Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
Avtorji:
ID
Majcen, Maja
(Avtor)
ID
Šprajc, Polona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Majcen_Maja_2010.pdf
(692,30 KB)
MD5: DDF7EB56C39B395A4B0A2FFD60826529
PID:
20.500.12556/dkum/d388d4fe-ebd1-4e04-bfa7-250684929a07
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.
Ključne besede:
- kozmetična storitev - marketinški splet - kakovost kozmetičnih storitev - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-14201
COBISS.SI-ID:
6683667
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JIAO9YSE
Datum objave v DKUM:
18.08.2010
Število ogledov:
4123
Število prenosov:
1325
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAJCEN, Maja, 2010,
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14201
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza segretja motorskega zaščitnega stikala pri trajni tokovni obremenitvi
Optimizacija elementov magnetnega tokokroga v zaščitnem stikalu na diferenčni tok EFI-4 40/003 A-tip
Elektronski odklopnik na residualni tok z vgrajeno nadtokovno zaščito
Krmilna logika za štirikvadratna polprevodniška stikala
Sistem z virtualnim krmiljem za testiranje zaščitnega stikala FID
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKET ANALYSIS OF COSMETICS SERVICES USERS
Opis:
The goal of this diploma is the research and analysis of the market of cosmetic services users. The introduction contains definition of the problem, methodology and hypotheses, which provided the necessary help with the execution of the market research. The theoretical part contains a presentation of cosmetology through the extended marketing mix 7P's and target marketing. A part of this paper was also devoted to the strategy of marketing cosmetic services and quality, as well as research of cosmetic services user's satisfaction. The recognition of cosmetics services market has been demonstrated on a concrete example of a company. A market research and analysis is presented in connection to marketing information system (MIS), followed by answers to hypotheses, conclusion and recommendations.
Ključne besede:
- cosmetic service - marketing mix - cosmetic services quality - user satisfaction - questionnaire
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj