Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OPISMENJEVANJE NA DVOJEZIČNIH OSNOVNIH ŠOLAH V PREKMURJU
Avtorji:
ID
Kavaš, Petra
(Avtor)
ID
Ropič, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kavas_Petra_2009.pdf
(1,40 MB)
MD5: 49E40C3DBE6F07DF66692B97BA25C988
PID:
20.500.12556/dkum/39524ef3-4468-4d7f-8433-585577e629f6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen diplomske naloge Opismenjevanje na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju je bilo ugotoviti ali obstajajo razlike pri branju in pisanju v slovenščini glede na jezik, v katerem se učenci opismenjujejo. V raziskavo so bili vključeni vsi učenci drugih razredov dvojezičnih osnovnih šol v Prekmurju. Opismenjenost smo preverjali z dvema preizkusoma novembra 2008 in marca 2009 ter v raziskavo vključili iste učence. Tako smo ugotavljali tudi posameznikov napredek na področju branja in pisanja. Ugotovili smo, da pri opismenjevanju v slovenščini ne obstajajo bistvene razlike glede na jezik, v katerem se učenec opismenjuje. Ključni dejavnik za uspešnost imajo individualne sposobnosti učencev.
Ključne besede:
opismenjevanje
,
branje
,
pisanje
,
dvojezičnost
,
jezik opismenjevanja
,
slovenščina
,
madžarščina
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Kavaš]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-12700
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17333256
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TMTX883P
Datum objave v DKUM:
05.01.2010
Število ogledov:
3066
Število prenosov:
253
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KAVAŠ, Petra, 2009,
OPISMENJEVANJE NA DVOJEZIČNIH OSNOVNIH ŠOLAH V PREKMURJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Kavaš. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12700
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lipase-Catalyzed Transesterification of (R,S)-1-Phenylethanol in SC CO[sub]2 and in SC CO[sub]2/Ionic Liquid Systems
Zakon o kemijskem ravnotežju
Localized dissolution kinetics of low carbon steel
Classification of white varietal wines using chemical analysis and sensorial evaluations
In-situ investigation of sucrose hydrolysis - successful link between design of experiment, RC1 and reactIR system
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Novi pristopi k biodizlu
Evaluation of commercially available ferrites for solar hydrogen production by two-step water splitting thermochemical cycles
Nanostructured ZnO-based systems for solar energy harvesting
Solution-derived photocatalytic films for environmental cleaning applications
Fotokatalitsko čiščenje zraka s TiO [sub] 2
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TEACHING LITERACY ON BILINGUAL PRIMARY SCHOOLS IN PREKMURJE
Opis:
The aim of the diploma paper Teaching Literacy on Bilingual Primary Schools in Prekmurje was to determine the possible differences in reading and writing skills in Slovene, in comparison to the language in which the children were taught these skills. All second grade pupils of bilingual primary schools in Prekmurje were included into the research. Literacy was examined using two tests with the same pupils in November 2008 and March 2009. Thus, the individual’s progress in reading and writing skills was examined. We have come to a conclusion that there are no significant differences in literacy in comparison to the language in which literacy was taught. Proficiency is mainly the result of individual pupil’s talents.
Ključne besede:
teaching literacy
,
reading
,
writing
,
bilingualism
,
language in which literacy is taught
,
Slovene
,
Hungarian
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj