| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MODEL STRATEŠKE POSTAVITVE POSLOVNO PROIZVODNEGA SISTEMA
Avtorji:ID Rojko, Dejan (Avtor)
ID Polajnar, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Buchmeister, Borut (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Rojko_Dejan_2010.pdf (1001,42 KB)
MD5: E2ECB4C7891FACE9E42CE1FC988D1F7F
PID: 20.500.12556/dkum/03ccde86-3d34-4196-b161-c232712ab7ed
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Magistrsko delo je nastalo na osnovi izkušenj s področja vodenja start-up podjetja in zakonitosti projektnega menedžmenta. Predstavlja model strateške postavitve poslovno proizvodnega sistema, s katerim si je mogoče pomagati v semenski fazi, pa tudi kasneje, ko je podjetje že dobro izoblikovano. Celotna zgodba se začne z detekcijo podjetniške ideje, nadaljuje z razvojem le-te in vodi v pripravo učinkovitega poslovnega načrta ter predstavitve, ki navduši investitorje. Velik poudarek je namenjen pomembnemu področju organizacije projektov in proizvodnje s sistemom zunanje oskrbe ter informacijskim tokovom in kriterijem v bolj ali manj kompleksno organiziranem sistemu. Poleg stroškovne učinkovitosti je poudarjena tudi pomembnost stopnje inovativnosti in edinstvenosti v produktu, ki ga poslovni sistem zagotavlja ciljnim grupam. Z integracijo metod stohastičnega napovedovanja, natančneje metode drsečih srednjih vrednosti in linearne regresije I. reda smo, kot je predstavljeno v magistrskem delu, v mladem podjetju dvignili stopnjo inovativnosti oz. edinstvenosti, ki je lahko v očeh trga v neki točki ključnega pomena za uspešno realizacijo poslovnih planov. Na koncu magistrskega dela je na kratko predstavljen poslovni model 21. stoletja, ki zagotavlja obojestransko korist, in sicer med proizvajalcem ter kupcem na trg lansiranega izdelka. Živimo v času, ko je uspeh na področju prodaje mogoče doseči le, če potencialna stranka v produktu uvidi rentabilnost oz. profitabilnost investicije. Ta se lahko izraža tudi v dvigu dodane vrednosti njegovi storitvi oz. produktu, ki ga zagotavlja trgu ali celo njegovemu privatnemu življenju. Upoštevanje modela strateške postavitve poslovnega sistema zagotavlja hitro integracijo mladega podjetja in močno integriteto na lokalni ter kasneje tudi na globalni trg.
Ključne besede:detekcija ideje, poslovni načrt, organizacija proizvodnje, zunanja oskrba, informacijski tokovi, stroškovna učinkovitost, projektni menedžment, stohastično napovedovanje, dodana vrednost, poslovni model
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Rojko]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13448 Novo okno
UDK:658.51:005.5/.8(043.2)
COBISS.SI-ID:13988374 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:E37X4JUY
Datum objave v DKUM:30.03.2010
Število ogledov:2926
Število prenosov:360
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
ROJKO, Dejan, 2010, MODEL STRATEŠKE POSTAVITVE POSLOVNO PROIZVODNEGA SISTEMA [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Rojko. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13448
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE MODEL OF STRATEGIC PRODUCTION BUSINESS SYSTEM ESTABLISHMENT
Opis:This thesis came to existance based on experiences in the field of managing of a start-up company and definitions of project management and presents the model of a strategic technical establishment of production enterprise, that can be useful in the very early phase and also later, when the company is allready formated. The story starts with detection and development of a business idea and continues with business plan preparation and presentation, that will awake investors interest. The very iportant field is devoted to project organisation, production organisation, data flows and relations in the business system and kriterias in more then less complex organised business organisation. Besides the cost efficiency is on the other hand presented the importnace of innovation degree and uniqueness in the product, that the enterprise assures to the market. The integration of stohastic methods in the product presents the example of risig the products uniqueness on the higher level, that could at some point be very important deciding factor in the minds of the market. In the final part of the thesis is shortly but with example presented the business model of the 21. century, that assures benefits for both sides, that means for producer and for buyer. We live in the era, when the success is possible to acchieve only, when the potential customer in the product notices remunerativeness and profitableness of investment, that can be either value-added in his product or in his personal lifestyle. In the thesis described model of strategic establishment of a business system assures fast integration of a young company and strong integrity primarily on lokal and in the future also on global market.
Ključne besede:idea detection, business plan, production organising, outsourcing, data flows, cost efficiency, project management, stohastic forcasting, added value, business model


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici