| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PLESNA DRAMATIZACIJA KOT OBOGATITVENA DEJAVNOST - ŠTUDIJA PRIMERA
Avtorji:ID Blazinšek, Rebeka (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Blazinsek_Rebeka_2010.pdf (591,68 KB)
MD5: 7319F0CCE8AFB258633783411ADC0EDA
PID: 20.500.12556/dkum/885b5009-4495-4b60-8968-6702287e1ad1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Plesna dramatizacija kot obogatitvena dejavnost — študija primera je bilo sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Namen oziroma cilji teoretičnega diplomskega dela so bili: opredeliti gledališko-plesno umetnost, vlogo plesalca in igralca v gledaliških stvaritvah in pravljico kot književno delo. V empiričnem delu diplomske naloge je bil namen spremljati potek vzgojnega dela s poudarkom na plesni vzgoji v okviru izvedbe plesne dramatizacije zgodbe Žabec je junak, avtorja Maxa Velthuijsa. V raziskavo je bilo vključenih 24 otrok starih od 5 do 6 let iz vrtca Otona Župančiča Maribor, OE Mehurčki. V zastavljenih hipotezah smo predvidevali, da bo sodelovanje med različnimi udeleženci v obogatitveni dejavnosti plesne vzgoje uspešno v smislu doseganja zastavljenih ciljev. S pomočjo študije primera so bili raziskani določeni vidiki obnašanja in izkušnje posameznika ter celotne skupine v okviru priprav na plesno dramatizacijo. Rezultati udeležencev so na osnovi zastavljenih ciljev pokazali pozitivne rezultate, saj so bili le-ti v celoti doseženi. Prav tako je bilo sodelovanje med različnimi udeleženci v obogatitveni dejavnosti plesne vzgoje uspešno v smislu doseganja zastavljenih ciljev. Otroci iz raziskovane skupine so plesno dramatizacijo usvojili do te mere, da so jo lahko prikazali občinstvu izven lastne skupine.
Ključne besede:gledališka in plesna umetnost, študija primera, pravljica Žabec je junak, Max Velthuijs, plesna dramatizacija, obogatitvena dejavnost, analiza vzgojnega dela.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Blazinšek]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13894 Novo okno
UDK:79(043.2)
COBISS.SI-ID:17599240 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IRQSLWUH
Datum objave v DKUM:17.05.2010
Število ogledov:3889
Število prenosov:612
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DANCE DRAMATIZATION AS AN ENRICHMENT ACTIVITY - A CASE STUDY
Opis:The respective thesis entitled Dramatisation in Dance as Enrichment Activity – A Case Study comprises a theoretical and an empirical part. The objectives or the goals of the theoretical part of the thesis were to define theatrical dance art, the role of a dancer and an actor in theatrical pieces, fairy-tale as a literary work. The objective of the empirical part of the thesis was to follow the course of educational work with emphasis on dance education as part of executing dance dramatisation of fairytale Frog is a Hero, author Max Velthuijs. Our research study included 24 children between five and six years of age from the Mehurčki unit of the Oton Župančič kindergarten in Maribor. According to hypotheses set beforehand, it has been assumed that cooperation among various participants in dance as enrichment activity would be successful in view of attaining the set goals. Using a case study, we researched certain aspects of the behaviour and the experience of individuals as well as the entire group while preparing for dance dramatisation. The results of participants based on the set goals have shown a positive outcome, as the goals were achieved entirely. Also, cooperation among different participants in dance as enrichment activity was successful in light of reaching the set objectives. Children included in the research group managed to grasp dance dramatisation to a degree that enabled them to perform in front of audience other than their own group.
Ključne besede:theatrical and dance art, case study, story Frog is a Hero, Max Velthuijs, dramatisation in dance, enrichment activity, analysis of educational work.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici