| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje
Avtorji:Purg, Mateja (Avtor)
Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Purg_Mateja_2009.pdf (1,18 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Z uvedbo devetletke je osnovnošolski sistem doživel prenovo, tako je tudi s šolsko knjižnico, njen pomen se je osvetlil ter dvignil na višji nivo. Knjižničarji imajo pri motivaciji za branje pomembno vlogo. Na različne načine lahko spodbujajo bralno motivacijo in pismenost, čeprav je v veliki meri uspeh pri branju otrok odvisen najprej od staršev pa tudi od sodelovanja vseh ostalih učiteljev s knjižničarjem. Delo v osnovnošolski knjižnici je danes precej drugačno kot je bilo v preteklosti. Knjižničar ni le zaposleni, ki v miru čaka na pokoj, ampak nekdo, ki razume pomen branja, pismenosti. Namen diplomskega dela je osvetliti pomen osnovnošolske knjižnice, pokazati neštete možnosti, ki ob posluhu nadrejenih in sodelovanju z učitelji vplivajo na večjo motivacijo za branje pri učencih. Predvsem pa pregledati stanje v konkretni knjižnici ter poiskati rešitve za boljše delovanje knjižnice in s tem spodbuditi učence, da se bodo z veseljem vračali v šolsko knjižnico, znali iskati informacije in se navdušiti za branje, ki bi postalo nepogrešljiv del njihovega življenja. Diplomsko delo je potrdilo hipoteze.
Ključne besede:knjižnica, šolska knjižnica, branje, motivacija za branje, pismenost
Leto izida:2009
Založnik:[M. Purg]
Izvor:Maribor
UDK:82(043.2)
COBISS_ID:16885512 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZY4R0TKM
Število ogledov:2858
Število prenosov:376
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PRIMARY SCHOOL LIBRARY AS MOTIVATION FOR READING
Opis:With the introduction of the concept of nine-year primary school in Slovenia, the educational system has been renovated and that also included the concept of school library and its importance became greater. The librarians play an important role as far as the reading is concerned. In many ways they can stimulate the reading motivation and literacy; however, the success depends most of all on students’ parents, secondly also on cooperation of all teachers and the librarian. Nowadays, working conditions in a library are very different from those in the past. The librarian is not only an employee waiting peacefully on retirement, but is someone who understands the meaning of reading and literacy. The purpose of this diploma work is to enlighten the importance of primary school library, to show countless possibilities, which with support of the superiors and with collaboration with teachers influence students’ greater motivation for reading. Moreover, its purpose was to verify the conditions in the actual library and to find solutions for better functioning of the library and with that to stimulate students so that they will gladly return to school library knowing how to find information and become enthusiastic for reading which would become indispensable part of their life. Diploma work confirmed the hypothesis.
Ključne besede:Library, School library, Reading, Reading motivation, Literacy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici