Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MOTIVACIJA OSNOVNOŠOLCEV PRI POUKU GLASBE
Avtorji:
ID
Tandler, Katja
(Avtor)
ID
Črčinovič Rozman, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Habe, Katarina
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Tandler_Katja_2010.pdf
(544,27 KB)
MD5: B7A7EB0DFF0E504E79694BF92F4A2725
PID:
20.500.12556/dkum/afc3f5e6-70f4-497a-9e21-77412f63d578
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo govori o motivaciji, in sicer natančneje opredeljuje motivacijo osnovnošolcev pri glasbenem pouku. V diplomskem delu smo skušali ugotoviti, kakšna je stopnja motiviranosti osnovnošolcev za glasbeni pouk. Pri tem smo se še posebej osredotočili na pojav različnih vrst in stopnje motiviranosti učencev za celotno področje predmeta glasbena vzgoja, vpliv učiteljev na učenčevo aktivnost pri pouku glasbe ter motivacijo za glasbo v vsakdanjem življenju. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika. Uporabljena je bila deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Raziskovali smo na priložnostnem vzorcu učencev (N = 107), ki so se razlikovali po spolu in starosti. Vzorec je zajemal učence četrtih, petih, osmih in devetih razredov. Iz rezultatov je razvidno, da igra glasba v vsakdanjiku učencev kar pomembno vlogo, pa tudi njihova stopnja motiviranosti za glasbeni pouk je temu primerno visoka. Aktivnosti pri pouku glasbe učenci kar pozitivno ocenjujejo, zaskrbljujoč pa je podatek o priljubljenosti učenja glasbene teorije in zgodovine. Le-ta kaže na to, da so učenci za ti dve aktivnosti najmanj zainteresirani. Poleg tega je iz rezultatov razvidno tudi to, da je glasbena vzgoja predmet, ki je med osnovnošolsko populacijo dokaj priljubljen, saj je na lestvici vrednotenja šolskih predmetov dosegel visoko mesto tako pri učencih na razredni, kot tudi pri učencih na predmetni stopnji. Rezultati torej kažejo na visoko stopnjo motiviranosti učencev za pouk glasbe, prav tako pa je glasbena vzgoja predmet z visoko stopnjo priljubljenosti med osnovnošolci.
Ključne besede:
motivacija
,
teorije motivacije
,
glasbena vzgoja
,
model PPZZ
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Tandler]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-14275
UDK:
78(043.2)
COBISS.SI-ID:
17712904
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LZMMIPSI
Datum objave v DKUM:
06.07.2010
Število ogledov:
3896
Število prenosov:
545
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TANDLER, Katja, 2010,
MOTIVACIJA OSNOVNOŠOLCEV PRI POUKU GLASBE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Tandler. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14275
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(1 glas)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ISO 19011 and ISO 26000
Obvladovanje dokumentacije in merilne opreme v skladu s standardom ISO 9001:2000
Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev podjetja Simbio, d. o. o.
Sistemi za nadzor proizvodnje v farmacevtski industriji
Programska rešitev za sistem vodenja kakovosti ISO 9001:2008
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Sistemi vodenja kakovosti - ISO 9001
Sistem vodenja kakovosti v čistilnem servisu
Uporaba sodelovalne programske opreme v sistemu vodenja kakovosti izbranega podjetja
Poslovnik sistema vodenja kakovosti podjetja TPS IMP d.o.o.
ISO in mala podjetja: prednosti in pomanjkljivosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MOTIVATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS AT MUSIC LESSONS
Opis:
This diploma deals with motivation, more precisely it defines the motivation of primary school students at Music lessons. We have tried to establish the student's level of motivation for Music lessons. We paid special attention on the presence of different types and degrees of students’ motivation for the entire area of the subject Music, the teacher's influence on the students’ activity during Music lessons and motivation for music in everyday life. The information was gathered with the help of a questionnaire. The method that was used is the descriptive and causative non-experimental method of empirical pedagogical research. We have been researching on an occasional pattern of students (N = 107), who differentiated by age and gender. The pattern included the students of fourth, fifth, eighth and ninth classes. The results show that music plays an important part in students’ everyday life and therefore their motivation for the music lessons is adequately high. The students have graded the activities during Music lessons as good; what is concerning is the information of popularity of learning musical theory and history. This information shows the students’ disinterest in learning these two areas of Music. Besides this, the results show a high popularity of Music as a school subject as it was rather popular among the primary school students since it has reached a very high position on the scale of evaluation of the school subjects among both the lower and higher classes. The results clearly point out a high level of students’ motivation for Music lessons and a high popularity of Music as a school subject.
Ključne besede:
motivation
,
motivational theories
,
Music
,
PPZZ model
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj