| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OPISMENJEVANJE NA DVOJEZIČNIH OSNOVNIH ŠOLAH V PREKMURJU
Avtorji:ID Kavaš, Petra (Avtor)
ID Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kavas_Petra_2009.pdf (1,40 MB)
MD5: 49E40C3DBE6F07DF66692B97BA25C988
PID: 20.500.12556/dkum/39524ef3-4468-4d7f-8433-585577e629f6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomske naloge Opismenjevanje na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju je bilo ugotoviti ali obstajajo razlike pri branju in pisanju v slovenščini glede na jezik, v katerem se učenci opismenjujejo. V raziskavo so bili vključeni vsi učenci drugih razredov dvojezičnih osnovnih šol v Prekmurju. Opismenjenost smo preverjali z dvema preizkusoma novembra 2008 in marca 2009 ter v raziskavo vključili iste učence. Tako smo ugotavljali tudi posameznikov napredek na področju branja in pisanja. Ugotovili smo, da pri opismenjevanju v slovenščini ne obstajajo bistvene razlike glede na jezik, v katerem se učenec opismenjuje. Ključni dejavnik za uspešnost imajo individualne sposobnosti učencev.
Ključne besede:opismenjevanje, branje, pisanje, dvojezičnost, jezik opismenjevanja, slovenščina, madžarščina
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Kavaš]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-12700 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17333256 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TMTX883P
Datum objave v DKUM:05.01.2010
Število ogledov:3066
Število prenosov:253
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KAVAŠ, Petra, 2009, OPISMENJEVANJE NA DVOJEZIČNIH OSNOVNIH ŠOLAH V PREKMURJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Kavaš. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12700
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TEACHING LITERACY ON BILINGUAL PRIMARY SCHOOLS IN PREKMURJE
Opis:The aim of the diploma paper Teaching Literacy on Bilingual Primary Schools in Prekmurje was to determine the possible differences in reading and writing skills in Slovene, in comparison to the language in which the children were taught these skills. All second grade pupils of bilingual primary schools in Prekmurje were included into the research. Literacy was examined using two tests with the same pupils in November 2008 and March 2009. Thus, the individual’s progress in reading and writing skills was examined. We have come to a conclusion that there are no significant differences in literacy in comparison to the language in which literacy was taught. Proficiency is mainly the result of individual pupil’s talents.
Ključne besede:teaching literacy, reading, writing, bilingualism, language in which literacy is taught, Slovene, Hungarian


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici