1x | | relativna atomska masa, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, fenomenografsko raziskovanje, masno število, profesionalni razvoj, vsebina kemije, vsebina naravoslovnih predmetov, učni načrt, Ključne besede: razvoj šolstva, učitelj kemije., razumevanje abstraktnih pojmov, laboratorijske naprave, šolski kemijski laboratorij, predšolski otroci., eksperimentiranje, varnost, uporaba, didaktična načela, metodologija oblikovanja kemijskih konceptov, učbenik, učitelji kemije, nevarni demonstracijski eksperiment, gimnazije, izobraževanje, ekošola, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, projektna dejavnost, projektno učno delo, diplomska dela, pisne priprave, evropski oddelki, trajnostni razvoj, okoljska vzgoja, metodologija načrtovanja, eksperimentalne spretnosti, kemijski učbeniki., strategija izvajanja, didaktično gradivo, samopreverjalni snopič, katalog predznanja, poklicni maturanti, kemijski laboratorij, kemijski pojmi, kemijska terminološka analiza, Tehniška oz. kemijska terminologija, diplomsko delo., preverjanje in ocenjevanje, osnovno- in srednješolsko kemijsko izobraževanje, didaktična gradiva., metode dela, model, Strnjena pedagoška praksa študentov-učiteljev: kompetence, izobraževalna debata, Aktivno učenje, učila, učni pripomočki, učna sredstva, samoučenje, inovativnost, analogija., fizika, nekomercialno učilo, kemijski model, vrste modelov, branje, didaktična analiza z evalvacijo, aktivne metode učenja, študenti-učitelji kemije, bralne strategije, bralna strategija PV3P, Naravoslovne kompetence, Kompleksni kemijski pojmi, učinkovito branje, metodologija realizacije prispevkov, promocija kemije, kompetence (matematične in kemijske), poučevanje in učenje z modeli, samoizdelava modela, tekmovanja v znanju kemije (tekmovanja za Preglove plakete), stalno strokovno usposabljanje, programske aktivnosti, Mednarodno leto kemije 2011, učitelj kemije, naravoslovni eksperiment |