| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mihaela Brumen

Together there are 78 keywords, that are appearing 88 times.
7 of them (8.97 % of all) appear more than once, together appearing 17 times (19.32 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x23.53%tuji jezik
3x17.65%angleščina
2x11.76%1. vzgojno-izobraževalno obdobje, razredna stopnja, osnovna šola, poučevanje, tuj jezik
1x1. razred, IKT, osnovnošolsko izobraževanje, gibalne dejavnosti, TPACK, kompetence, Slovenija, 5. razred, slovenščina, priljubljenost, 9. razred, poučevanje angleščine, Hrvaška, gibanje, učbenik, angleščina kot tuji jezik, otrok priseljenec, Kurikulum za vrtce, celosten razvoj, interakcija, jezik okolja, dvojezičnost, učenje jezika, pedagoška fakulteta, učenje tujega jezika v predšoslkem obdobju, pedagogika montessori, opazovanje pouka v Španiji, tematski slovarji, domače okolje, starši, stališča študentov, spodbudno okolje, gledališka pedagogika, matematika, teoretični del, CLIL, poučevanje angleščine kot tujega jezika, opredelitev medpredmetnega povezovanja, interdisciplinarno poučevanje, načrtovanje medpredmetnega povezovanja, stopnje medpredmetnega povezovanja, načelo celovitosti, jezik v razredu, medpredmetnost, stališča vzgojiteljev in učiteljev, prilagojena besedila, avtentična besedila, zgodnje učenje tujega jezika, kompetence vzgojiteljev in učiteljev za zgodnje poučevanje tujega jezika, prednosti zgodnjega učenja, pomembnost znanja tujega jezika, ravni medpredmetnega povezovanja, vertikalno in horizontalno medpredmetno povezovanje, pomoč učiteljem, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, razvijanju ključnih kompetenc, učni predmeti, šport, glasbena umetnost, književna besedila, spoznavanje okolja, program osnovna šola, strategij medpredmetnega povezovanja, medpredmetno povezovanje na konceptualni ravni, medpredmetno povezovanje na vsebinski ravni, pri pouku angleščine kot tujega jezika, načrtovanje in izvajanje medpredmetnega povezovanja, možnosti medpredmetnega povezovanja, medpredmetno povezovanje spodbuja, povezovanje učnih predmetov, likovna umetnost
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica