| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nevralgične točke pri pouku matematike in učenčeva pravica zmote
Avtorji:ID Zorec, Nataša (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zorec_Natasa_2010.pdf (516,36 KB)
MD5: CD9CBFF50DFC206CD6D414A9C7E42B74
PID: 20.500.12556/dkum/33ee5994-d88e-49bc-9922-f1458619d46c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomska naloga obravnava analizo težavnostnih mest pri pouku matematike in učiteljeve reakcije na zmote učencev. Sestavljena je iz dveh delov. V prvem so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja. Pri tem so v ospredju nevralgične točke pri pouku matematike, torej tista kritična mesta, ki učencem pogosto povzročajo težave, in zmote učencev. Opredeljene so tudi učne težave, njihov izvor in odpravljanje pri pouku matematike ter odnosi v šoli. V drugem, empiričnem delu, so predstavljene ugotovitve raziskovanja, katerega težišče je bilo na proučevanju težavnostnih mest pri pouku matematike in ali imajo učenci pravico zmote; torej ali imajo pravico povedati svoje mnenje oziroma svoje prepričanje tudi, če je napačno. Pri tem me je predvsem zanimalo, katera so tista poglavja, ki učencem pogosto povzročajo težave, kako učitelj reagira na njihove napačne odgovore, kakšen je njihov odnos do matematike, od kod izhajajo učenčeve težave, kako jih odpravljajo, v čem se kažejo in kako pogosto učenci opravljajo domače naloge. Raziskava je bila izvedena med osnovnošolskimi učenci. Anketiranih je bilo 75 učencev. Dobljeni rezultati so statistično obdelani glede na tri neodvisne spremenljivke (spol, razred in učni uspeh). Raziskavi sledi sklep, kjer navajam glavne ugotovitve raziskave, predloge za izboljšave in nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede:Ključne besede: nevralgične točke pri pouku, učne težave pri pouku matematike, zmote učencev, izvor težav pri pouku matematike, odnosi v šoli.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Zorec]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13898 Novo okno
UDK:37.091.3(043.2):51
COBISS.SI-ID:17793800 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CKIHIIWC
Datum objave v DKUM:27.07.2010
Število ogledov:3656
Število prenosov:320
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
FNM
:
ZOREC, Nataša, 2010, Nevralgične točke pri pouku matematike in učenčeva pravica zmote [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Zorec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13898
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Critical points in mathematics class and learner’s right to err
Opis:ABSTRACT The diploma work examines critical points in mathematics class and teachers’ response to learners’ errors. The paper consists of two parts. In the first part, the author outlines basic theoretical concepts. The main focus is problem areas or critical points in the learning process identified in mathematics class, and learners' errors. Mathematics learning difficulties, their origins and their resolutions are also defined, as well as relationships inside school. The second, empirical part of the paper presents results of the research focused on critical points in mathematics class and learner's right to err. The important question here is whether learners are entitled to their own opinion, even if it is erroneous. The author specifically addresses the problem areas in the learning process, the teacher's response to learner's errors, learner's attitude towards mathematics, the origins of mathematics learning difficulties, their manifestation and their resolution, and the frequency of doing homework. The research was carried out among 75 primary school learners. The research results were statistically analyzed, with gender, class and learning success serving as independent variables. The conclusion contains the main findings of the research, improvement suggestions and further research suggestions.
Ključne besede:mathematics class problem areas, mathematics learning difficulties, learner's errors, origins of mathematics learning difficulties, relationships inside school.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici