Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZŠIRJENOST B2B POSLOVANJA V SLOVENIJI
Avtorji:
ID
Kastelic, Simona
(Avtor)
ID
Bernik, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kastelic_Simona_2009.pdf
(327,16 KB)
MD5: 89868E54AB7A54A3FB27B5CB7D86A62D
PID:
20.500.12556/dkum/a227aeea-9f40-4ed0-aa08-a9ec670c4ba0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Elektronsko poslovanje in trgovanje B2B spreminjata klasično delovanje podjetij in državljanov. Novi načini poslovanja so ustvarili novo poslovno okolje, kjer je vsem subjektom omogočeno nastopanje na globalnem trgu. Podjetjem ponuja mnogo prednosti, seveda pa morajo podjetja za izkoriščanje vseh prednosti tudi uspešno implementirati različne strateške in tehnične rešitve, da s tem preskočijo marsikatero oviro oziroma se izognejo slabostim. Če so podjetja pripravljena veliko vložiti v znanje in sodobno tehnologijo, se bo zvečala tudi njihova konkurenčna prednost na trgu. Na žalost pa je marsikatero podjetje še vedno skeptično do elektronskega poslovanja B2B, saj njihova vodstva ne marajo sprememb in niso pripravljena reorganizirati poslovanja. Težava se pojavlja predvsem pri uvajanju tega načina poslovanja. Zagonski stroški so lahko precejšnji, saj je treba nabaviti vso potrebno tehnologijo, programsko opremo, plačati pa tudi izobraževanje in usposabljanje zaposlenih. Podjetja se ne zavedajo dolgoročne koristi elektronskega poslovanja B2B in prednosti, ki bi jih z njim pridobili. Organizacija mora delovati in misliti globalno. Zavedati se mora trendov in zahtev, ki jih narekujejo kupci in tržišče. Elektronsko poslovanje ni namenjeno le večjim podjetjem in organizacijam, koristno je tudi manjšim organizacijam, saj bi jim omogočilo razcvet.
Ključne besede:
elektronsko poslovanje elektronsko poslovanje B2B (business-to-business)
,
elektronsko poslovanje B2C (business-to-customer)
,
distribucija
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11360
COBISS.SI-ID:
6527763
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LSY82HMW
Datum objave v DKUM:
21.10.2009
Število ogledov:
4086
Število prenosov:
517
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KASTELIC, Simona, 2009,
RAZŠIRJENOST B2B POSLOVANJA V SLOVENIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11360
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Kratka kulturna zgodovina mesta Celje
Funkcija avtobiografskega v delih sodobnih slovenskih romanopisk
Kratka kulturna zgodovina Novega mesta
Otrok kot osrednja literarna oseba v kratki pripovedni prozi Narteja Velikonje
Characteristic of Milan Deklevas prose
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Aktualnost Bartolovega Alamuta za sodobni svet
Aforizmi v okviru predstavitve Eureka! Innovation of youth
Praga v literarni perspektivi Zofke Kveder
Fantastični elementi v mladinskem opusu Ele Peroci
The Slovenian author Pavlina Pajk and her transcultural activity
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PREVALENCE OF B2B IN SLOVENIA
Opis:
Electronic business-to-business (B2B) commerce and trading are changing standard activities of enterprises and citizens. New modes of operation created new business environment, thus enabling all subjects to appear on the global market. To make good use of the many advantages it offers, enterprises should first successfully implement different strategic and technical solutions in order to skip many an obstacle and avoid frailties. Enterprises which are ready to invest much into knowledge and modern technology will also augment their competitive advantage in the market. Regretfully, several enterprises are still sceptical about B2B e-commerce, as they dislike changes and are not willing to re-organise their operations. Difficulty appears above all with introduction of this mode of commerce. Since all the needed technology and software must be bought, as well as education and training of employees covered, the start-up costs may be considerable. Enterprises do not realize the long-term benefit and advantages achievable by B2B e-commerce. An organisation should act and think globally. They should be well aware of trends and demands dictated by consumers and market. E-commerce, introducing a series of changes, is not intended for larger enterprises and organisations only; it is most profitable also for smaller organisations, rendering their boom.
Ključne besede:
e-commerce electronic business-to-business (B2B) commerce
,
electronic business-to-customer (B2C) commerce
,
distribution
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj