| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRILJUBLJENOST IN UPORABA PROBLEMSKEGA POUKA V IZBRANIH OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:ID Kržičnik, Katja (Avtor)
ID Lipnik, Jože (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pulko, Simona (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Krzicnik_Katja_2009.pdf (672,84 KB)
MD5: B41834D3DA881C55054CBE2197A4FBEA
PID: 20.500.12556/dkum/5ba25126-b586-4644-8371-9f6eb599f177
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomskem delu sem skušala prikazati priljubljenost problemskega pouka pri pouku književnosti, in sicer tako med učitelji, kot tudi med učenci ter hkrati tudi ugotoviti, kako pogosto učitelji dejansko to metodo poučevanja tudi izvajajo. V teoretičnem delu je predstavljena definicija problemskega pouka, kot ga vidijo različni strokovnjaki, nato pa še njegove prednosti in slabosti, metode problemskega pouka, pomembnost problemske situacije ter kakšna je vloga učitelja in kakšna učenca pri izvedbi problemskega pouka. V empiričnem delu so predstavljeni namen diplomske naloge, raziskovalna vprašanja in hipoteze ter metodologija. Najobširnejši del diplomskega dela pa je interpretacija, narejena na podlagi rezultatov anketnih vprašalnikov, ki so jih izpolnili učenci in učitelji slovenščine na štirih osnovnih šolah v moji okolici. Tu so grafično prikazani rezultati večine vprašanj, ki so bila zastavljena anketirancem, ter nato podani še komentarji. Pri učencih so rezultati grafično prikazani tudi glede na spol in njihov učni uspeh. Ob koncu analize vprašalnikov sledi še primerjava odgovorov med učitelji in učenci. V sklepu diplomske naloge je ugotovljeno, da je problemski pouk med učenci priljubljen in si želijo, da bi ga njihovi učitelji pogosteje izvajali, ti pa ravno tako izražajo željo, da bi lahko večkrat pri pouku uporabili to metodo, vendar pa jim to pogosto onemogoča pomanjkanje časa.
Ključne besede:slovenščina, književnost, problemski pouk, učitelj, učenec, diplomsko delo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Kržičnik]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10932 Novo okno
UDK:811.163.6(043.2)
COBISS.SI-ID:17072904 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XUZVZWL1
Datum objave v DKUM:22.08.2009
Število ogledov:5135
Število prenosov:1135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KRŽIČNIK, Katja, 2009, PRILJUBLJENOST IN UPORABA PROBLEMSKEGA POUKA V IZBRANIH OSNOVNIH ŠOLAH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kržičnik. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10932
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:POPULARITY AND THE USE OF PROBLEM METHOD OF TEACHING IN SELECTED PRIMARY SCHOOL
Opis:In my final paper I tried to represent the popularity of problem method of teaching among teachers and students and at the same time to recognise how often do teachers perform this method during the lessons. In the theoretical part I have introduced the definition of the problem method of teaching, according to the explanation of various experts, its preferences and weaknesses, methods of problem method of teaching, the importance of problem situation and the role of a teacher and the role of pupils during the execution of the problem method of teaching. The empirical part introduces the purpose of the paper, research questions and hypothesis and the methodology. The most extensive part of this paper is the interpretation which has been made on the basis of the results of the survey questionnaire filled out by pupils and teachers of Slovene in four primary schools in the vicinity of my town. The results to most questions are graphically presented and also commented. Results of pupil’s questionnaires are introduced according to their gender and school success. At the end of the survey analysis is also the comparison of the teachers’ and pupils’ answers. In the conclusion it has been established that the problem method of teaching is quite popular among the pupils and they want their teachers to perform this method more often. Teachers also expressed the necessity to perform this method more frequently, but that is often impossible because of lack of time.
Ključne besede:Slovene, literature, problem method of teaching, pupil, teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici