Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRENOVA SISTEMA ZA POMOČ UPORABNIKOM INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Avtorji:
ID
Podboršek, Boštjan
(Avtor)
ID
RAJKOVIČ, VLADISLAV
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Podborsek_Bostjan_2010.pdf
(1,71 MB)
MD5: EF35FA205D3697785B883847017E81D1
PID:
20.500.12556/dkum/29c99689-5fe4-4b33-8d27-731fbddf874e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Raziskava obravnava analizo obstoječega stanja sistema za pomoč uporabnikom informacijske tehnologije, analizo obstoječih procesov v službi za IT (informacijske tehnologije), definiranje novih procesov, izdelavo kataloga storitev ter nadgradnjo spletne rešitve za vnos incidentov in naročilo storitev, ki jih nudi služba za IT uporabnikom v Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni, Črni Gori, Makedoniji ter Bolgariji. Celoten proces od analize obstoječega stanja do končne spletne rešitve, podprte s procesi, je trajal 28 mesecev. Spletna rešitev se uspešno uporablja na vseh trgih, kjer je prisotno podjetje. Spletna rešitev je bila najprej uporabljena samo v Sloveniji, ko pa je bila dobro preizkušena in dodelana, se je razširila tudi na druge trge.
Ključne besede:
• Pomoč uporabnikom • Informacijske tehnologije • Spletna rešitev
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13413
COBISS.SI-ID:
6685459
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FJ0ACWTG
Datum objave v DKUM:
19.08.2010
Število ogledov:
2057
Število prenosov:
191
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PODBORŠEK, Boštjan, 2010,
PRENOVA SISTEMA ZA POMOČ UPORABNIKOM INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13413
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Chemometric characterization of environmental and food samples
Development and use of analytical methods for heavy metals determination in environmental samples by emission spectrometry with inductively coupled plasma
Multivariate data analysis of natural mineral waters
Comparfison of SVM, MLR and PCA methods in predicting photovoltaic
Chemical analysis and chemometric interpretation of Mura river water analyses results
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Multiple linear regression analysis
Uporaba naravnega zeolita klinoptilolita in zeolita 4A za odstranjevanje bakrovih ionov iz vodnih raztopin
Removal of dangerous chlorine components from industrial waste-waters
Towards efficient removal of contaminants in water from household appliances by TiO [sub] 2 - photocatalysis
Problematika ravnanja s komunalno odpadno vodo v planinskih kočah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
REENGINEERING OF HELP DESK FOR INFORMATION TECHNOLOGY USERS
Opis:
This research considers the analysis of the existing state of the system for helping users of information technology, the analysis of the existing processes in the IT (information technologies) service, the definition of new processes, the creation of a catalogue of services, and the upgrade of the online solution for submitting incidents and ordering services that the IT service offers to its users in Slovenia, Croatia, Serbia, Bosnia, Montenegro and Bulgaria. The entire process, from the analysis of the existing state to the final online solution supported by processes, took 28 months. The online solution is successfully implemented in all the markets, where the company is present. The online solution was at first used only in Slovenia but had spread to other markets after it had been sufficiently tested and perfected.
Ključne besede:
• Help desk for IT users • Online solution for helping users • Information technology
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj