| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSLOVNI UČINKI E-POSLOVANJA
Avtorji:ID Plankl, Meta (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Plankl_Meta_2009.pdf (666,72 KB)
MD5: A89FE3469D055313B723CE5F0FCABCEF
PID: 20.500.12556/dkum/a88a95c3-f0db-4599-ba47-2e17cfe2fff3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Novo tisočletje je prineslo pravi razmah elektronskega poslovanja. Število uporabnikov interneta še vedno narašča in s tem v sorazmerju tudi raba elektronskega poslovanja tako v svetu, kot tudi pri nas. Elektronsko poslovanje zajema proces elektronskega nakupovanja, prodajo proizvodov in storitev ter elektronsko komuniciranje, sodelovanje in iskanje informacij. Podjetja vidijo prednost elektronskega poslovanja v hitrejšem dostopu do informacij, ki so lahko v določenem trenutku ključnega pomena, v nižanju stroškov podjetja in v povečanju učinkovitosti podjetja. Glavno oviro pri uvajanju elektronskem poslovanju podjetij predstavljajo predvsem visoki stroški uvedbe in pomanjkanje strokovnjakov za uvedbo in podporo elektronskega poslovanja. Ekonomski učinek uvajanja e-poslovanja se lahko kaže na povečevanju prihodkov ali pa na zniževanju stroškov. Največji pozitivni učinki so opazni pri podjetjih, ki so uvedla bolj celovite spletne rešitve. Veliko manjši so učinki v skupini podjetij, ki so uvedle spletne rešitve, ki ne podpirajo niti odnosov s potrošniki. Slednja skupina podjetij je največja, kar nakazuje na to, da se tudi v razvitem svetu veliko več podjetij odloča le za predstavljanje podjetja na spletu, kot pa uvajanje celovitih spletnih rešitev. Uvedba elektronskega poslovanja je za podjetja postala eksistenčnega pomena, saj se v nasprotnem primeru ne bodo imela moč boriti s konkurenco.
Ključne besede:• elektronsko poslovanje, • učinki uporabe • informacijsla tehnologija • poslovni učinki • svetovni splet
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Plankl]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-11761 Novo okno
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:10040860 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IOJWMBUJ
Datum objave v DKUM:23.11.2009
Število ogledov:2495
Število prenosov:484
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PLANKL, Meta, 2009, POSLOVNI UČINKI E-POSLOVANJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Plankl. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11761
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUSINESS EFFECTS OF ELECTRONIC BUSINESS
Opis:The new millennium has brought extreme growth of e-business. The number of internet users continues to grow along with the growth of the use of e-business in the world and in our country. E-business covers the process of electronic purchasing, selling products and services, electronic communication, collaboration and information search. Companies see the benefit of e-business in faster access to information, which may be crucial at any given time, and in reducing business costs and increase efficiency in business. The main obstacle when introducing e-commerce to the companies are mainly the high costs of set-up and the lack of experts for introduction and support of e-business. Economic effect of e-business can increase revenue or reduce costs. The largest positive effects are seen with the companies, which introduced more comprehensive online solutions. In contrast, effects are smaller in group of companies, which introduced web solutions, even without user communication support. The latter is the largest, suggesting that even in the developed world, most of the companies decide for presentation of companies on the internet, rather for the introduction of comprehensive online solutions. The introduction of e-business for companies had become of vital importance; otherwise companies would not be able to compete on the market.
Ključne besede:• electronic business • effects of usage • information technology • business effects • world wide web


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici