Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH TER UPORABNIKOV NA CENTRU ZA SOCIALNO DELO ŽALEC
Avtorji:
ID
Cehner, Mojca
(Avtor)
ID
Gomišček, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Cehner_Mojca_2010.pdf
(1,38 MB)
MD5: 25A157E509E05EAC0069D4ABCF0EF1A6
PID:
20.500.12556/dkum/4281cadb-c054-4216-b2fd-641e07f0adfb
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomskem delu je obravnavana kakovost v socialnem varstvu. Socialno varstvene storitve spadajo med storitve, za katere je značilna usmerjenost v ljudi in zahtevajo visoko stopnjo soodvisnosti med izvajalcem in uporabnikom. V ta namen smo na Centru za socialno delo Žalec v času med 05.01.2009 in 15.03.2009 s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov izvedli raziskavo med zaposlenimi in uporabniki. V raziskavi za oceno zadovoljstva zaposlenih je sodelovalo 19 zaposlenih, medtem ko je na vprašalnike za ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov odgovarjalo 335 naključnih uporabnikov storitev. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na oceno, kakšne so želje zaposlenih in uporabnikov ter kje so potrebne izboljšave za dosego boljših rezultatov. Večina zaposlenih je dobro ocenila pogoje dela in organizacijo, izpostavili pa so potrebo po strokovnem usposabljanju. Uporabniki so v večini zadovoljni z delom strokovnih delavcev, želijo pa si boljšega sodelovanja med institucijami in zaposlenimi ter hitrejše reševanje zadev (postopkov). Na podlagi ugotovitev zadovoljstva zaposlenih in strank Centra za socialno delo Žalec smo podali smernice za izboljšanje. Zaposlenim je potrebno omogočiti dodatna izobraževanja ter celovito in sistematično urediti vodenje evidenc, s čimer bi razbremenili zaposlene. Uporabnikom je potrebno omogočiti lažji dostop do informacij, hkrati pa jim ponuditi prijazno in kakovostno storitev.
Ključne besede:
management kakovosti
,
kakovost storitev
,
javni sektor
,
socialna organizacija
,
CAF
,
SERVQUAL
,
merjenje zadovoljstva
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13942
COBISS.SI-ID:
6671635
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:7TPAEN2D
Datum objave v DKUM:
14.06.2010
Število ogledov:
3773
Število prenosov:
819
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CEHNER, Mojca, 2010,
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH TER UPORABNIKOV NA CENTRU ZA SOCIALNO DELO ŽALEC
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13942
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Priprava magnetnih zamreženih encimskih skupkov iz transglutaminaze
Priprava magnetnih zamreženih encimskih skupkov iz encima celulaza
Pridobivanje magnetnih zamreženih encimskih skupkov s precipitacijo z etanolom
Magnetni zamreženi encimski skupki iz celulaze
Različne tehnike imobilizacije encima beta-galaktozidaze
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Priprava in uporaba zamreženih encimskih agregatov v mikropretočnih sistemih
Uporaba zamreženih encimskih agregatov v biotransformacijah
Načrtovanje in priprava skupkov magnetnih nanodelcev z mezoporozno oblogo iz silicijevega dioksida
Dokaz protiteles z rutinskim mikroaglutinacijskim in komercialnim testom ELISA pri bolnikih s sumom na leptospirozo
Multi-disciplinary approaches for designing new generation antibodies
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF QUALITY AND SATISFACTION OF EMPLOYEES AND USERS OF THE CENTRE FOR SOCIAL WORK ŽALEC
Opis:
The diploma thesis examines the quality in social protection services. Social protection services are services targeted towards people and demand a high level of interdependence between the service provider and the user. For this purpose we have conducted a survey among the employees and users of the Social Work Centre Žalec by means of two questionnaires in the period between 5th January 2009 and 15th March 2009. Nineteen employees participated in the employee satisfaction survey, and the questionnaires for examining the satisfaction of users were answered by 335 random users of their services. By means of this service we have examined the main characteristics of quality that affect the assessment, what employees and users wish, and what needs to be improved in order to achieve better results. The majority of employees assessed the working conditions and organisation as satisfactory, and pointed out the need for additional professional training. The majority of users are satisfied with the work of the employees; however, they want better cooperation between institutions and employees and faster solving of procedures. Based on our findings regarding the satisfaction of employees and customers of the Social Work Centre Žalec, we have provided guidelines for improvement. The employees should be provided with additional education and the keeping of records should be more systematic and comprehensive, which would make the employees of some of their burden. The users should have an easier access to information and should be offered kind and quality services.
Ključne besede:
quality management
,
quality of services
,
public sector
,
social organisation
,
CAF
,
SERVQUAL
,
satisfaction measurement
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj