| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MANAGEMENTSKI VIDIK PREVZEMA PODJETJA
Avtorji:ID Marič, Melita (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Maric_Melita_2009.pdf (447,68 KB)
MD5: 199A547CE7516BC1AD7D67A3DE3226C8
PID: 20.500.12556/dkum/29117a18-0d22-4b21-a718-b4d91ddd0346
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Managementski vidik prevzema podjetja sem s pregledom domače in tuje literature raziskovala področje managementikih prevzemov. Za to temo sem se odločila, ker me je zanimal vidik managementa na sam prevzem v podjetju. Tema se mi je zdela aktualna v tem obdobju, kajti mediji velikokrat poročajo o prevzemih podjetja. Namen diplomskega dela je bil predstavitev različnih oblik prevzemov podjetij. V diplomskem delu sem najprej predstavila teoretična izhodišča o prevzemih (strategijo rasti, notranjo in zunanjo rast), zakonsko opredelitev o prevzemih, vrste in oblike prevzemov ter vse do učinkov na delničarje, managerje, zaposlene, upnike in državo. V Sloveniji in svetu poznamo več vrst prevzemov: horizontalni, vertikalni, koncentrični in konglomeratni prevzem. Najbolj pogosto se uporablja horizontalni. Navedla sem motive za prevzem, ki so: finančni motivi, strateški motivi, menedžerske dejavnosti, sinergijski učinki in še drugi. Uspešni prevzemi temeljijo na strateškem pristopu. Prevzemnik mora prispevati k izgradnji konkurenčnih sposobnosti prevzetega podjetja. Pri teoretičnem delu sem opisala še managerske odkupe. Njihovo izvedbo, cilje, motive, financiranje managerskih odkupov in na koncu še vpliv odkupov na podjetje. Kot praktičen primer sem v drugem delu navedla primer prevzema Radenske d.d. s strani Pivovarne Laško d. d.. Na kratko sem predstavila obe podjetji in napisala njuno zgodovino.
Ključne besede:prevzem, managerski odkup, oblike prevzema, Pivovarna Laško d.d., Radenska d.d., učinki prevzemov.
Kraj izida:Bakovci
Založnik:[M. Marič]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-12280 Novo okno
UDK:005.3
COBISS.SI-ID:10242076 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L6VQZEJ5
Datum objave v DKUM:10.06.2010
Število ogledov:3257
Število prenosov:441
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MARIČ, Melita, 2009, MANAGEMENTSKI VIDIK PREVZEMA PODJETJA [na spletu]. Diplomsko delo. Bakovci : M. Marič. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12280
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MANAGEMENT ASPECTS OF TAKEOVERS
Opis:In my thesis I concentrated on the aspect of management company takeovers while researching foreign and home literature about manager takeovers. The media and newspapers write about this subject on daily basis and that is also one of the reasons I decided to do my thesis about this subject. Thesis purpos was to introduce different types of company takeovers. In the beginning I introduced the theoretic aspects of company takeovers (growth strategy, intenal and external growth), legislation regarding the types and forms of company takeovers and consequential effects on shareholders, managers, employess, creditors, coutry. Generally known in Slovenia and worldwide are following types: horizontal, vertical, concentric and conglomerated takeover. Mostly used is the horizontal one. I also named the most usual motives for takeovers such as: financial motives, strategic motives, management activities, synergic effects and etc. At the theoretic part I described manager purchases, their execution, goals, motives, financing and at the end the effect of manager purchases on the company. I used as example the Radenska d.d. takeover by Pivovarna Laško d.d. and shortly presented short history of both companies and their activities.
Ključne besede:takeover, manager purchase, types of takeovers, Pivovarna Laško d.d., Radenska d.d., takeover effects.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici