| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
Avtorji:ID Majcen, Maja (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Majcen_Maja_2010.pdf (692,30 KB)
MD5: DDF7EB56C39B395A4B0A2FFD60826529
PID: 20.500.12556/dkum/d388d4fe-ebd1-4e04-bfa7-250684929a07
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.
Ključne besede:- kozmetična storitev - marketinški splet - kakovost kozmetičnih storitev - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14201 Novo okno
COBISS.SI-ID:6683667 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JIAO9YSE
Datum objave v DKUM:18.08.2010
Število ogledov:4123
Število prenosov:1325
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
MAJCEN, Maja, 2010, ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14201
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET ANALYSIS OF COSMETICS SERVICES USERS
Opis:The goal of this diploma is the research and analysis of the market of cosmetic services users. The introduction contains definition of the problem, methodology and hypotheses, which provided the necessary help with the execution of the market research. The theoretical part contains a presentation of cosmetology through the extended marketing mix 7P's and target marketing. A part of this paper was also devoted to the strategy of marketing cosmetic services and quality, as well as research of cosmetic services user's satisfaction. The recognition of cosmetics services market has been demonstrated on a concrete example of a company. A market research and analysis is presented in connection to marketing information system (MIS), followed by answers to hypotheses, conclusion and recommendations.
Ključne besede:- cosmetic service - marketing mix - cosmetic services quality - user satisfaction - questionnaire


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici