1x | | 1. razred, IKT, osnovnošolsko izobraževanje, gibalne dejavnosti, TPACK, kompetence, Slovenija, 5. razred, slovenščina, priljubljenost, 9. razred, poučevanje angleščine, Hrvaška, gibanje, učbenik, angleščina kot tuji jezik, otrok priseljenec, Kurikulum za vrtce, celosten razvoj, interakcija, jezik okolja, dvojezičnost, učenje jezika, pedagoška fakulteta, učenje tujega jezika v predšoslkem obdobju, pedagogika montessori, opazovanje pouka v Španiji, tematski slovarji, domače okolje, starši, stališča študentov, spodbudno okolje, gledališka pedagogika, matematika, teoretični del, CLIL, poučevanje angleščine kot tujega jezika, opredelitev medpredmetnega povezovanja, interdisciplinarno poučevanje, načrtovanje medpredmetnega povezovanja, stopnje medpredmetnega povezovanja, načelo celovitosti, jezik v razredu, medpredmetnost, stališča vzgojiteljev in učiteljev, prilagojena besedila, avtentična besedila, zgodnje učenje tujega jezika, kompetence vzgojiteljev in učiteljev za zgodnje poučevanje tujega jezika, prednosti zgodnjega učenja, pomembnost znanja tujega jezika, ravni medpredmetnega povezovanja, vertikalno in horizontalno medpredmetno povezovanje, pomoč učiteljem, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, razvijanju ključnih kompetenc, učni predmeti, šport, glasbena umetnost, književna besedila, spoznavanje okolja, program osnovna šola, strategij medpredmetnega povezovanja, medpredmetno povezovanje na konceptualni ravni, medpredmetno povezovanje na vsebinski ravni, pri pouku angleščine kot tujega jezika, načrtovanje in izvajanje medpredmetnega povezovanja, možnosti medpredmetnega povezovanja, medpredmetno povezovanje spodbuja, povezovanje učnih predmetov, likovna umetnost |