| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV IZOBRAŽEVANJA AGENTOV NA KAKOVOST STORITEV KLICNEGA CENTRA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Avtorji:ID Novak, Blanka (Avtor)
ID Gomišček, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Novak_Blanka_2010.pdf (1,52 MB)
MD5: 0FC49F7F54E2D5F862EBA249B0D780C5
PID: 20.500.12556/dkum/63d36bbd-a883-46ce-9d98-d8e72a31384b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Kakovost je danes tisti element v podjetju, ki je eden ključnih za konkurenčno prednost na trgu. V podjetjih, ki so storitveno usmerjena, je »trenutna« kakovost še toliko bolj pomembna, saj so želje in pričakovanja vsakega uporabnika različne. Da bi zadostili njihovim željam, morajo biti zaposleni kar najbolje pripravljeni na stik z različnimi uporabniki. To pa je razlog, da potrebujemo strokovne zaposlene, ki jim veščine komuniciranja niso tuje. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, kako izobraževanje vpliva na kakovost storitve v klicnem centru Telekoma Slovenije. Na primeru podjetja Telekom Slovenije d.d. smo konec leta 2009 izvedli anketo o izobraževanju in kakovosti storitev, ki so jo izpolnili zaposleni v klicnem centru. Prav tako smo v tem času izvedli anketo med uporabniki storitev. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da so mnenja med uporabniki in zaposlenimi podobna, tako glede kakovosti storitev kot tudi o izobraževanjih. Z raziskavo smo ugotovili, da na kakovost storitev močno vplivajo lastnosti agentov v klicnem centru. Najbolj cenjeni sta strokovnost in kultura sporazumevanja s kupci. Poleg tega smo ugotovili, da si uporabniki želijo, da so agenti hitrejši pri odgovarjanju, saj jim je pomemben točen odgovor v najhitrejšem možnem času. Vsi menijo, da se pomanjkljivosti lahko nadgrajujejo z izobraževanji. Poleg že izdelanega načrta izobraževanj so v letu 2009 v klicnem centru vpeljali še mentorstvo, s katerega rezultati so zelo zadovoljni. Ugotovili smo, da se zaposleni radi izobražujejo, vendar so včasih njihove želje po izobraževanju bolj na osebni kot na strokovni ravni. Kljub temu lahko povzamemo, da za kakovostno opravljanje storitev potrebujemo nenehno izobraževanje in usposabljanje zaposlenih.
Ključne besede:kakovost, kakovost storitev, zadovoljstvo kupca, izobraževanje za kakovost, mentorstvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13841 Novo okno
COBISS.SI-ID:6671891 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6JMUXMPI
Datum objave v DKUM:14.06.2010
Število ogledov:2134
Število prenosov:340
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
NOVAK, Blanka, 2010, VPLIV IZOBRAŽEVANJA AGENTOV NA KAKOVOST STORITEV KLICNEGA CENTRA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13841
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF EDUCATION OF THE AGENTS ON THE SERVICE QUALITY OF THE CALL CENTER AT TELEKOM SLOVENIJA D.D.
Opis:Quality is one of the most important elements for competitive advantages in the marketplace today. For the service oriented companies, »instantaneous« quality is even more important, because needs and expectations of consumers are diversified. In order to meet all of the requests, employees need to be skilled when in interaction with various users. Therefore, the need for competent communicative employees. Object of this study was mainly to determine how education affects quality of service at call center of Telekom Slovenia. For this purpose we have conducted a survey at the end of a year 2009, taking in consideration education connected to quality of services provided by employees of call center. At the same time parallel survey was being performed among users of services. This being said, the results of questionnaires indicated the similarity of opinion among users and employees, both referring to quality of service tied to vocational education. Research revealed that quality of services is greatly influenced by characteristics of call center agents, most important of them being professional and having the skill of comprehension customer’s need. In addition to this, we have concluded that users require agents who are able to resolve problems correctly in a short amount of time. All in all, in respondents opinion deficiency of skills can be mended with proper course of education. Followed by this thought, the improvement of already existing educational scheme was upgraded by mentorship, which turned out to be very satisfactory. We came to a conclusion that employees have ambition to learn, but sometimes this desires are more personally than professionally driven. In spite of this fact, we can epitomize that for quality performance of services employee’s education is a necessity.
Ključne besede:quality, service quality, customer satisfaction, education for quality, mentorship


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici