Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UČITELJ RAZREDNIK V PRVI TRIADI OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Gabrovec, Mateja
(Avtor)
ID
Pšunder, Majda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Gabrovec_Mateja_2009.pdf
(603,30 KB)
MD5: 8C00E34E997F475E0176ED34706239B5
PID:
20.500.12556/dkum/4dff6dbb-8995-45c0-a62f-30fb320130b4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Učitelj razrednik v prvi triadi osnovne šole je naslov diplomskega dela, s katerim sem želela bolje spoznati naloge in dolžnosti učitelja — razrednika. V teoretičnem delu sem najprej opredelila učitelja in njegove naloge, nato razrednika in njegove naloge in na koncu še delo razrednega učitelja v prvi triadi osnovne šole. Namen raziskave je bil ugotoviti mnenje razrednikov o njihovi usposobljenosti za izvajanje razredniške funkcije, stališče razrednikov o načinu poučevanja v prvi triadi osnovne šole in vpliv pričakovanj, ki jih razredniki doživljajo od različnih udeležencev vzgojno-izobraževalnega procesa. Pri raziskovalnem delu sem uporabila deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Želene podatke sem zbrala s pomočjo anketnega vprašalnika. Analiza mnenja o usposobljenosti razrednikov za izvajanje razredniške funkcije je pokazala na enakomerno porazdelitev razrednikov glede usposobljenosti. Na ravnanje razrednikov najbolj vplivajo pričakovanja učencev in lastna pričakovanja. Najmanjši vpliv na ravnanje razrednikov pa predstavljajo pričakovanja drugih učiteljev in strokovnih delavcev. Vsi razredniki so kot eno izmed prednosti načina poučevanja v prvi triadi navedli dobro poznavanje otrok, njihovega napredka in staršev. Najpogosteje navedena slabost poučevanja v prvi triadi osnovne šole pa je bila kategorija premočna navezanost učitelja na učence in obratno, kar vodi v preveč osebni odnos.
Ključne besede:
razredni učitelj
,
učitelj
,
razrednik
,
prva triada osnovne šole
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Gabrovec]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-12424
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17309960
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KDVELUNQ
Datum objave v DKUM:
23.12.2009
Število ogledov:
5233
Število prenosov:
764
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GABROVEC, Mateja, 2009,
UČITELJ RAZREDNIK V PRVI TRIADI OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Gabrovec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12424
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CLASS TEACHER IN THE FIRST THREE YEARS OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
Class teacher in the first three years of primary school is the title of my diploma work, where I wanted to present the tasks and duties of a class teacher. In the theoretical part I first defined the teacher and his/her tasks, then the class teacher and his/her tasks and at the end the tasks of teachers in the first three years of primary school. The aim of my survey was to find out the opinion of class teachers about their qualification in performing the function of a class teacher, the class teacher's point of view about teaching in the first tree years in primary school and the influence of expectations that class teachers experience from different participants in the educational - pedagogical process. In the research part I used the descriptive and causal non experimental method of empiric pedagogical research. I got the needed data by means of a questionnaire. The opinion analysis about the qualifications of a class teacher to perform the tasks of a class teacher showed an equal division of class teachers regarding their qualification. The strongest influence to the teacher's treatment are the expectations of the pupils and his/her expectations. The lowest influence to the teacher’s treatment are the expectations of other teachers and experts. All teachers mentioned as one of the advantages of teaching in the first three years the good knowledge about the children, their progress and their parents. The most mentioned disadvantage of teaching in the first three years in primary school was the category of a too strong attachment teacher - pupil and vice versa that leads to a too personals relationship.
Ključne besede:
teacher in the first three years
,
teacher
,
class teacher
,
first three years of primary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj