Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NEKATERI SOCIOLOŠKI VIDIKI PREDŠOLSKEGA OTROKA V SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNI KNJIŽNICI
Avtorji:
ID
Kolar, Darja
(Avtor)
ID
Goriup, Jana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kolar_Darja_2009.pdf
(1,58 MB)
MD5: 374D319E54F5CBD88FA806F166AC5AAD
PID:
20.500.12556/dkum/ef7f7758-7e80-4a3f-8108-cda5cd2b8a2a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Avtorica v svojem diplomskem delu z naslovom Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici predstavlja nekatere sociološke vidike doživljanja predšolskega otroka po prvih obiskih splošnoizobraževalne knjižnice, v koliki meri vplivajo obiski na predšolskega otroka in na njegovo družino ter ali vzgojitelji načrtujejo skupne obiske splošnoizobraževalne knjižnice, kako pogosto jih načrtujejo, katere sociološke vidike opažajo pri otrocih po obisku splošnoizobraževalne knjižnice ter v koliki meri postanejo rutinska navada za družino predšolskega otroka. Za zbiranje podatkov je avtorica uporabila 100 anketnih vprašalnikov za vzgojitelje in starše predšolskih otrok. Petdeset anketnih vprašalnikov je bilo razdeljenih med vzgojitelje, petdeset pa med starše predšolskih otrok. V teoretičnem delu so predstavljeni obiski vrtca in družine v splošnoizobraževalni knjižnici, vrste družin v postmoderni slovenski družbi, vloga knjižnice pri vzgajanju kulturnega kapitala predšolskega otroka ter vpliv vzgojiteljice in njenega dela na predšolskega otroka. Predstavljen je pomen ponudbe knjižnice in pomen ter vpliv branja za predšolskega otroka. Predstavljeno je življenje predšolskega otroka s knjigo, medkulturnost in predšolski otrok ter odrasli kot otrokov vzor. V empiričnem delu na osnovi obdelave odgovorov ter interpretacij avtorica dokazuje pozitiven vpliv nekaterih socioloških vidikov doživljanja predšolskega otroka po prvih obiskih splošnoizobraževalne knjižnice bodisi v spremstvu vzgojiteljic ali staršev. Pri obdelavi podatkov rezultati kažejo, da so vzgojiteljice in starši mnenja, da je za predšolskega otroka zgodnji obisk splošnoizobraževalne knjižnice pomemben dejavnik pojava nekaterih socioloških vidikov. Ugotovitve kažejo, da redni obiski knjižnice niso zgolj potreba posameznika v danem trenutku, temveč rutinska navada družine. Dobljeni rezultati pa kažejo, da so redni obiski splošnoizobraževalne knjižnice pri otroku izboljšali komunikacijo z okolico in vrstniki, intenzivnost vključevanja v družbo z vrstniki in okolico, strpnost do drugačnosti, otroku se bolje razvija občutek do tuje lastnine, izboljša komunikacijo, se pogosteje vključuje v odprte razgovore z odraslimi in otroki ter pogosteje izraža svoja mnenja.
Ključne besede:
Ključne besede: predšolski otrok
,
sociološki vidiki
,
družina
,
splošnoizobraževalna knjižnica
,
vzgojitelj
,
starš.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[D. Kolar]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10618
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
16932104
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WHTLUUNR
Datum objave v DKUM:
11.06.2009
Število ogledov:
4132
Število prenosov:
330
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLAR, Darja, 2009,
NEKATERI SOCIOLOŠKI VIDIKI PREDŠOLSKEGA OTROKA V SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNI KNJIŽNICI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Kolar. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10618
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prehranska podpora bolnikov z napredovalim rakom
Bolečina pri bolniku z napredovalim rakom
Uporaba kanabinoidov pri bolniku z napredovalim rakom
Obravnava delirija pri bolniku z napredovalim rakom
Obvladovanje simptomov v obdobju umiranja pri bolniku z napredovalim rakom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Paliativna zdravstvena nega pacienta z napredovalim rakom požiralnika
Pomen terapevtske komunikacije s pacienti z rakom
Posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Sociological aspects of a preschool child in general-educational library
Opis:
ABSTRACT In her diploma paper titled Some sociological aspects of a preschool child in general-educational library the author introduces some sociological aspects of a preschool child’s experience after their first visit to the general-educational library, to what degree visits influence a preschool child and their family, and whether educators plan joint visits to the general-educational library, how often they plan them, which sociological aspects are observed on children after the visit to the general-educational library and to what degree the visits become a routine habit to the family of a preschool child. The author used a hundred questionnaires for educators and parents of preschool children to gather data. Half of the questionnaires were distributed among the educators, the other half among the parents of preschool children. The theoretical part presents visits of kindergarten and family to the general-educational library, types of families in post-modern Slovene society, the role of a library in educating cultural capital of a preschool child, and the influence of an educator and their work on a preschool child. The importance of the selection in a library, and the importance and influence of reading to a preschool child is shown. There is also shown life of a preschool child with a book, multiculturalism and a preschool child, and adults as a model to a child. In the empirical part on the basis of processing replies and interpretations the author demonstrates the positive impact of some sociological aspects of a preschool child’s experience after their first visit to the general-educational library, either with the educator or their parents. The results of data processing show both educators and parents believe that to a preschool child an early visit to the general-educational library is an important factor of appearance of some sociological aspects. The findings show that regular visits to the library are not only a need of individual in a given moment, but also a routine habit of the family. The results point out that regular visits to the general-educational library improves child’s communication with their community and peers, the intensity of inclusion in the society with peers and community, and tolerance of difference; the child’s sense of other’s possession is better developed; they improve communication; they more often take part in open conversation with adults and children, and express their opinions.
Ključne besede:
Key words: preschool child
,
sociological aspects
,
family
,
general-educational library
,
educator
,
parent.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj