| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Damjan Strnad

Together there are 195 keywords, that are appearing 249 times.
26 of them (13.33 % of all) appear more than once, together appearing 80 times (32.13 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
9x11.25%strojno učenje
7x8.75%nevronske mreže, nevronska mreža
4x5%umetna inteligenca, OpenGL, okrepitveno učenje
3x3.75%napovedovanje, paralelno računanje, računalniške igre, simulacija, algoritem
2x2.5%računalniška grafika, grafični procesor, CUDA, klasifikacija, globoka Q-mreža, fizikalni pogon, GLSL, GPU, drevesno preiskovanje Monte Carlo, GPGPU, grafični cevovod, problem trgovskega potnika, genetski algoritem, LSTM, inteligenca rojev
1xSMA*, nevroevolucija, evolucijski algoritem, razvoj nevronskih mrež, RBFS, usmerjeni graf, kosovna sestavljanka, najkrajša pot, NEAT, ES-HyperNEAT, animacija drevesa v vetru, animacija drevesa, drevo, OpenCL, CPU, IDA*, senčilnik, HyperNEAT, algoritem A*, C#, objekt slikovnega medpomnilnika, karte, tipi igre, Texas hold'em, neodvisen model žetonov, konvergenca, pričakovana vrednost, animacija vegetacije, igre s popolno informacijo, umetna inteligenca, strategija, poker, turnir, metode Monte Carlo, dama, algoritem dvosmernega iskanja, samoojačitveno učenje, kromosom, gen, paralelno računanje, kategorija, Havok, stabilnost tovora, mrežno okolje lovec-plen, Arimaa, alfa beta, Nvidia PhysX, verjetnostno sklepanje, naivni Bayesov klasifikator, nevron, algoritem vzvratnega razširjanja napake, informacijska tehnologija, večplastni perceptron, spletne dražbe, algoritem kNN, VSTO, napovedovanje vrednosti, kolektivna inteligenca, nenadzorovano učenje, evolucija, Upodabljanje v teksturo, prvoosebna igra, urejevalnik sveta, 3D modeliranje, mrežno okolje, Q-učenje, nezaželena elektronska pošta, umetni imunski sistem, filtriranje, verjetnost, postavitev objektov, 3D svet, inteligentno rangiranje spletnih strani, spletna aplikacija, genetski algoritmi, virtualni organizmi, optimizacija spletnih strani, spletni iskalnik, računalniške videoigre, objektno orientiran grafični pogon, večigralstvo, XNA, HTML5, igre s kartami, Golomb-Riceovo kodiranje, Unity, agent, igre z nepopolnimi informacijami, igra Uno, igre Atari, Pong, Beamrider, igra Havannah, tabula rasa, zajem gibanja, animacija, fazna funkcija, krmiljenje likov, umetna nevronska mreža, avtokodirnik, graf, vložitev vozlišč, naključni sprehod, dvobojevalna arhitektura, globoko okrepitveno učenje, vsebinsko filtriranje, globoke nevronske mreže, obdelava naravnega jezika, časovne vrste, univerzalna decimalna klasifikacija, hibridni priporočilni sistemi, razložljiva umetna inteligenca, stohastični gradientni spust, analiza sentimenta, MNIST, ARIMA, heterogeni grafi, grafovske nevronske mreže, globoko učenje, nasprotniški primeri, federativno učenje, Bomberman, destilacija znanja, prenos znanja, arkadna videoigra, vremenski parametri, časovna vrsta, računalniška igra, Tower Defense, stolpi, pošasti, koevolucija, geometrijski senčilnik, volumetrično upodabljanje, algoritem metanja žarkov, teselacijski senčilnik, Genetski algoritem, evolucijski algoritmi, CSS3, jQuery, Knockout, mravlje, LIME, minimalno vpeto drevo, stiskanje, optimizacija parametrov, umetna kolonija čebel, nivo podrobnosti, entropija, kolutne igre na srečo, vrednotenje dobitkov, RNN, SARIMA, adversarial search, alpha-beta pruning, regresijsko drevo, algorithm visualization, minimax algorithm, poraba električne energije., maksimalni, modeliranje in simulacija, tvorba dreves, simulacija toka delcev, algoritmi, iskanje, pretok, vizualizacija, mreža, feromon
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica