Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA KARAKTERISTIK KAKOVOSTI PROMOTORKE
Avtorji:
ID
Kokalj, Eva
(Avtor)
ID
Gomišček, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kokalj_Eva_2009.pdf
(1,06 MB)
MD5: 2DD64BC22936AB14E03DF158C0D4A1FA
PID:
20.500.12556/dkum/068a4033-63d5-4be1-9ae7-7db918236f8d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Tema diplomske naloge je usmerjena k analizi karakteristik kakovosti promotorke oziroma promotorja. Želimo ugotoviti katere karakteristike kakovosti so kupcem pri promotorki najbolj in katere najmanj pomembne, da bi bilo izvajanje promocije kar najbolj kakovostno in usmerjeno predvsem h kupčevim potrebam in željam. Raziskovali smo pomembnost primernega odnosa in komunikacije promotorke do kupca, kakšne naj bi bile njene osebne lastnosti, zunanja podoba, obleka in primeren čas ter kraj, kjer naj bi se promocijska dejavnost odvijala. Rezultat raziskave so ugotovljene karakteristike kakovosti, ki so kupcem pri promotorki in izvajanju njene dejavnosti najpomembnejše: primerna in vljudna komunikacija, znanje in strokovnost ter prijaznost. Rezultati kažejo, da so promotorke dobro sprejete, saj so pri kupcih zaželene in se jih na prodajnih mestih ne izogibajo. Ugotovljene karakteristike kakovosti lahko služijo kot smernice, ki naj bi jih imela promotorka za kakovostno delovanje. To pa bi bilo usmerjeno k željam kupca ter učinkovitejšim prodajnim rezultatom, v korist tako promotorke kot podjetja. Tako bi podjetje z upoštevanjem rezultatov, pridobljenih v raziskavi, s kakovostno storitvijo promocije na trgu ponujalo nekaj več ter obenem zadovoljilo tako potrebe kupcev kot lasten interes. V današnjem času, kjer se vsakodnevno srečujemo z novimi izdelki, pa je lahko dodatna kakovostna storitev, ki ustreza kupčevim željam, velik korak pred konkurenco.
Ključne besede:
KLJUČNE BESEDE Kakovost storitev
,
kakovost promocije
,
promotorka
,
kupec
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11581
COBISS.SI-ID:
6508563
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FLWNUBOA
Datum objave v DKUM:
25.09.2009
Število ogledov:
2852
Število prenosov:
268
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOKALJ, Eva, 2009,
ANALIZA KARAKTERISTIK KAKOVOSTI PROMOTORKE
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11581
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Liquid crystal-carbon nanotubes mixtures
Controlled nanoparticle targeting and nanoparticle-driven nematic structural transition
Smectic A herringbone patterns
Nematic liquid crystal locking menisci
The influence of nanoparticles on the phase and structural ordering for nematic liquid crystals
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Active nematic emulsions
Nematsko-nematsko površinsko sidranje
Feromagnetni tekoči kristal za vizualizacijo magnetnega polja
Nematske celice s površinskimi vzorci sidranja
Nematska mikrofluidika v kompleksnih mikro-kanalih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
QUALITY CHARACTERISTICS ANALYSIS OF A PROMOTER
Opis:
ABSTRACT The subject of this Diploma Thesis is focused on the quality characteristics analysis of a promoter. Our aim is to establish which quality characteristics of a promoter are more and which less important for customers, so that the performing of this service would be of the best quality and aimed mainly at the customers’ needs and desires. Our research was based mainly on the importance of a promoter’s appropriate attitude and communication to a customer, the establishing of a promoter’s personal characteristics, appearance, clothing and the appropriate time and location of a promotional activity. The result of the Diploma Thesis would be the outlined quality characteristics, which are thought by the customers to be the most important in a promoter and the performance of the activity: appropriate and polite communication, knowledge, expertise and kindness. The results show that promoters are in general well accepted, since they are welcomed among customers and are not being avoided in sales places by them. The established quality characteristics can serve as guidelines which the promoter should have for performing a quality activity. This would be aimed at customers’ desires and more effective sales results benefiting promoters as well as companies. With an additional quality service on the market, a company would, considering the results acquired in the research, offer a little more and at the same time satisfy customers’ needs as well as its personal interest. Today, as we meet new products on a daily basis, an additional quality service meeting customers’ needs can be a big step ahead of the competition.
Ključne besede:
KEYWORDS Quality Characteristics
,
Quality Services
,
Quality Promotion
,
Promoter
,
Buyer
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj