Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Statistics of DKUM
Statistics of DKUM
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (31)
Teja Jelušič:
Spremljanje in evalviranje procesa izvedbe dodatne strokovne pomoči iz matematike
Nika Kores:
Izredno poučevanje na daljavo in skupna izobraževalna točka Razlagamo.si
Anja Gorčan:
Različne reprezentacije celih števil v osnovni šoli
Ines Bistrović:
Uzroci slovenskih i hrvatskih osnovnoškolaca za (ne) dovršavanje domaćih zadaća iz matematike
Marjeta Capl:
Uporaba analogije pri poučevanju verjetnosti v osnovni šoli
Tea Horvat:
Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: razmerje in podobnost v 9. razredu
Iza Javornik:
Alternativni algoritmi pisnega množenja v petem razredu
Špela Marič:
Vpliv interaktivnih nalog na razumevanje vzorcev pri pouku matematike
Tamara Husić:
MATEMATIČNO POPOLDNE ZA STARŠE IN OTROKE V VRTCU
Saša Galun:
Spodbujanje strategij matematičnega utemeljevanja
Magdalena Sovič:
Medpredmetno povezovanje matematike in fizike
David Vrbančič:
Uspešnost šestošolcev pri zapisovanju besedilne naloge na osnovi enačbe deljenja
Julija Viličnjak:
Igra dama kot didakitčna igra za utrjevanje poštevanke
Tadeja Gašparič:
Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: algebrski izrazi v 8.razredu
Nejc Podplatnik:
Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: trikotnik v 7. razredu
Slavica Zafošnik:
Uporaba i-učbenika pri poučevanju vsebine kvadratna funkcija
Urška Prebevšek:
Evalvacija i-učbenika za 4. razred - liki in telesa
Tomaž Čokl:
Evalvacija i-učbenika za 4. razred - vsebina: točka, daljica in premica
Simona Kolman:
Oblikovanje matematičnih besedilnih nalog učencev 3. razreda na podlagi fotografij
Katarina Polovič:
Evalvacija i-učbenika za osnovne šole - Pisni algoritmi množenja in deljenja
Matej Letojne:
Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
Jerneja Kastelic:
Starševska vpletenost v matematično izobraževanje v Sloveniji
Mojca Štembergar:
Vloga narave koeficientov pri poenostavljanju algebrskih izrazov
Jasmina Ferme:
Obravnava barvanj grafov in tetivnih grafov v srednješolskem izobraževanju
Alen Nemec:
PRIMERJANJE ULOMKOV OB UPORABI I-UČBENIKA IN IGER PRI POUKU MATEMATIKE
Mateja Sabo Junger:
Stališča slovenskih in hrvaških učiteljev o razlikah med kurikularnimi matematičnimi vsebinami v obeh izobraževalnih sistemih
Nika Tajnikar:
Evalvacija matematičnega i-učbenika za gimnazije
Kristina Prikeržnik:
EVALVACIJA I-UČBENIKA ZA 4. RAZRED OSNOVNE ŠOLE - VSEBINA: MASA IN ČAS
Barbara Rozman:
Evalvacija i-učbenika za 5. razred - vsebina: merske količine
Dušanka Škamlec:
STRATEGIJE ZA ODŠTEVANJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Manja Podgoršek Mesarec:
IKONIČNE REPREZENTACIJE NEKATERIH MATEMATIČNIH POJMOV PRI OSNOVNOŠOLCIH
BSc theses (27)
Nastja Štucl:
Ikonična in simbolna reprezentacija števila v predšolskem obdobju
Sabina Boltes:
Zamaški kot pripomočki za razvijanje matematičnih sposobnosti predšolskega otroka
Ksenija Gominšek:
Razvijanje matematičnih sposobnosti v predšolskem obdobju s pomočjo tipanke
Patricija Meglič:
Raziskovanje razumevanja merskih količin pri predšolskih otrocih skozi risbo
Tjaša Nunčič:
Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature
Andreja Slavic:
Numicon pri matematiki v vrtcu
Maja Stajan:
Prikazi za zbiranje podatkov pri matematiki v vrtcu
Klavdija Gorišek:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri predšolskih otrocih
Sabina Kmetec:
Uporaba ploščic za vzorčke na področju aritmetike in delov celot
Teja Kojc:
Nekateri konteksti in aktivnosti za 10 okvir v predšolskem obdobju
Tina Kmetec:
Uporaba ploščic za vzorčke na področju geometrije in algebre
Polona Čeh:
VKLJUČEVANJE STARŠEV V MATEMATIČNO IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK
Lea Kociper:
Evalvacija matematičnega i-učbenika za osnovno šolo na vsebini Potence in koreni
Anja Breg:
Medpredmetno povezovanje matematike in biologije v gimnazijah
Maša Merčnik:
EVALVACIJA E-UČBENIKA ZA 5. RAZRED - VSEBINA: OBSEG
Simon Škrlec:
PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
Lavra Pušnik:
AKTIVNOSTI ZA ZGODNJI RAZVOJ ŠTEVIL V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Iris Štefanec:
STRUKTURA DODAJANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Nina Domjan:
VKLJUČEVANJE STARŠEV V IZOBRAŽEVANJE OTROK S PODROČJA MATEMATIKE
Tamara Rakovič:
Problematika nekaterih pravil, strategij, nasvetov in trikov pri pouku matematike
Aleš Prapertnik:
Igra nim in njena uporabnost v šolski situaciji
Maša Hojs:
RAZVOJ GEOMETRIJSKIH KONCEPTOV Z IGRO PRI PREDŠOLSKEM OTROKU
Nina Rajšp:
PODROČJE MATEMATIKE V MONTESSORI PEDAGOGIKI
Anže Zavrl:
UČINEK POPULARNE GLASBE PRI POUČEVANJU UČNE VSEBINE DELI CELOTE V 5. RAZREDU
Monika Dornik:
NEZNANI DEL V STRUKTURI DEL- DEL- CELOTA
Jasmina Knafelc:
Integracija matematičnih in gibalnih aktivnosti v predšolskem obdobju
Mojca Pajek:
Računske operacije z ulomki v osnovni šoli