| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRENOVA SISTEMA ZA POMOČ UPORABNIKOM INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Avtorji:ID Podboršek, Boštjan (Avtor)
ID RAJKOVIČ, VLADISLAV (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Podborsek_Bostjan_2010.pdf (1,71 MB)
MD5: EF35FA205D3697785B883847017E81D1
PID: 20.500.12556/dkum/29c99689-5fe4-4b33-8d27-731fbddf874e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Raziskava obravnava analizo obstoječega stanja sistema za pomoč uporabnikom informacijske tehnologije, analizo obstoječih procesov v službi za IT (informacijske tehnologije), definiranje novih procesov, izdelavo kataloga storitev ter nadgradnjo spletne rešitve za vnos incidentov in naročilo storitev, ki jih nudi služba za IT uporabnikom v Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni, Črni Gori, Makedoniji ter Bolgariji. Celoten proces od analize obstoječega stanja do končne spletne rešitve, podprte s procesi, je trajal 28 mesecev. Spletna rešitev se uspešno uporablja na vseh trgih, kjer je prisotno podjetje. Spletna rešitev je bila najprej uporabljena samo v Sloveniji, ko pa je bila dobro preizkušena in dodelana, se je razširila tudi na druge trge.
Ključne besede:• Pomoč uporabnikom • Informacijske tehnologije • Spletna rešitev
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13413 Novo okno
COBISS.SI-ID:6685459 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FJ0ACWTG
Datum objave v DKUM:19.08.2010
Število ogledov:2057
Število prenosov:191
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
PODBORŠEK, Boštjan, 2010, PRENOVA SISTEMA ZA POMOČ UPORABNIKOM INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13413
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REENGINEERING OF HELP DESK FOR INFORMATION TECHNOLOGY USERS
Opis:This research considers the analysis of the existing state of the system for helping users of information technology, the analysis of the existing processes in the IT (information technologies) service, the definition of new processes, the creation of a catalogue of services, and the upgrade of the online solution for submitting incidents and ordering services that the IT service offers to its users in Slovenia, Croatia, Serbia, Bosnia, Montenegro and Bulgaria. The entire process, from the analysis of the existing state to the final online solution supported by processes, took 28 months. The online solution is successfully implemented in all the markets, where the company is present. The online solution was at first used only in Slovenia but had spread to other markets after it had been sufficiently tested and perfected.
Ključne besede:• Help desk for IT users • Online solution for helping users • Information technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici