Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
REGULATIVA OGLAŠEVANJA V EVROPSKI UNIJI
Avtorji:
ID
Jagodič, Maja
(Avtor)
ID
Jagodič, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jagodic_Maja_2009.pdf
(336,68 KB)
MD5: 69F40841798B387E35FCCB087B3648F1
PID:
20.500.12556/dkum/554502df-20ad-4b23-ac43-7b7fe118bba0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Oglaševanje je zagotovo zelo dinamična gospodarska panoga, ki jo spodbuja kreativnost, a jo hkrati tudi zavira, ker prinaša nove in nove vrste oziroma načine oglaševanja, ki morajo biti primerni in pravilni, da so kos pravni regulaciji, ki jo spodbuja v njeni pozitivni konkurenčni naravnanosti in omejuje v nelojalni komercialnosti. Zaradi raznovrstnosti in spremenljivosti je oglaševanje nemogoče klasificirati kot zaokroženo pravno področje. Zakonodaja ne more dokončno opredeliti določene dejavnosti posamezne družbe. Temelji na dejstvih, ki jih je lahko dokazati. Pogosto je za dejavnost pomembno tudi ocenjevanje njene dobre prakse. Posamezna stroka želi znotraj svojega ustvarjanja vzpostaviti večjo raven strokovnosti ali se izogniti večji restrikciji s strani države. Panoge zato vzpostavijo lastna pravila, ki so dopolnitev zakonodaje npr. v obliki kodeksov.
Ključne besede:
oglaševanje
,
samoregulacija oglaševanja
,
Slovenski oglaševalski kodeks
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Jagodič]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11729
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
10030876
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PK5N1N7X
Datum objave v DKUM:
17.11.2009
Število ogledov:
2385
Število prenosov:
190
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAGODIČ, Maja, 2009,
REGULATIVA OGLAŠEVANJA V EVROPSKI UNIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jagodič. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11729
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pogosta vprašanja v paliativni oskrbi
Vnaprejšnje načrtovanje v paliativni oskrbi
Pomen svojcev v paliativni oskrbi in oskrbi v hospicu
Vloga zagovorništva v paliativni oskrbi
Uporaba črpalk za podkožno dajanje zdravil v paliativni oskrbi
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Urgentna stanja v paliativni oskrbi
Involvement of family members in palliative nursing care
Ocena osveščenosti laične populacije o paliativni oskrbi
Lajšanje bolečine v paliativni oskrbi z glasbo: prikaz dobrih praks
Komunikacija v paliativni oskrbi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ADVERTISING REGULATION IN EUROPEAN UNION
Opis:
Advertising is certainly a very dynamic branch of economy, which is prosecuted by the creativity, but it is also slown down, since the great deal of new types and modes of advertising, which has to be appropriate and correct to be equal to legal regulation, which should encourage competition in the positive orientation and restrict its unfair commercial. Given the diversity and variability of the advertising, it can not be classified as a rounded legal area. Legislation can not definitely identify the specific activities of each company. It is based on the facts, which can be demonstrated. Often the activity is also important to the assessment of its good practice. Specific profession wishes to establish within its creation the increasing level of professionalism or to avoid greater restrictions by the State. Industries, therefore, reestablish its own rules, which supplement the law exg. in the form of codes.
Ključne besede:
advertising
,
self-advertising
,
Slovenian Advertising Code
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj