Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA STRATEGIJE TRŽENJA DRUŽBE GORENJE D.D. NA TRGU SEVERNE AMERIKE
Avtorji:
ID
Hlastec, Tea
(Avtor)
ID
Jurše, dr. Milan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Hlastec_Tea_2009.pdf
(445,22 KB)
MD5: 55574B4361E5FD51C8C17348E7CD497F
PID:
20.500.12556/dkum/aad3b4cd-fcf4-4b0f-a110-003f4acc7002
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Podjetje Gorenje ima več kot pol stoletno tradicijo na področju proizvodnje gospodinjskih aparatov in je danes uspešna mednarodna korporacija z razvejano mrežo podjetij. Gorenje je eden izmed največjih slovenskih neto izvoznikov, saj znaša vrednost prodaje na tujih trgih skoraj 90 %. V diplomskem delu smo raziskali, kako deluje podjetje Gorenje na regionalnem trgu Severne Amerike. Jedro raziskave so predstavljali analiza dimenzije okolja, organiziranost Gorenja na tem trgu, strategija trženjskega spleta ter ne nazadnje smernice in predlogi za delovanje Gorenja v prihodnosti.
Ključne besede:
Gorenje
,
trg v Severni Ameriki
,
pogoji poslovanja
,
okolje
,
ZDA
,
Kanada
,
OEM-posli
,
konkurenca
,
strategije
,
izdelek
,
blagovna znamka
,
cena
,
distribucija
,
komuniciranje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Hlastec]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10026
UDK:
339.13
COBISS.SI-ID:
9918748
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3KGFLTK3
Datum objave v DKUM:
16.07.2009
Število ogledov:
3341
Število prenosov:
700
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HLASTEC, Tea, 2009,
ANALIZA STRATEGIJE TRŽENJA DRUŽBE GORENJE D.D. NA TRGU SEVERNE AMERIKE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Hlastec. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10026
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prednosti in slabosti Akcijskega načrta za OVE
Analiza stanja obnovljivih virov energije v Sloveniji
Vodik in vodikov koridor
Možnost razvoja obnovljivih virov energije v Pomurju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Raba obnovljivih virov energije v občini Logatec
Raba obnovljivih virov energije v Španiji
Uporaba obnovljivih virov energije v Slovenski Istri in izkušnje uporabnikov
Poraba energije pridobljene iz obnovljivih virov energije v gospodinjstvu
Predlog izrabe obnovljivih virov energije v Zasavju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ANALYSIS OF MARKETING STRATEGY OF COMPANY GORENJE D.D. ON THE MARKET OF NORTH AMERICA
Opis:
The company Gorenje has more than a half of century tradition in the field of production of household appliances and it is a successful international corporation today. Gorenje is one of the largest Slovene net exporters, because the value of sales on the foreign markets is almost 90 %. In these diploma paper we investigated how a company Gorenje does business on regional market of North America. The core of the research represented analysis of dimension of environment, organization of Gorenje on this market and guideline and proposals for activity of Gorenje in the future.
Ključne besede:
Gorenje
,
North American market
,
conditions of business
,
environment
,
USA
,
Canada
,
OEM-business
,
competition
,
strategy
,
product
,
trademark
,
price
,
distribution
,
communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj