| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OPISMENJEVANJE NA DVOJEZIČNIH OSNOVNIH ŠOLAH V PREKMURJU
Avtorji:Kavaš, Petra (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kavas_Petra_2009.pdf (1,40 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomske naloge Opismenjevanje na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju je bilo ugotoviti ali obstajajo razlike pri branju in pisanju v slovenščini glede na jezik, v katerem se učenci opismenjujejo. V raziskavo so bili vključeni vsi učenci drugih razredov dvojezičnih osnovnih šol v Prekmurju. Opismenjenost smo preverjali z dvema preizkusoma novembra 2008 in marca 2009 ter v raziskavo vključili iste učence. Tako smo ugotavljali tudi posameznikov napredek na področju branja in pisanja. Ugotovili smo, da pri opismenjevanju v slovenščini ne obstajajo bistvene razlike glede na jezik, v katerem se učenec opismenjuje. Ključni dejavnik za uspešnost imajo individualne sposobnosti učencev.
Ključne besede:opismenjevanje, branje, pisanje, dvojezičnost, jezik opismenjevanja, slovenščina, madžarščina
Leto izida:2009
Založnik:[P. Kavaš]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17333256 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TMTX883P
Število ogledov:2213
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TEACHING LITERACY ON BILINGUAL PRIMARY SCHOOLS IN PREKMURJE
Opis:The aim of the diploma paper Teaching Literacy on Bilingual Primary Schools in Prekmurje was to determine the possible differences in reading and writing skills in Slovene, in comparison to the language in which the children were taught these skills. All second grade pupils of bilingual primary schools in Prekmurje were included into the research. Literacy was examined using two tests with the same pupils in November 2008 and March 2009. Thus, the individual’s progress in reading and writing skills was examined. We have come to a conclusion that there are no significant differences in literacy in comparison to the language in which literacy was taught. Proficiency is mainly the result of individual pupil’s talents.
Ključne besede:teaching literacy, reading, writing, bilingualism, language in which literacy is taught, Slovene, Hungarian


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici