| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZUNANJI VIDEZ, KLJUČ DO POSLOVNEGA USPEHA
Avtorji:ID Šubert, Urška (Avtor)
ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Subert_Urska_2009.pdf (1,51 MB)
MD5: DB32B4ED0930F0E16A0489865FA58617
PID: 20.500.12556/dkum/7eedf6a5-78b2-400b-b29f-c86e193cad56
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:POVZETEK V današnjem času se vedno bolj potrjuje pregovor »Obleka naredi človeka«. Človek se prvotno predstavi z obleko in urejenostjo, kar mnogokrat pove več kot dobro premišljen in vnaprej pripravljen govor. Poslovna urejenost pa je tudi osrednja problematika, na katero se osredotočam v svojem magistrskem delu. Pri ustvarjanju prvega vtisa osebni videz in govorica telesa pomenita kar 55-odstotni delež. Od tega sta lahko odvisni posameznikova finančna in karierna prihodnost. Danes v poslovnem svetu ni časa niti prostora za druge priložnosti. Prepričati, prodati in uspeti moramo že v prvo. S primernim poslovnim oblačenjem in vedenjem prispevamo k poslovni podobi ter večji učinkovitosti in uspešnosti nekega podjetja ali organizacije. Poglavitno vprašanje oz. osrednja naloga raziskovalnega dela je raziskati vejo neverbalne komunikacije, oblike neverbalnega komuniciranja, področja poslovnega bontona in kulture ter opredeliti pomen oz. vpliv le-teh na poslovno uspešnost posameznega osebnega finančnega svetovalca oz. svetovalke za lizing (v nadaljevanju: svetovalec). Posledično temu se kaže vpliv na splošno vzdušje med sodelavci in poslovno uspešnost celotnega podjetja oz. finančne družbe. Raziskovalne metode vključujejo prvotni teoretični del, kjer so pojasnjeni osnovni pojmi, vrste, načini in pa oblike komunikacije. Natančneje je predstavljena osnovna zunanja podoba poslovne ženske in moškega. Opredelila pa sem tudi osnovna teoretična načela in pravila uporabe poslovnega bontona ter kulture. V drugem, raziskovalnem delu sem na samem začetku postavila 5 hipotez: 1) Med zunanjim videzom svetovalca in ugledom, ki ga uživa med svojimi sodelavci, obstaja povezanost. 2) Med zunanjim videzom svetovalca in njegovim uspehom obstaja povezanost. 3) Med ugledom svetovalca, ki ga uživa med sodelavci in njegovim poslovnim uspehom obstaja povezanost. 4) Med posameznimi elementi zunanjega videza in zunanjim videzom obstaja povezanost 5) Med upoštevanjem pravil poslovnega bontona in poslovno uspešnostjo posameznega svetovalca obstaja povezanost. Vprašanja anketnega vprašalnika se nanašajo na ugled svetovalca med sodelavci, na poznavanje in upoštevanje kodeksa poslovnega oblačenja, na zunanji izgled posameznega svetovalca, na poznavanje in upoštevanje poslovnega bontona ter poslovno uspešnost vsakega posameznika. Prejete odgovore sem obdelala s pomočjo grafov in tabel. V analizo sem vključila Pearsonov koeficient korelacije, ki mi je omogočal potrditi oz. ovreči zastavljene hipoteze. Ocenjevala sem povezanost med zunanjim izgledom in ugledom, med zunanjim videzom in poslovnim uspehom, med ugledom in poslovnim uspehom, med zunanjim videzom in posameznimi elementi zunanjega videza in korelacijo med upoštevanjem pravil poslovnega bontona ter poslovno uspešnostjo posameznega svetovalca. Upoštevajoč rezultate sem prišla do ugotovitve, da neverbalni komunikaciji v poslovnem svetu pripisujemo pomembno mesto. Njena uporaba v poslovnem okolju je izrednega pomena za uspešnost posameznega svetovalca kot tudi za podjetje oz. finančno družbo, ki jo le-ta zastopa. Tudi pomena poslovnega bontona ne gre zanemariti, saj ima prav tako vplivno moč na uspešnost poslovanja.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE • poslovna podoba svetovalca • poslovni uspeh • poslovni ugled • poslovni bonton
Kraj izida:KRANJ
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10317 Novo okno
COBISS.SI-ID:6464275 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AL9K6WJ4
Datum objave v DKUM:19.06.2009
Število ogledov:8527
Število prenosov:1341
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
ŠUBERT, Urška, 2009, ZUNANJI VIDEZ, KLJUČ DO POSLOVNEGA USPEHA [na spletu]. Magistrsko delo. KRANJ. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10317
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Editorial
  2. Editorial
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PERSONAL APPEARANCE, KEY TO A BUSSINES SUCCESS
Opis:ABSTRACT The proverb: “Clothes makes a man” is nowdays increasingly confirming. The man is initially presented with a suit and outside appearance, which often tells us more than well-thought and in advance prepared speech. Business appearance is the main issue, which I am focusing on in my master’s work. When we are creating the first impression, personal appearance and body language share the 55-percent. The individual financial and career future may depend on it. Nowdays is not the time nor the place in business world for other opportunities. There for we must convince, sell and succeed the first time. With an appropriate business dressing and behaviour we contribute to the business image and increase the effectiveness and efficiency of an enterprise or organization. The main question and the central issue of the research is to explore non-verbal communication branch, forms of nonverbal communication, areas of business manners, culture and business netiquette and also to define the meaning or influence they have on business success of each individual personal financial adviser (below: adviser). Consequently this shows the impact on the overall atmosphere among colleagues and business success of the entire company or financial corporation. Research methods include the original theoretical part, which explains basic concepts, types, methods and the forms of communication. Presented is the basic external female and male personal outside appearance. I also defined the basic theoretical principles and rules for the use of business manners and netiquette. The second part of the research I set up 5 hypotheses at the very beginning: 1) Between the external personal appearance and a reputation the adviser enjoys among their colleagues, there is a connection. 2) Between the external personal appearance and a business success of each individual adviser, there is a connection. 3) Between personal reputation, each individual adviser enjoys among their colleagues and his/her personal business successs, there is a connection. 4) Between the individual elements of the personal appearance and the adviser’s outside personal appearance, there is a connection. 5) Between the taking into account the rules of business netiquette and business success of each adviser, there is a connection. Questions included in the survey questionnaire are based on reputation each adviser has among her/his colleagues, on knowledge and observance of business dress code, on the external personal appearance of each individual adviser, on knowledge and observance of business netiquette and on business success of each individual adviser. The answers I received I analysed with the assistance of graphs and tables. Analysis included Pearsonov correlation coefficient, which allowed me to confirm or invalidate basic/original hypotheses. I evaluated the correlation among the external appearance and reputation, the external appearance and business success, the reputation and business success, the external appearance and the appearance of individual elements and the correlation between taking into account the rules of business netiquette and business success of each adviser. Taking into account the results, I came up to the conclusion, that nonverbal communication has in business world very important place. Its use in the business environment is extraordinary important for the business success of each adviser, as well as financial company or corporation he/she represents. The importance of culture, manners and business netiquette should not be neglected, since it has also influential power on business success.
Ključne besede:KEYWORDS • business appearance of the adviser • business success • business reputation • business netiquette


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici