Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
KOPER: LIKOVNI VODNIK ZA OTROKE
Avtorji:
ID
Kleibencetl, Katarina
(Avtor)
ID
DUH, MATJAŽ
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kleibencetl_Katarina_2009.pdf
(24,64 MB)
MD5: F4AB15129BBA35A5A2850757DA7B3B31
PID:
20.500.12556/dkum/8fa00686-8320-4c8f-acd6-0e940f58e9c9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Tema diplomskega dela se naslanja na prilogo z naslovom Koper: Likovni vodnik za otroke s priročnikom za učitelje. Z likovnim vodnikom smo želeli učence (od 3. do 5. razreda osnovne šole) in učitelje spodbuditi k drugačnemu načinu usvajanja znanja na področju likovne umetnosti ter na področju zgodovine umetnosti in kulture. Namen in cilj diplomskega dela je spodbujati otrokovo ustvarjalnost ter na njemu primeren način približati kulturo mesta Koper preko njegovega lastnega likovnega izražanja. S praktično raziskavo smo želeli ugotoviti, kako na učenčevo likovno izražanje in ustvarjalnost vplivata doživljanje izven učilnice in medpredmetno povezovanje vsebin. Zanimalo nas je tudi, ali je motivacija učencev pri likovnem pouku povečana ob likovnem izražanju na temo ogleda mesta in ali je vsa vsebina v likovnem vodniku (vključno z vsemi likovnimi nalogami) primerna psihomotoričnim sposobnostim učencev 3. razreda osnovne šole. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretična izhodišča značilnosti otrokovega ustvarjanja. V drugem delu smo predstavili ugotovitve in analizo likovnih del (učencev 3. razreda), nastalih na terenskem delu in pri urah likovnega pouka. Rezultati so pokazali, da so učenci zaradi drugačnega načina pouka oziroma usvajanja znanja pri rednem pouku likovne vzgoje veliko bolj motivirani, zato tudi bolj ustvarjalni na likovno izraznem področju, kar izpolnjuje cilj oz. namen raziskave.
Ključne besede:
– Likovna vzgoja
,
– vodnik
,
– dan dejavnosti
,
– likovne naloge.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Kleibencetl]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10094
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
16820232
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:2W3XNTZE
Datum objave v DKUM:
09.04.2009
Število ogledov:
3726
Število prenosov:
399
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLEIBENCETL, Katarina, 2009,
KOPER: LIKOVNI VODNIK ZA OTROKE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kleibencetl. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10094
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lutkovna predstava za otroke
Priprava in izvedba lutkovne predstave strokovnih delavk za otroke
Mimične lutke
Priprava lutkovnega projekta z otroki starimi od 4 do 6 let
Priprava lutkovne predstave strokovnih delavk za otroke
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kreativni proces vzgojitelja pri izdelavi in izvedbi lutkovne predstave za otroke
Nastajanje lutkovne predstave
Igre z lutkami v popoldanskem varstvu
Igra z lutkami iz odpadnega materiala
Od ideje do lutkovne predstave, mentor red. prof. Edi Majaron, sodelavec Jože Zajec
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
KOPER: THE ART GUIDEBOOK FOR CHILDREN
Opis:
The theme of this diploma paper relates to the supplement named ‘Koper: The Art Guide-Book for Children’, with a Handbook for Teachers. This Art Guide-book aims to motivate primary school pupils (from 3rd to 5th grade) and teachers to adopt a different approach to Fine Arts, History of Art and Culture at school, involving both the presentation and assimilation of knowledge and skills. The purpose and goal of my diploma paper is to stimulate the creativity in children and bring the culture of Koper to them in an appropriate way, through their own paintings and expression. In our practical survey we aimed to explore how the out-of-school experience and intra-curricular correlations influence the pupils’ expression of fine arts and creativity. We were also interested in finding whether the pupils’ motivation did actually improve during the classes of Fine Arts following the visit to the City, and whether the entire contents of the Art Guide-Book (including the painting assignments therein) suit the children’s psycho-motoric capabilities and the profile of third grade pupils. The first part of the paper presents the theoretical groundwork featuring the pupils’ creative activity. The second part introduces the findings and analysis of the (3rd grade) pupils’ creative work which sprang up both during the field work and in classes. The results reveal that pupils have been much more motivated in their regular lessons of fine arts and therefore more creative in their expression of art, which is attributable to the new approach in teaching and knowledge assimilation: that fulfils the goal, or purpose, of the survey.
Ključne besede:
- Fine Arts - Guide-book - Activity Day
,
- Painting assignments
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj