| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PEDAGOŠKI PRISTOP MARIE MONTESSORI: PRIMERJALNA ANALIZA UČNEGA KONTEKSTA V SLOVENSKIH ŠOLAH
Avtorji:ID Orel, Erika (Avtor)
ID Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Musil, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Orel_Erika_2010.pdf (1,47 MB)
MD5: 62B5AD1FD83FB8E7E9D5A89006947C17
PID: 20.500.12556/dkum/cd969711-eada-487f-82b2-63413859a44b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V ospredju diplomske naloge z naslovom Pedagoški pristop Marie Montessori: Primerjalna analiza učnega konteksta v slovenskih šolah so pogledi na izobraževanje, ki jih je zasnovala doktorica Maria Montessori ob začetku revolucije izobraževanja. Cilj empiričnega dela je bil ugotoviti, ali so se zamisli Marie Montessori o novi podobi šole uveljavile tudi v današnjih javnih šolah in ne samo v osnovnih šolah Marie Montessori. Okolje, v našem primeru učilnica, postaja vedno bolj prilagojeno starostni stopnji otrok. Mize, stoli, omare, predalniki, table itd. so že bolj prilagojeni višini otrok, kot je to bilo včasih. Učni pripomočki, ki jih uporabljajo, so večinoma iz plastike, medtem ko se je Montessorijeva zavzemala bolj za naravne materiale, kot so les, steklo, kovina ipd. V analizi so sodelovale osnovne šole na Primorskem, Osnovna šola Kozara in pa Osnovna šola Helene Puhar v Kranju, ki poučuje po elementih Marie Montessori.
Ključne besede:Maria Montessori, pedagogika, metoda Montessori, didaktični materiali in sredstva, vzgojni koncept, šola, učilnice
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Orel]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-12863 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17413640 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1U5QSYAF
Datum objave v DKUM:11.02.2010
Število ogledov:5447
Število prenosov:1153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
OREL, Erika, 2010, PEDAGOŠKI PRISTOP MARIE MONTESSORI: PRIMERJALNA ANALIZA UČNEGA KONTEKSTA V SLOVENSKIH ŠOLAH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Orel. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12863
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PEDAGOGICAL APPROACH OF MARIA MONTESSORI: A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE LEARNING CONTEXTS IN SLOVENIAN SCHOOLS
Opis:In the foreground thesis entitled Pedagogikal approach of Maria Montessori: a comparative analysis of the learning context in Slovenian schools have views on education, which is delineated by Doctor Maria Montessori at the beginning of the revolution of education. The aim of the empirical work was to determine whether the ideas of Maria Montessori "new" image of the school exercised in today's public schools, not only in primary schools of Maria Montessori. Environment, in our case classroom, is becoming more and more adapted to the age level of children. Tables, chairs, cupboards, chests of drawers, table, etc.. are more adapted to the amount of children, as it used to be. Teaching aids used are mostly of plastic, while Maria Montessori promote a more natural materials such as wood, glass, metal, etc.. In the analysis of primary schools have participated in Primorska, Kozara Elementary School and the Elementary School Helene Puhar in Kranj, who teaches at the elements of Maria Montessori.
Ključne besede:Maria Montessori, Pedagogy, Montessori method, teaching materials and resources, the concept of educational, school, classroom


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici