Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SODELOVANJE S STARŠI V CENTRU ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOBRNA
Avtorji:
ID
Strahovnik, Sonja
(Avtor)
ID
Lepičnik Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Strahovnik_Sonja_2009.pdf
(641,43 KB)
MD5: 147B4029A11CB52A3F72463EFDFE1B0F
PID:
20.500.12556/dkum/56b3eb8e-1753-4e1b-b6ad-3d56deb13083
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Prvi socialni sistem in prvo okolje za otroka je njegova družina.V družini se otrok izoblikuje, uveljavi, si pridobi vrednote in se uči kako živeti. Ko se otrok vključi v vzgojno izobraževalno institucijo, postanejo poleg staršev vzgojitelji oziroma strokovni delavci pomembni odrasli pri njegovi vzgoji. Otroci lahko kljub svojim sposobnostim na vseh področjih s pravilnim strokovnim pristopom osvojijo določene spretnosti in navade. Kadar gre za otroka s posebnimi potrebami, imajo strokovni delavci (defektolog, vzgojitelj, učitelj…) še toliko bolj pomembno vlogo. Da razvoj in napredek otroka poteka nemoteno, je zelo pomembno sodelovanje med starši in strokovnimi delavci. Pomembno vlogo pri tem pa ima pravilna, ustrezna komunikacija, ki se razvije v odnos, ki temelji na medsebojnem zaupanju in spoštovanju. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti kako so starši zadovoljni s storitvami in delom zaposlenih v Centru za usposabljanje, delo in varstvo Dobrna. V zaključnem delu diplomskega dela pa so prikazani rezultati in interpretacija raziskave, ki je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da starši dobro sodelujejo s Centrom, s storitvami in delom zaposlenih so zadovoljni.
Ključne besede:
otrok
,
družina
,
družina otroka s posebnimi potrebami
,
komunikacija
,
sodelovanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Strahovnik]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10214
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
16861704
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QGJYP7U4
Datum objave v DKUM:
29.04.2009
Število ogledov:
3089
Število prenosov:
326
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STRAHOVNIK, Sonja, 2009,
SODELOVANJE S STARŠI V CENTRU ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOBRNA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Strahovnik. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10214
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COOPERATION WITH PARENTS IN CENTER FOR EDUCATION, WORK AND CARE DOBRNA
Opis:
A child's first social system and surrounding is his family. In a family environment a child develops, stamps his presence, obtains self worth and learns how to live. When a child enters an educational institution, the educators, eg. specialist workers become an important part of a child's up bringing, in addition to his parents. With proper specialist intervention, children are capable of achieving certain skills and manners in all areas of their lives, despite each child's individual ability. When this involves children with special needs, specialist workers (special educator and pedagog, educator, teacher...) play an even more important role. For a child's successful and uninterrupted development, cooperation between parents and specialist workers is very important. Proper communications are an important aspect of this, developing into a relationship, setting the foundations for mutual trust and respect. The overall aim of this thesis has been to determine the parent's satisfaction with the intervention facilities and services of the employees at the Centre for education and rehabilitation, work and care Dobrna. The conclusion of this thesis presents the results and the interpretation of the investigation study, which was performed with the help of a structured questionnaire. The results have shown that parents cooperate well with the Centre and that they are satisfied with the facilities and the services performed by the employees.
Ključne besede:
child
,
family
,
family with children with special needs
,
communications
,
cooperation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj