1.
PONAVLJAJOČI SE VZORCI V PREDŠOLSKEM OBDOBJUNatalija Zvonar, 2013, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo z naslovom Ponavljajoči se vzorci v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Namen diplomskega dela je proučiti matematične sposobnosti na področju ponavljajočih se vzorcev v predšolskem obdobju. Prav tako smo želeli analizirati vlogo starosti otrok pri reševanju nalog s ponavljajočimi se vzorci. V teoretičnem delu smo najprej predstavili predalgebrsko razmišljanje, nato pa prešli na vzorce. Opisali smo tudi povezavo vzorcev z ostalimi področji kurikuluma v vrtcu, našteli nekaj gradiv oz. virov in materialov za dejavnosti s ponavljajočimi se vzorci, nekatere dejavnosti smo tudi natančneje opisali in razložili klasifikacijo vzorcev. V empiričnem delu smo s pedagoškim eksperimentom preverili učinkovitost aktivnosti s področja ponavljajočih se vzorcev, ter analizirali in interpretirali rezultate začetnega in končnega testiranja. Testirali smo triindvajsetih otrok, starih štiri in pet let. Ugotovili smo, da so otroci uspešneje reševali naloge s ponavljajočimi se vzorci pri končnem testiranju, ter da so bili uspešnejši starejši otroci, stari pet let. K boljšim rezultatom so prispevale matematične dejavnosti, ki so potekale v času med obema testiranjema.
Ključne besede: Matematika, predšolsko obdobje, vzorci, ponavljajoči se vzorci, algebra.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2013; Ogledov: 3326; Prenosov: 465
Celotno besedilo (18,91 MB)