| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (19)

  1. Nejc Feguš: Vloga filmske kritike v Sloveniji
  2. Laura Horvat: Digitalna medijska pismenost gluhih in naglušnih oseb v Sloveniji
  3. Miha Rušnik: Vloga vplivnežev v modni industriji
  4. Tjaša Brglez: Zaupanje mladih v vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco
  5. Teja Voglar: Preobremenjenost z novicami na družbenih medijih in njene posledice
  6. Ivan Modrić: Pomen komunikacije med tehničnim in umetniškim osebjem v organizacijah na področju kulture
  7. Martina Lebar: Konstrukcija madžarske manjšinske identitete s pomočjo pomurskega madžarskega radia
  8. Brina Žvar: Storitve videa na zahtevo in digitalno video piratstvo
  9. Uroš Skaza: Okvirjanje novic v slovenskih medijih
  10. Tina Časar: Učinki medijskih sporočil na volilno vedenje mladih v Sloveniji
  11. Svetlana Roškar: Oglaševanje za generacijo z na družbenem omrežju TikTok
  12. Aljaž Jelen: Primerjalna analiza radijskih oglasov
  13. Urška Arzenšek: Oglaševalska pismenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook pri vizualnih vsebinah
  14. Lina Dvoršak: Zaznavanje verodostojnosti informacij družbenih medijev med slovenskimi mladostniki
  15. Maša Plavec: Promocija ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch
  16. Ivan Stanojević: Vpliv škandalov v zasebnem življenju igralcev na percepcijo njihovih likov v igranih serijah - primerjava ameriške in slovenske javnosti
  17. Žiga Domadenik: Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
  18. Boštjan Budna: Radio in podkasti
  19. Katja Gregorec: Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih

BSc theses (38)

  1. Tamara Kurnik: Analiza neverbalne komunikacije televizijskih voditeljev in dojemanje pri gledalcih
  2. Kai Ličina: Vpliv dejavnikov na zaznavanje globokih ponaredkov na družbenih medijih
  3. Urh Feldin: Finančni modeli in upravljanje javnih RTV servisov v evropskem prostoru
  4. Kristijan Bunevski: Digitalna pismenost mladih in njihove navade uporabe družbenih medijev
  5. Aja Jesenik: Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije Covida
  6. Jurica Balenta: Primerjalna analiza objav vplivnežev in tradicionalnih medijev o vojni v Ukrajini
  7. Slobodan Stanković: Glasovi skupnosti: vloga skupnostnega radia pri ohranjanju jezika in kulture
  8. Sara Zavernik: Komunikacijski načrt kot del strateške komunikacije: Primer za projekt ECO-CIRCLE
  9. Maja Rotovnik: Primerjalna analiza govorništva v britanski kraljevi družini
  10. Nik Ključevšek: Komunikacijske aktivnosti za osveščanje mladih o duševnem zdravju
  11. Anita Kolar: Participacija in odnos mladih do družbenih gibanj na družbenih medijih
  12. Rok Salemovič: Twitter v Web 2.0: politično komuniciranje
  13. Nika Škrilec: Trendi medijske uporabe med mladimi
  14. Marko Turk: Analiza medijskega poročanja o vojni v Ukrajini
  15. Žan Osim: Novinarska etika na družbenih omrežjih
  16. Blaž Benedičič: Neverbalna komunikacija v trenutkih neiskrenosti in zavajanja
  17. Matej Vavče: Analiza neverbalne komunikacije pri voditeljih informativnih oddaj in gostih
  18. Tilen Drumlič Denac: Vzpostavitev tehnične platforme za spletni radio
  19. Gašper Kobale: Lo-fi hip hop kot tekmec sodobnega radia
  20. Kim Obaha: Vplivnostna moč telesne govorice
  21. Nina Pahič: Primerjalna analiza nastopanja v medijih v obdobju epidemije Covid-19 z obdobjem pred njo
  22. Arnej Ivkovič: Primerjalna analiza interpretacije televizijskih/radijskih osebnosti (govorni in vsebinski vidik)
  23. Daša Kompan: Branje časopisov v tiskani in digitalni obliki med mladimi v Sloveniji
  24. Miha Rušnik: Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
  25. Andrej Zorec: Uporaba propagande pri širjenju nacistične ideologije v nemčiji med leti 1933 do 1945
  26. Tomaž Rihtar: Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
  27. Žiga Lah Koštomaj: Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
  28. Atena Bošnjak: Internetni memes kot nova oblika komuniciranja
  29. Nastja Alt: Neknjižno besedje na radijskih postajah Radio Prlek in Radio Maxi
  30. Janez Fabijan: Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
  31. Tjaša Brglez: Zaznavanje ponarejenih videoposnetkov med mladimi uporabniki družbenih medijev
  32. Nina Gaberc: Skrb za govorno kulturo na Radiu Maxi
  33. Metka Glažar: Prikrito oglaševanje v ameriških televizijskih serijah
  34. Tjaša Koder: Primerjalna analiza nastopov največjih televizijskih osebnosti slovenske televizije
  35. Anja Kukovec: Analiza načinov prepričevanja volivcev s strani politikov v predvolilnih soočenjih
  36. Nuša Osojnik: Primerjalna analiza osebnosti slovenskega radia
  37. Sara Kelenc: Primerjalna govorna in vsebinska analiza moderatorjev radijskega programa
  38. Teja Voglar: Primerjalna analiza neverbalne komunikacije voditeljic osrednjih televizijskih informativnih oddaj

Other documents (2)

  1. Suzana Žilič Fišer, Peter Čakš: Strategies for the minimisation of misinformation spread through the local media environment
  2. Ines Kožuh, Peter Čakš: Social media fact-checking: the effects of news literacy and news trust on the intent to verify health-related information
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica