaj učilnice glede na tematske sklope, razrede in glede na posamezne založbe so analizirane.. Dodan je primer eksemplarične učne priprave za predmet spoznavanje okolja zunaj učilnice. V prilogi je dodan izpis vseh dejavnosti načrtovanih za izvajanje zunaj učilnice iz priročnikov za učitelje.
Ključne besede:
predmet spoznavanje okolja
,
pouk zunaj učilnice
,
izkustveno učenje
,
priročniki za učitelje
,
okoljska vzgoja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Mihelin]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-14283
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17704712
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:P6VQKCWW
Datum objave v DKUM:
07.07.2010
Število ogledov:
4298
Število prenosov:
847
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MIHELIN, Katja, 2010,
POUK PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Mihelin. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14283
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obnova in razvoj turizma na območju cone B Svobodnega tržaškega ozemlja (s posebnim poudarkom na okraju Koper)
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
(Raz)vrednotenje podobe Trsta v sodobni poeziji Slovencev v Italiji
Družbeni in politični procesi v sodobnih slovanskih kulturah, jezikih in literaturah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podoba Trsta in Tržaškega v slovenski in italijanski poeziji prve polovice 20. stoletja
Odnos do živali v romanih Hiša Marije Pomočnice in Zadnji človek
Poezija Stanka Janežiča na presečiščih sodobne slovenske zgodovine
Motiv identitete v romanih Frančiška in Prijateljstvo pisatelja Fulvia Tomizze
Srečanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
LESSONS WITHIN THE SUBJECT MAKING ACQUAINTANCE WITH THE ENVIRONMENT BEYOND THE CLASS - ROOM
Opis:
The diploma paper starts with theory and definition of experiential learning and outdoor education. It includes principles of successful experiential teaching and experiential learning cycle. Lesson planning stages and methods of outdoor teaching are described. We also define special knowledge and skills which are developed during experiential learning. All objectives and themes which include activities planned for outdoor classes are copied from the curriculum. We added the number of outdoor activities from all four teacher books. We analysed the number of outdoor activities by themes, classes and publishers. An exemplary lesson plan is provided at the end of the diploma paper. Appendix contains a printout of all outdoor activities copied from all teacher books.
Ključne besede:
Making acquaintance with the environment
,
outdoor teaching
,
experiential learning
,
teacher books
,
environmental education.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj