Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Nevralgične točke pri pouku matematike in učenčeva pravica zmote
Avtorji:
ID
Zorec, Nataša
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Zorec_Natasa_2010.pdf
(516,36 KB)
MD5: CD9CBFF50DFC206CD6D414A9C7E42B74
PID:
20.500.12556/dkum/33ee5994-d88e-49bc-9922-f1458619d46c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Diplomska naloga obravnava analizo težavnostnih mest pri pouku matematike in učiteljeve reakcije na zmote učencev. Sestavljena je iz dveh delov. V prvem so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja. Pri tem so v ospredju nevralgične točke pri pouku matematike, torej tista kritična mesta, ki učencem pogosto povzročajo težave, in zmote učencev. Opredeljene so tudi učne težave, njihov izvor in odpravljanje pri pouku matematike ter odnosi v šoli. V drugem, empiričnem delu, so predstavljene ugotovitve raziskovanja, katerega težišče je bilo na proučevanju težavnostnih mest pri pouku matematike in ali imajo učenci pravico zmote; torej ali imajo pravico povedati svoje mnenje oziroma svoje prepričanje tudi, če je napačno. Pri tem me je predvsem zanimalo, katera so tista poglavja, ki učencem pogosto povzročajo težave, kako učitelj reagira na njihove napačne odgovore, kakšen je njihov odnos do matematike, od kod izhajajo učenčeve težave, kako jih odpravljajo, v čem se kažejo in kako pogosto učenci opravljajo domače naloge. Raziskava je bila izvedena med osnovnošolskimi učenci. Anketiranih je bilo 75 učencev. Dobljeni rezultati so statistično obdelani glede na tri neodvisne spremenljivke (spol, razred in učni uspeh). Raziskavi sledi sklep, kjer navajam glavne ugotovitve raziskave, predloge za izboljšave in nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede:
Ključne besede: nevralgične točke pri pouku
,
učne težave pri pouku matematike
,
zmote učencev
,
izvor težav pri pouku matematike
,
odnosi v šoli.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Zorec]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13898
UDK:
37.091.3(043.2):51
COBISS.SI-ID:
17793800
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CKIHIIWC
Datum objave v DKUM:
27.07.2010
Število ogledov:
3656
Število prenosov:
320
Metapodatki:
Področja:
FF
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZOREC, Nataša, 2010,
Nevralgične točke pri pouku matematike in učenčeva pravica zmote
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Zorec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13898
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stresnost študija na Fakulteti za varnostne vede
Motivacija študentov
Motivacija študentov za študij na FVV
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Predlog posodobljenega učnega načrta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Motivacija zaposlenih v osnovni šoli za neformalno izobraževanje
Evalvacija šolskega matematičnega tekmovanja Kenguru
Vpliv stresa na tehnično osebje v šoli
Položaj študentov
Stres in izgorelost pri ravnateljih v slovenskih srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Critical points in mathematics class and learner’s right to err
Opis:
ABSTRACT The diploma work examines critical points in mathematics class and teachers’ response to learners’ errors. The paper consists of two parts. In the first part, the author outlines basic theoretical concepts. The main focus is problem areas or critical points in the learning process identified in mathematics class, and learners' errors. Mathematics learning difficulties, their origins and their resolutions are also defined, as well as relationships inside school. The second, empirical part of the paper presents results of the research focused on critical points in mathematics class and learner's right to err. The important question here is whether learners are entitled to their own opinion, even if it is erroneous. The author specifically addresses the problem areas in the learning process, the teacher's response to learner's errors, learner's attitude towards mathematics, the origins of mathematics learning difficulties, their manifestation and their resolution, and the frequency of doing homework. The research was carried out among 75 primary school learners. The research results were statistically analyzed, with gender, class and learning success serving as independent variables. The conclusion contains the main findings of the research, improvement suggestions and further research suggestions.
Ključne besede:
mathematics class problem areas
,
mathematics learning difficulties
,
learner's errors
,
origins of mathematics learning difficulties
,
relationships inside school.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj