| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
Avtorji:Majcen, Maja (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Majcen_Maja_2010.pdf (692,30 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.
Ključne besede:- kozmetična storitev - marketinški splet - kakovost kozmetičnih storitev - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6683667 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JIAO9YSE
Število ogledov:2860
Število prenosov:1028
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET ANALYSIS OF COSMETICS SERVICES USERS
Opis:The goal of this diploma is the research and analysis of the market of cosmetic services users. The introduction contains definition of the problem, methodology and hypotheses, which provided the necessary help with the execution of the market research. The theoretical part contains a presentation of cosmetology through the extended marketing mix 7P's and target marketing. A part of this paper was also devoted to the strategy of marketing cosmetic services and quality, as well as research of cosmetic services user's satisfaction. The recognition of cosmetics services market has been demonstrated on a concrete example of a company. A market research and analysis is presented in connection to marketing information system (MIS), followed by answers to hypotheses, conclusion and recommendations.
Ključne besede:- cosmetic service - marketing mix - cosmetic services quality - user satisfaction - questionnaire


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici