Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRILJUBLJENOST IN UPORABA PROBLEMSKEGA POUKA V IZBRANIH OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:
ID
Kržičnik, Katja
(Avtor)
ID
Lipnik, Jože
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pulko, Simona
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Krzicnik_Katja_2009.pdf
(672,84 KB)
MD5: B41834D3DA881C55054CBE2197A4FBEA
PID:
20.500.12556/dkum/5ba25126-b586-4644-8371-9f6eb599f177
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomskem delu sem skušala prikazati priljubljenost problemskega pouka pri pouku književnosti, in sicer tako med učitelji, kot tudi med učenci ter hkrati tudi ugotoviti, kako pogosto učitelji dejansko to metodo poučevanja tudi izvajajo. V teoretičnem delu je predstavljena definicija problemskega pouka, kot ga vidijo različni strokovnjaki, nato pa še njegove prednosti in slabosti, metode problemskega pouka, pomembnost problemske situacije ter kakšna je vloga učitelja in kakšna učenca pri izvedbi problemskega pouka. V empiričnem delu so predstavljeni namen diplomske naloge, raziskovalna vprašanja in hipoteze ter metodologija. Najobširnejši del diplomskega dela pa je interpretacija, narejena na podlagi rezultatov anketnih vprašalnikov, ki so jih izpolnili učenci in učitelji slovenščine na štirih osnovnih šolah v moji okolici. Tu so grafično prikazani rezultati večine vprašanj, ki so bila zastavljena anketirancem, ter nato podani še komentarji. Pri učencih so rezultati grafično prikazani tudi glede na spol in njihov učni uspeh. Ob koncu analize vprašalnikov sledi še primerjava odgovorov med učitelji in učenci. V sklepu diplomske naloge je ugotovljeno, da je problemski pouk med učenci priljubljen in si želijo, da bi ga njihovi učitelji pogosteje izvajali, ti pa ravno tako izražajo željo, da bi lahko večkrat pri pouku uporabili to metodo, vendar pa jim to pogosto onemogoča pomanjkanje časa.
Ključne besede:
slovenščina
,
književnost
,
problemski pouk
,
učitelj
,
učenec
,
diplomsko delo
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Kržičnik]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10932
UDK:
811.163.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
17072904
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XUZVZWL1
Datum objave v DKUM:
22.08.2009
Število ogledov:
5135
Število prenosov:
1135
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRŽIČNIK, Katja, 2009,
PRILJUBLJENOST IN UPORABA PROBLEMSKEGA POUKA V IZBRANIH OSNOVNIH ŠOLAH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kržičnik. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10932
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nadzor mednarodnih komunikacijskih sistemov
Viri podatkov v obveščevalni dejavnosti
Notranji nadzor obveščevalno varnostnih služb
Javni viri v obveščevalno-varnostni dejavnosti
Tajne sodelavke v obveščevalno varnostni dejavnosti
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Twenty years after
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Evaluacija odnosov z javnostmi
Public relations
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
POPULARITY AND THE USE OF PROBLEM METHOD OF TEACHING IN SELECTED PRIMARY SCHOOL
Opis:
In my final paper I tried to represent the popularity of problem method of teaching among teachers and students and at the same time to recognise how often do teachers perform this method during the lessons. In the theoretical part I have introduced the definition of the problem method of teaching, according to the explanation of various experts, its preferences and weaknesses, methods of problem method of teaching, the importance of problem situation and the role of a teacher and the role of pupils during the execution of the problem method of teaching. The empirical part introduces the purpose of the paper, research questions and hypothesis and the methodology. The most extensive part of this paper is the interpretation which has been made on the basis of the results of the survey questionnaire filled out by pupils and teachers of Slovene in four primary schools in the vicinity of my town. The results to most questions are graphically presented and also commented. Results of pupil’s questionnaires are introduced according to their gender and school success. At the end of the survey analysis is also the comparison of the teachers’ and pupils’ answers. In the conclusion it has been established that the problem method of teaching is quite popular among the pupils and they want their teachers to perform this method more often. Teachers also expressed the necessity to perform this method more frequently, but that is often impossible because of lack of time.
Ključne besede:
Slovene
,
literature
,
problem method of teaching
,
pupil
,
teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj