Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OSVEŠČANJE UČENCEV 4. IN 5. RAZREDOV O PROBLEMATIKI GLOBALNEGA SEGREVANJA
Avtorji:
ID
Kuzma, Martina
(Avtor)
ID
Fošnarič, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kuzma_Martina_2009.pdf
(2,75 MB)
MD5: ED912B308B43F17C68959271B613C917
PID:
20.500.12556/dkum/742c64ec-6301-41c0-94cb-9ac28a0ace5b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu z naslovom Osveščanje učencev 4. in 5. razredov o problematiki globalnega segrevanja je teoretični del razdeljen na štiri sklope: psihološki sklop, pedagoško—didaktični sklop in ekološki sklop. V psihološkem sklopu so predstavljene splošne značilnosti in temeljni dejavniki otrokovega razvoja ter spoznavni proces otroka v srednjem obdobju otroštva. V pedagoško — didaktičnem sklopu smo opredelili predmet Naravoslovje in tehnika ter analizirali Nacionalni učni načrt za Naravoslovje in tehniko iz zornega kota globalnega segrevanja. V ekološkem sklopu smo predstavili pojem globalno segrevanje, ter vzroke za njegov nastanek in posledice, ki nastajajo zaradi njega. Kot eno izmed večjih posledic smo predstavili podnebne spremembe. V ekološkem sklopu smo predstavili različne ukrepe s katerimi lahko pomagamo pri reševanju podnebne krize. V empiričnem delu diplomskega dela smo ugotavljali, kakšno znanje imajo učenci 4. in 5. razredov o globalnem segrevanju in podnebnih spremembah. Rezultati so pokazali, da so nekateri učenci zelo dobro seznanjeni s globalno segrevanjem, pri večini učencev, pa je to le površinsko znanje, ali ga pa ni. Kot rezultat takšnih ugotovitev je nastal praktični del diplomske naloge. V prilogi je priložen model učne ure, ki smo ga uporabili v 5. razredu osnovne šole. Namen te ure je bil približati učencem globalno segrevanje ter jim predstaviti vzroke in posledice. Seznanili so se tudi s tem, kaj oni sami lahko prispevajo k zmanjševanju globalnega segrevanja.
Ključne besede:
Ključne besede: globalno segrevanje
,
podnebne spremembe
,
nacionalni učni načrt
,
naravoslovje in tehnika
,
srednje obdobje otroštva
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kuzma]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11703
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17151496
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GH1FFGQ3
Datum objave v DKUM:
06.10.2009
Število ogledov:
4454
Število prenosov:
404
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KUZMA, Martina, 2009,
OSVEŠČANJE UČENCEV 4. IN 5. RAZREDOV O PROBLEMATIKI GLOBALNEGA SEGREVANJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kuzma. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11703
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Leonard triples and hypercubes
On bipartite Q-polynominal distance-regular graphs
On bipartite Q-polynomial distance-regular graphs with c [sub] 2 [equal] 1
O Terwilligerjevi algebri dvodelnih razdaljno-regularnih grafov
On a certain class of 1-thin distance-regular graphs
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
On the vertex k-path cover
Some results from algebraic graph theory
Graph Spectra
Strongly distance-balanced graphs and graph products
Cover-incomparability graphs of posets
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
RAISING AWARENESS OF 4TH AND 5TH GRADE PUPILS ABOUT GLOBAL WARMING
Opis:
ABSTRACT The theoretical part in the diploma thesis Awarness pupils of the 4th and 5th grade on the issue of global warming is divided into four sections: the psychological, pedagogical-methodological and ecological section. The psychological section introduces the general characteristics and fundamental factors of a child’s development and cognitive process of a child in the middle period of childhood. In the pedagogical-didactic section we defined Natural sciences and Engineering subject and analyzed the national curriculum of that subject from the point of view of global warming. The ecological section presents the phenomenon of global warming, its origin and the consequences arising from it. As one of the major consequences we put forth the climate changes. In the same chapter we presented various actions which can be taken solving the climate crisis. In the empirical part of the diploma thesis we were investigating the knowledge of the pupils of the 4th and 5th grade on the issue of global warming and climate changes. The results have shown that some pupils are well informed about the subject matter, although the knowledge of the great majority is superficial or non-existing. As a result, the practical part of the diploma thesis is built on these establishments. In the appendix is attached the exemplar of the lesson used in the 5th grade of the primary school. The purpose of this lesson was to draw nearer to the pupils the issue of global warming and introduce them its causes and consequences. The pupils were also informed about their own contribution in reducing the global warming.
Ključne besede:
global warming
,
climate changes
,
national curriculum
,
natural science and engineering
,
middle period of childhood.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj