1x | | J. H. Campe, E. C. Trapp, C. G. Salzmann., devetletka., razvoj šolstva na Slovenskem, zgodovina šolstva, Avstro-Ogrska monarhija, šolska politika, prenova šolskega sistema, razsvetljenstvo v Nemčiji, obdobje med obema vojnama (1919-1941), katoliška pedagogika, personalistična pedagogika, Jacques Maritain, francoski personalizem, Zborovanje Zaveze in Unije jugoslovanskega učiteljstva., ureditev zasebnega šolstva., Pedagoška društva, Društvo učiteljic, položaj učiteljstva, lik učitelja, filantropizem, filantropska pedagogika, filantropin, III. Osnovnošolski zakon., J.-J. Rousseau, naloge učitelja, izvenšolsko delo, pedagogika razsvetljenstva, J. B. Basedow, OKUPATORJEVO ŠOLSTVO NA SLOVENSKEM ŠTAJERSKEM, zasebno šolstvo, Portugalska, šolski sistem na Portugalskem, Maria Montessori., pedagogika delovne šole., delovna pedagogika, Matija Senkovič, 1. polovica 20. stoletja, reformska pedagogika, sodobna družba, narcizem, uršulinke, izobraževanje žensk, diplomska dela, jezuiti, protireformacija, sodobni učitelj, sodobna tehnologija, avtoriteta, prostovoljna disciplina, upravno-administrativne
kazni, Maria Montessori, metoda Montessori, didaktični materiali in sredstva, vzgojni koncept, PARTIZANSKO ŠOLSTVO., zgodovinska geneza zasebnega šolstva, VZGOJA IN ŠOLSTVO NACIZMA, NACISTIČNI PEDAGOGI, HITLERJUGEND, šola, učilnice, telesna kazen, disciplina, discipliniranje, šolska
kazen, kaznovanje, družbeno-ekonomski položaj, zgodovinski pregledi, vzgojni smotri, NACIONALSOCIALISTIČNA PEDAGOGIKA, Zasebna ženska učiteljska šola šolskih sester v Mariboru, celodnevna šola, socialistična pedagogika, kultura, Rudi Lešnik, pedagogika prostega časa, terapija s pomočjo konja, osebe s posebnimi potrebami, inkluzija pri terapiji s pomočjo konja, vzgoja, Narodni dom Maribor, Učiteljska iskra, Učiteljska straža, razvojni oddelek, humanizacija otroka, reforma šole, pedagog, Levo orientirani učitelji, kurikularno načrtovanje, obvezno splošno izobraževanje, antropološka pedagogika, pedagoška znanost, mišljenjski pluralizem, Franc Pediček, kritika šolskega sistema, alternativno izobraževanje, pedagoške teorije, kurikulum, romski otroci, avtizem, kompetence, pouk geografije, kompetenčna usmeritev, učenci s posebnimi potrebami, Italija, motnje avtističnega spektra, poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra, Savinjska regija, komunikacija, izobraževalne potrebe meščanstva, izobraževanje na primarni, sekundarni in terciarni ravni, Slovenska Bistrica, projektno učno delo, zapor, tretma, prostočasne aktivnosti, deficit tehniških poklicev, načrtno pridobivanje novih kadrov, podoba učitelja, zgodovinski pregledi., Zasebno šolstvo, Zasebno žensko učiteljišče uršulink v Škofji Loki, Zasebna ženska učiteljska šola z vadnico pri uršulinkah, vseživljenjsko izobraževanje., Noam Chomsky, penologija, zgodovina kaznovanja, Kraljevina SHS, kulturni boj, pravičnost, Slovenian Elementary schools, English Elementary schools, Brothers Grimm, Grimm’s fairy tales, lesson plans, razlike med spoloma, učni uspeh, javne šole, Kongregacija za katoliško vzgojo v Vatikanu, verski pouk., zasebno katoliško šolstvo, razvoj učiteljišč na Slovenskem, spolni stereotipi, Viktor Bežek, Avstrija |