Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
GLASBENA PRAVLJICA
Avtorji:
ID
Komljen, Mateja
(Avtor)
ID
Črčinovič Rozman, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Komljen_Mateja_2010.pdf
(792,79 KB)
MD5: 72663F00909C7191E973B6B4F7F48DBD
PID:
20.500.12556/dkum/099d5044-ae79-44a6-bf2c-146a6925c2d6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
POVZETEK V diplomskem delu je obravnavana glasbena pravljica. Predstavljeni so teoretična pojmovanja, podrobnejša opredelitev ter različne definicije glasbene pravljice. Namen je bil nakazati prisotnost, motiviranost in uporabo glasbene pravljice v osnovni šoli in vrtcu ter razlike med učitelji in vzgojitelji glede na delovno dobo. Opredeljene in interpretirane so empirične ugotovitve vključevanja glasbene pravljice v vzgojno-izobraževalni proces. Ugotovljene so nekatere pričakovane razlike pri vključevanju otrok v glasbeno pravljico. Vzgojitelji bolj posegajo po že znanih glasbenih pravljicah in jih večkrat popestrijo z različnimi rekviziti. Učitelji pa jih pogosteje sami oblikujejo, vendar nekoliko manj popestrijo. Ponujene so tudi rešitve pri zmanjšanju teh razlik.
Ključne besede:
Ključne besede: glasbena pravljica
,
pravljica
,
dramatizacija
,
lutkovna igra
,
glasbena vzgoja
,
glasba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Komljen]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13422
UDK:
78(043.2)
COBISS.SI-ID:
17513224
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CAQVVCD9
Datum objave v DKUM:
07.04.2010
Število ogledov:
10624
Število prenosov:
2119
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOMLJEN, Mateja, 2010,
GLASBENA PRAVLJICA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Komljen. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13422
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Glazba i tradicija
Zgodovina glasbenega izobraževanja na Glasbeni šoli Vinka Vodopivca Ajdovščina
Glasbena pravljica
Motivacija osnovnošolcev pri pouku glasbe
Glasbeni vrtec
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Brezplačna izmenjava datotek z glasbeno vsebino
Pomen poslušanja glasbe v vsakdanjem življenju
Od opere do musicala
Alan P. Merriam: Antropologija glasbe. Ljubljana: Znanstveno publicistično središče, 2000
Einstürzende Neubauten
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MUSICAL FAIRYTALE
Opis:
ABSTRACT The subject of the diploma work is the musical fairy-tale. It presents the theoretical understandings and also more detailed description and definition of the musical fairy-tale. The purpose was to point out to the presence, motivation and use of the musical fairy-tale in primary schools and kindergartens, as well as to the differences between the primary school and kindergarten teachers. Furthermore, empirical findings concerning the integration of the musical fairy-tale into the education process are defined and interpreted. Some anticipated differences were identified with regard to the integration of children into a musical fairy tale. On one side, kindergarten teachers are more likely to take recourse to the already familiar musical fairy-tales and variegate them with different resources. On the other side, primary school teachers more often mould them themselves, but with less variegation. Finally, the solutions as to how to reduce these differences are offered.
Ključne besede:
Keywords: musical fairy-tale
,
fairy-tale
,
dramatization
,
puppet plays
,
music education
,
music
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj