| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UGOTAVLJANJE OSEBNIH, SKUPINSKIH IN ORGANIZACIJSKIH POTREB V PODJETJU PIKAPOKA D.O.O.
Avtorji:Hren, Maja (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hren_Maja_2009.pdf (865,55 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:POVZETEK Okolje, v katerem se nahajajo današnja podjetja, je vedno bolj nepredvidljivo, edino, kar je predvidljivo, so spremembe. Na trgu se nenehno pojavlja nova konkurenca, ki skuša bolje zadovoljiti potrebe odjemalcev. Da bi se podjetje lahko uspešno spoprijelo s konkurenco in spremembami, ki se nenehno pojavljajo na trgu, mora najprej obvladati svoje notranje okolje – to so njeni zaposleni. Kar danes ločuje uspešne organizacije od neuspešnih, niso izdelki, storitve ali vrhunska tehnologija, ampak dejavnik, iz katerega vse našteto izvira, to so motivirani in lojalni zaposleni. Dobri poslovni rezultati temeljijo na uspešno vodenem sistemu motiviranja in nagrajevanja zaposlenih. Podjetja, ki se tega sistema poslužujejo, so sposobna zadržati ključne kadre, ki k organizacijskemu razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Da bi podjetje lahko uspešno obvladovalo svoje zaposlene, pa mora poznati njihove potrebe, predvsem tiste, ki jih najbolj motivirajo pri njihovem delu. Obstaja mnogo motivacijskih teorij, ki na različne načine opredeljujejo potrebe ljudi, podjetje pa mora najti tisti model, ki mu glede na profil zaposlenih najbolj ustreza. Kot sem že omenila, sem v omenjenem podjetju tudi sama zaposlena, moje delo je na področju kadrovanja, zato je bila raziskava narejena zaradi osebnega zanimanja, kakšna je splošna stopnja zadovoljstva zaposlenih v podjetju Pikapoka d.o.o. Namen izvedene raziskave je bil predvsem ugotoviti potrebe zaposlenih ter stopnjo njihove zadovoljenosti. Rezultati raziskave so pokazali, da so potrebe zaposlenih v omenjenem podjetju v povprečju enake, kot so potrebe zaposlenih v drugih slovenskih podjetjih. Potrebe, ki so v podjetju najmanj zadovoljene, so plača, sistem finančnega nagrajevanja (stimulacije) in komuniciranje med zaposlenimi ter vodstvom podjetja. Zaposleni so zraven tega manj zadovoljni tudi z možnostjo napredovanja. Kljub temu pa so zaposleni v splošnem zadovoljni z dobrimi delovnimi odnosi med sodelavci na delovnem mestu in dobro delovno klimo.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: zaposleni, potrebe, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih, delovni odnosi, delovna klima, motiviranje.
Leto izida:2009
Založnik:[M. Hren]
Izvor:Maribor
UDK:005.7
COBISS_ID:10001436 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GREIKF3H
Število ogledov:2615
Število prenosov:260
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PERSONAL, GROUP AND ORGANIZATIONAL NEEDS IN COMPANY PIKAPOKA D.O.O.
Opis:SUMMARY The situations that companies find themselves in nowadays are getting more and more unpredictable, the only predictable thing are changes. New competition arises on the market and tries to satisfy customer needs even more. In order for company to be able to handle the competition and changes it has to foremost be able to control its internal environment – the employees. The factors, separating a successful company from an unsuccessful one are not products, services or state-of-the-art technology, but a motivated and loyal staff. Good business results base on a successful system of motivating and rewarding the employees. The companies that function according to such system are able to keep the key staff, which makes the key contributions to the organizational development and success. In order for company to successfully control its employees it has to know their needs, especially those that present their biggest motivation. There are numerous motivation theories that define people's need in different ways; a company has to find the model that suits it best. As I have already mentioned I am an employee of the company. I work in recruitment department and this research is based on personal interest – a general revision of the level of satisfaction of the employees in Pikapoka d.o.o. The aim was to find out the needs of the employees and how satisfied they are. The results have shown that the needs of employees in this company are in general the same as in other Slovenian companies. The needs that are not satisfied enough are salary, the system of financial rewarding (stimulations) and the communication between the employees and the management of the company. The employees are also not completely satisfied with the promotion opportunities. In spite that the employees are in general satisfied with the good working relationships with other employees and good working atmosphere.
Ključne besede:KEY WORDS: employees, needs, motivational theories, satisfaction of employees, working relationship, working atmosphere, motivation.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici