Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA UČNIH NAČRTOV MATERINŠČINE V SLOVENIJI IN ŠPANIJI
Avtorji:
ID
Orthaber, Mateja
(Avtor)
ID
Ropič, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Orthaber_Mateja_2009.pdf
(1,17 MB)
MD5: 068B48FDE171757308243AAB5C7402C1
PID:
20.500.12556/dkum/f2c98b90-b3cf-45a0-9c13-dc22c940a7f9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi ugotavljam podobnosti in razlike učnega načrta za slovenski jezik osemletne osnovne šole iz leta 1983, učnega načrta za pouk slovenščine devetletne osnovne šole iz leta 2002 in posodobljenega učnega načrta za slovenščino devetletne osnovne šole, ki v veljavo komaj prihaja. V nadaljevanju je opisana reforma španskega šolskega sistema, sedanje špansko izobraževanje, učni načrt materinščine v Španiji in študij razrednega pouka na Univerzi Camilo Jose Cela v Madridu. V empiričnem delu je predstavljena primerjava v obvladanju različnih spretnosti, znanj in mnenj med španskimi in slovenskimi študenti razrednega pouka, ki smo jo raziskovali s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da obstajajo razlike. Izobraženost študentov je odvisna od kvalitete študija.
Ključne besede:
učni načrt
,
slovenščina
,
španščina
,
španski šolski sitem
,
razredni pouk
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Orthaber]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10409
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
16855048
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BGCA8INJ
Datum objave v DKUM:
19.05.2009
Število ogledov:
4514
Število prenosov:
428
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ORTHABER, Mateja, 2009,
PRIMERJAVA UČNIH NAČRTOV MATERINŠČINE V SLOVENIJI IN ŠPANIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Orthaber. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10409
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Novotvorbe plazmatk
Aggregation time machine
Results from the Pierre Auger Observatory
Auger highlights
Astroparticles at the high energy frontier
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SLOVENIAN AND SPANISH MOTHER TONGUE CURRICULA COMPARISON
Opis:
In my diploma work I compare similarities and differences among the curriculum for the Slovenian language of the eight-year primary school in 1983, the curriculum for the nine-year primary school in 2002 and the reformed curriculum for the Slovenian language of the nine-year primary school which is starting to gain ground in the current primary school system. In the second part of my diploma work I present the reform of the Spanish school system, the contemporary Spanish education, the curriculum of mother tongue in Spain and the study of class teaching at the University Camilo Jose Cela in Madrid. The empiric part presents the comparison of mastering various skills, knowledge and opinions among the Spanish and Slovenian students of the class teaching which has been researched and analysed in a survey. The results show the obvious differences. The students' education level depends on the quality of study.
Ključne besede:
syllabus
,
Slovenian
,
Spanish
,
Spanish school system
,
class teaching
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj