| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KOPER: LIKOVNI VODNIK ZA OTROKE
Avtorji:ID Kleibencetl, Katarina (Avtor)
ID DUH, MATJAŽ (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kleibencetl_Katarina_2009.pdf (24,64 MB)
MD5: F4AB15129BBA35A5A2850757DA7B3B31
PID: 20.500.12556/dkum/8fa00686-8320-4c8f-acd6-0e940f58e9c9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Tema diplomskega dela se naslanja na prilogo z naslovom Koper: Likovni vodnik za otroke s priročnikom za učitelje. Z likovnim vodnikom smo želeli učence (od 3. do 5. razreda osnovne šole) in učitelje spodbuditi k drugačnemu načinu usvajanja znanja na področju likovne umetnosti ter na področju zgodovine umetnosti in kulture. Namen in cilj diplomskega dela je spodbujati otrokovo ustvarjalnost ter na njemu primeren način približati kulturo mesta Koper preko njegovega lastnega likovnega izražanja. S praktično raziskavo smo želeli ugotoviti, kako na učenčevo likovno izražanje in ustvarjalnost vplivata doživljanje izven učilnice in medpredmetno povezovanje vsebin. Zanimalo nas je tudi, ali je motivacija učencev pri likovnem pouku povečana ob likovnem izražanju na temo ogleda mesta in ali je vsa vsebina v likovnem vodniku (vključno z vsemi likovnimi nalogami) primerna psihomotoričnim sposobnostim učencev 3. razreda osnovne šole. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretična izhodišča značilnosti otrokovega ustvarjanja. V drugem delu smo predstavili ugotovitve in analizo likovnih del (učencev 3. razreda), nastalih na terenskem delu in pri urah likovnega pouka. Rezultati so pokazali, da so učenci zaradi drugačnega načina pouka oziroma usvajanja znanja pri rednem pouku likovne vzgoje veliko bolj motivirani, zato tudi bolj ustvarjalni na likovno izraznem področju, kar izpolnjuje cilj oz. namen raziskave.
Ključne besede:– Likovna vzgoja, – vodnik, – dan dejavnosti, – likovne naloge.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Kleibencetl]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10094 Novo okno
UDK:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:16820232 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2W3XNTZE
Datum objave v DKUM:09.04.2009
Število ogledov:3726
Število prenosov:399
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KLEIBENCETL, Katarina, 2009, KOPER: LIKOVNI VODNIK ZA OTROKE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kleibencetl. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10094
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:KOPER: THE ART GUIDEBOOK FOR CHILDREN
Opis:The theme of this diploma paper relates to the supplement named ‘Koper: The Art Guide-Book for Children’, with a Handbook for Teachers. This Art Guide-book aims to motivate primary school pupils (from 3rd to 5th grade) and teachers to adopt a different approach to Fine Arts, History of Art and Culture at school, involving both the presentation and assimilation of knowledge and skills. The purpose and goal of my diploma paper is to stimulate the creativity in children and bring the culture of Koper to them in an appropriate way, through their own paintings and expression. In our practical survey we aimed to explore how the out-of-school experience and intra-curricular correlations influence the pupils’ expression of fine arts and creativity. We were also interested in finding whether the pupils’ motivation did actually improve during the classes of Fine Arts following the visit to the City, and whether the entire contents of the Art Guide-Book (including the painting assignments therein) suit the children’s psycho-motoric capabilities and the profile of third grade pupils. The first part of the paper presents the theoretical groundwork featuring the pupils’ creative activity. The second part introduces the findings and analysis of the (3rd grade) pupils’ creative work which sprang up both during the field work and in classes. The results reveal that pupils have been much more motivated in their regular lessons of fine arts and therefore more creative in their expression of art, which is attributable to the new approach in teaching and knowledge assimilation: that fulfils the goal, or purpose, of the survey.
Ključne besede:- Fine Arts - Guide-book - Activity Day, - Painting assignments


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici