| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA STRATEGIJE TRŽENJA DRUŽBE GORENJE D.D. NA TRGU SEVERNE AMERIKE
Avtorji:ID Hlastec, Tea (Avtor)
ID Jurše, dr. Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hlastec_Tea_2009.pdf (445,22 KB)
MD5: 55574B4361E5FD51C8C17348E7CD497F
PID: 20.500.12556/dkum/aad3b4cd-fcf4-4b0f-a110-003f4acc7002
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetje Gorenje ima več kot pol stoletno tradicijo na področju proizvodnje gospodinjskih aparatov in je danes uspešna mednarodna korporacija z razvejano mrežo podjetij. Gorenje je eden izmed največjih slovenskih neto izvoznikov, saj znaša vrednost prodaje na tujih trgih skoraj 90 %. V diplomskem delu smo raziskali, kako deluje podjetje Gorenje na regionalnem trgu Severne Amerike. Jedro raziskave so predstavljali analiza dimenzije okolja, organiziranost Gorenja na tem trgu, strategija trženjskega spleta ter ne nazadnje smernice in predlogi za delovanje Gorenja v prihodnosti.
Ključne besede:Gorenje, trg v Severni Ameriki, pogoji poslovanja, okolje, ZDA, Kanada, OEM-posli, konkurenca, strategije, izdelek, blagovna znamka, cena, distribucija, komuniciranje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Hlastec]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10026 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:9918748 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3KGFLTK3
Datum objave v DKUM:16.07.2009
Število ogledov:3341
Število prenosov:700
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HLASTEC, Tea, 2009, ANALIZA STRATEGIJE TRŽENJA DRUŽBE GORENJE D.D. NA TRGU SEVERNE AMERIKE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Hlastec. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10026
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ANALYSIS OF MARKETING STRATEGY OF COMPANY GORENJE D.D. ON THE MARKET OF NORTH AMERICA
Opis:The company Gorenje has more than a half of century tradition in the field of production of household appliances and it is a successful international corporation today. Gorenje is one of the largest Slovene net exporters, because the value of sales on the foreign markets is almost 90 %. In these diploma paper we investigated how a company Gorenje does business on regional market of North America. The core of the research represented analysis of dimension of environment, organization of Gorenje on this market and guideline and proposals for activity of Gorenje in the future.
Ključne besede:Gorenje, North American market, conditions of business, environment, USA, Canada, OEM-business, competition, strategy, product, trademark, price, distribution, communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici