Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV KAKOVOSTI STORITEV NA ZADOVOLJSTVO STRANK PRI PRODAJI IN SERVISU AVTOMOBILOV
Avtorji:
ID
Sever, Zoran
(Avtor)
ID
Gomišček, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Sever_Zoran_2009.pdf
(1,34 MB)
MD5: 49F0154232178894036804153B1FC2A2
PID:
20.500.12556/dkum/6d4d2db4-4dc0-40e0-96e3-b464c2e1e99a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Pojav vse večje in močnejše konkurence, porast kupčevih zahtev in pričakovanj ter različni gospodarski padci in vzponi so botrovali k močni spremembi razmer za avtomobilsko industrijo. Med ključnimi dejavniki za uspešno delovanje prodajnih in servisnih hiš so danes: gradnja in vzdrževanje konkurenčne prednosti, izboljševanje ponudbe oz. storitev, predvsem pa poudarjena skrb za kakovost produktov in prizadevanje za zadovoljstvo svojih strank. Analizirali smo podatke dveh spletnih vprašalnikov in prišli do naslednjih ugotovitev: 62 odstotkov anketiranih bi prodajno mesto še priporočilo, le 3 odstotki ga ne bi. Srednja vrednost je pokazala, da so kupci servisnih dejavnosti najbolj zadovoljni s prijaznostjo (4,44), kakovostjo (4,28) in z usposobljenostjo (4,26), manj s hitrostjo, čakalno dobo in z garancijo za opravljeno delo, najmanj pa s ceno dela in ceno samih rezervnih delov. Nekatere smernice za izboljšavo so na področju prodaje so: uvedba sistema za pridobivanje povratne informacije, nekaj dni po nakupu avtomobila ter povečanje strokovnosti z morebitnim dodatnim izobraževanjem prodajalcev. Na strani servisa pa povečanje kakovosti opravljenega dela z morebitnim dodatnim izobraževanjem serviserjev, izboljšanje odnosa serviser – kupec (t. i. soft skill), ter uvedba samoiniciativnega svetovanja serviserjev o stanju vozila ob njegovem prevzetju.
Ključne besede:
kakovost storitev
,
zadovoljstvo kupcev
,
pričakovanja kupcev
,
management kakovosti
,
servisna dejavnost
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10893
COBISS.SI-ID:
6490899
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NGDNS1DK
Datum objave v DKUM:
22.07.2009
Število ogledov:
3804
Število prenosov:
531
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SEVER, Zoran, 2009,
VPLIV KAKOVOSTI STORITEV NA ZADOVOLJSTVO STRANK PRI PRODAJI IN SERVISU AVTOMOBILOV
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10893
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Liquid crystal-carbon nanotubes mixtures
Controlled nanoparticle targeting and nanoparticle-driven nematic structural transition
Smectic A herringbone patterns
Nematic liquid crystal locking menisci
The influence of nanoparticles on the phase and structural ordering for nematic liquid crystals
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Active nematic emulsions
Nematsko-nematsko površinsko sidranje
Feromagnetni tekoči kristal za vizualizacijo magnetnega polja
Nematske celice s površinskimi vzorci sidranja
Nematska mikrofluidika v kompleksnih mikro-kanalih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE IMPACT OF SERVICE QUALITY ON CUSTOMERS SATISFACTION IN CAR SALE AND REPAIR DEPARTMENT
Opis:
The emergence of larger and stronger competition increases in the purchasers' requirements and their expectations, and various economic drops and gradients led to a strong change of circumstances in the automotive industry. Among the key factors of today's sales and service companies’ successes are: building and maintaining their competitive advantage, improving their offer or services, and in particular, highlighted concern for quality of their products and striving for the satisfaction of their customers. We analyzed the data of two online questionnaires and came to the following conclusions: 62 percent of the respondents would recommend the car dealer to others and only 3 percent would not. The mean value showed that the customers of service activities are most satisfied with kindness (4.44), quality (4.28) and the working experiences of service workers (4.26), less with promptitude, waiting time and the guarantee for the work done. The least satisfactory are the cost of working and the price of spare parts. Some guidelines for the improvement for sales department are: the introduction of a feedback system a few days after buying the car and increasing the vendors’ skills with additional vocational training. On the service side, however some of the guidelines are: increasing the quality of work performed with additional training of repair crew, improving relations with the customers (soft skill) and advising on the state of vehicle at the takeover that is on repairman’s own initiative.
Ključne besede:
quality of service
,
customer satisfaction
,
customer expectations
,
quality management
,
repair maintenance
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj