| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prenova klicnega centra za pomoč uporabnikom elektronskega bančništva : diplomsko delo univerzitetnega študija
Avtorji:ID Vidergar, Tilen (Avtor)
ID Jereb, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Vidergar_Tilen_i2009.pdf (4,60 MB)
MD5: F919DCFEA37E897D1E2ED948AA4758B9
PID: 20.500.12556/dkum/4476fc00-e304-4831-aea4-e139849f37ce
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Ključne besede:banka, klicni center, elektronsko bančništvo
Kraj izida:Kranj
Založnik:[T. Vidergar]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10356 Novo okno
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:6408467 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:J5GT0Z0I
Datum objave v DKUM:07.05.2009
Število ogledov:3166
Število prenosov:278
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
VIDERGAR, Tilen, 2009, Prenova klicnega centra za pomoč uporabnikom elektronskega bančništva : diplomsko delo univerzitetnega študija [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj : T. Vidergar. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10356
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici