| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga in pomen Matije Senkoviča v slovenski pedagogiki
Avtorji:ID Štante, Lea (Avtor)
ID Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Stante_Lea_2009.pdf (656,69 KB)
MD5: 6745265ADBC2439AB4DA58F2D53ACAE4
PID: 20.500.12556/dkum/6d3cb83e-2b5b-403c-8c40-3bd6a743a706
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomska naloga obravnava vlogo in pomen Matije Senkoviča v slovenski pedagogiki.Kljub vidnemu delovanju na pedagoškem področju je bolj ko ne ostal spregledan.Glede na njegov prispevek k slovenski pedagogiki pa si gotovo zasluži večjo pozornost.Biografskemu orisu Matije Senkoviča sledi zgodovinska obravnava njegovega obdobja. Deloval je namreč v času številnih zgodovinskih preobratov, ki so vplivali tudi na šolstvo, šolski sistem in pedagoška gibanja.Med njimi je bila tudi reformska pedagogika, ki je zahtevala notranjo preobrazbo slovenskega šolstva in slovenske šolske zakonodaje. Velik del napredno mislečega učiteljstva pa se je priključil še k eni reformni akciji - k reformi notranjega šolskega dela, ki je znana pod imenom delovna šola. Senkovič je znan predvsem kot predstavnik delovne šole, vendar pa je ostalo spregledano njegovo zavzemanje za formalne stopnje, značilne za herbartizem.
Ključne besede:Matija Senkovič, 1. polovica 20. stoletja, šolstvo, šolska zakonodaja na Slovenskem, Herbart, herbartizem, reformska pedagogika, delovna šola, delovna pedagogika, pedagogika delovne šole.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Štante]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-11172 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17349384 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GSAWIPQE
Datum objave v DKUM:13.01.2010
Število ogledov:3269
Število prenosov:412
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
ŠTANTE, Lea, 2009, Vloga in pomen Matije Senkoviča v slovenski pedagogiki [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Štante. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11172
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role and importance of Matija Senkovič in the Slovenian pedagogics
Opis:The diploma thesis deals with the role and meaning of Matija Senkovič in the Slovenian pedagogigs. Eventhough he was very active at the pedagogical field, he was somehow overlooked. According to his contribution to the Slovenian pedagogics, he deserves to be noticed with more attention. The historical part of his era follows the biographical description of Matija Senkovič. He was active in the time of numerous historical changes that affected the schooling, the school system and pedagogical movements. The reformative pedagogics was among them that demanded inner transformation of the Slovenian schooling and the Slovenian school legislation. A great part of thinking teachers joined to one reformative action – the reform of the inner school work, known as working school. Senkovič is known as a representative of the working school. However, his attempts for formal stages, typical for hebratism, remained overlooked.
Ključne besede:Matija Senkovič, 1st half of the 20th century, a school system, school legislation in Slovenia, Herbart, herbatism, reform pedagogics, working school, working pedagogics, pedagogics of working school.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici