| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OZAVEŠČENOST UČITELJEV PRVE TRIADE OSNOVNIH ŠOL V ZASAVJU O GLOBALNEM SEGREVANJU
Avtorji:Strnišnik, Tina (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Strnisnik_Tina_2009.pdf (706,56 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Različne meritve kažejo, da se Zemljino ozračje globalno segreva. Teorije nam prikazujejo vzroke ter posledice procesa. Dokazi pa so neposredno v naravi po celem svetu. Že v prvi triadi osnovne šole imamo predmet spoznavanje okolja, katerega vsebine so posredno povezane s procesom globalnega segrevanja. Kako pa se uresničujejo, pa je v veliki meri odvisno od učitelja. Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti, kako so učitelji prve triade osnovnih šol v Zasavju ozaveščeni o globalnem segrevanju in kako uresničujejo tovrstne cilje pri pouku. Glede na to, da je Zasavje zelo onesnaženo in da se veliko govori o ukrepih, ki bi izboljšali dano situacijo, smo pričakovali, da bodo učitelji, ki poučujejo na tem področju, dobro ozaveščeni. Temeljne ugotovitve so: učitelji, ki poučujejo v Zasavju, slabo poznajo pojem globalnega segrevanja; ekološke teme jim niso zelo blizu; učitelji redko črpajo znanje o ekoloških temah iz strokovne literature; učitelji menijo, da je v učnem načrtu dovolj ciljev, ki so povezani s temo o globalnem segrevanju; pri obravnavi tovrstnih tem prevladuje frontalna oblika dela; najpogosteje uporabljajo metodi razlage in razgovora.
Ključne besede:prva triada osnovne šole, spoznavanje okolja, globalno segrevanje, ozaveščenost učiteljev
Leto izida:2009
Založnik:[T. Strnišnik]
Izvor:Zagorje
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17257736 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FVLDAP84
Število ogledov:2292
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE GLOBAL WARMING AWARENESS AMONG THE TEACHERS IN THE FIRST TRIAD OF PRIMARY SCHOOLS IN ZASAVJE
Opis:Various measurements have shown that Earth’s atmosphere temperature is rising all around the globe. Theories demonstrate us different causes and consequences of this process. Furthermore, proofs are seen directly in nature worldwide. Subject called Comprehension of Environment is realized in the first three grades of primary school. With this diploma assignment we wanted to research how well are the teachers of the first three grades informed about the global warming, and how do they realize goals regarding this subjet in their classes. Considering the fact that Zasavje is extremely polluted area, and that there has been a lot of talk about how to improve the current situation, we expected that the teachers are well informed. However, the basic acknowledgments are: teachers who teach in Zasavje are poorly acquainted with the notion of global warming, they are not familiar with ecological subjects, and they rarely seek knowledge about ecological topics in competent literature. In addition, teachers believe that there are enough goals related to this subject in the curriculum, and they most commonly use frontal method of work when they explain this subject; specially methods of explanation and discussion.
Ključne besede:first triad of primary school, comprehension of environment, global warming, teacher awareness


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici