| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Borut Milfelner: Model vpliva trženjskih virov na tržno in finančno uspešnost organizacije
  2. Mateja Bodlaj: Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja : konceptualni model in empirična preverba
  3. Mojca Nekrep: Model razvoja novih finančnih storitev : doktorska disertacija
  4. Aleksandra Pisnik: Oblikovanje in empirično preverjanje modela zaznane vrednosti izdelka : doktorska disertacija

MSc theses (15)

  1. Breda Drofenik: Udejanjanje okoljskega marketinga v povezavi z uspešnostjo podjetij
  2. Albina Novak: MERJENJE ZVESTOBE ODJEMALCEV STORITEV V TIRNEM POTNIŠKEM PREVOZU
  3. Uroš Pušnik: Ključni dejavniki zadovoljstva zavarovancev pri prodaji zavarovalnih storitev : magistrsko delo
  4. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanja : magistrsko delo
  5. David Perko: Analiza obstoječih in novih tržnih poti v slovenskem zavarovalništvu : magistrsko delo
  6. Gordana Dragić: Značilnosti zaznavanja vrednosti bančnih storitev, namenjenih pravnim osebam : magistrsko delo
  7. Irena Ocvirk: Vpliv obvladovanja kakovosti na zadovoljstvo odjemalcev : magistrsko delo
  8. David Kastelic: Dejavniki zadovoljstva zavarovancev pri reševanju škodnih primerov : magistrsko delo
  9. Petra Mohorič: Analiza in oblikovanje lestvice za merjenje zadovoljstva e-nakupovalcev : magistrsko delo
  10. Klavdij Kovačič: Organizacijski model izvajanja projektov nizkih gradenj : magistrsko delo
  11. Vivien Najvirt: Merjenje zaznane vrednosti storitev ponudnikov avdiovizualnih medijskih vsebin po različnih kanalih : magistrsko delo
  12. Boris Moškotelec: Odnos med zadovoljstvom, zvestobo in predanostjo odjemalcev : magistrsko delo
  13. Nina Hladin: Razvoj nove storitve s pomočjo conjoint analize : magistrsko delo
  14. Janja Macedoni: Komuniciranje v internem marketingu regionalne turistične organizacije : magistrsko delo
  15. Marko Stamenkovič: ANALIZA ZVESTOBE ODJEMALCEV PRI TRŽENJU STORITEV

BSc theses (144)

  1. Blanka Borko: Projekt uvajanja koncepta CRM v Novo KBM - program Severnica : diplomsko delo
  2. Saša Djurić: Kritična ocena udejanjanja ISO standarda 9001/2000 v zvezi z zadovoljstvom odjemalcev : diplomsko delo
  3. Darjan Šterbal: Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Silkem d.o.o. : diplomsko delo
  4. Sanja Obaha Brodnjak: Zadovoljstvo zaposlenih Zavoda RS za zaposlovanje - Območna služba Maribor z internim izobraževanjem : diplomsko delo
  5. Edo Bećić: Lansiranje novega izdelka na trg s poudarkom na kakovosti na primeru podjetja GKN Driveline Slovenija d.o.o. : diplomsko delo
  6. Črt Vedenik: Preučitev asortimenta podjetja : diplomsko delo
  7. Mateja Potočnik: Partnerska povezava blagovnih znamk Gorenje in Pininfarina : diplomsko delo
  8. Urška Travner: Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru podjetja Gorenje, d.d. : [diplomsko delo]
  9. Alenka Šmigoc: Zvestoba poslušalcev Radia Ptuj : diplomsko delo
  10. Borut Balažic: Analiza raziskav želja gostov iz Velike Britanije kot osnova za ponudbo Panonskih term : diplomsko delo
  11. Bojca Januš: Upoštevanje spolne identitete odjemalca pri pripravi in izvedbi marketinškega spleta : diplomsko delo
  12. Barbara Žitnik: Analiza vprašalnikov zadovoljstva gostov v hotelih na Hrvaškem : diplomsko delo
  13. Karmen Hrvatin: Odločanje v podjetju Porsche Koper na osnovi raziskave zadovoljstva odjemalcev : diplomsko delo
  14. Matej Kolenc: Razvoj in uvajanje novih izdelkov v podjetju Ribe Maribor d.o.o. : diplomsko delo
  15. Nataša Rostohar: Analiza vprašalnikov zadovoljstva gostov v hotelih v Avstriji : diplomsko delo
  16. Andreja Pfeifer: Opredeljevanje ciljnih trgov za bodoče zdravilišče Rimske Toplice : diplomsko delo
  17. Sanja Vehab: Embalaža kot dejavnik prodaje izdelkov : diplomsko delo
  18. Maja Tomše: Reakcija odjemalcev v primeru njihovega nezadovoljstva : diplomsko delo
  19. Anja Lonec: Kritična ocena menedžmenta reklamacij v prodajalni XYZ podjetja XY : diplomsko delo
  20. Romana Bosak: Sprememba dizajna blagovne znamke : diplomsko delo
  21. Tjaša Ramšak: Vrednotenje znamke izdelka : diplomsko delo
  22. Kristijan Matjašec: Kritična ocena raziskave zadovoljstva odjemalcev s storitvami : diplomsko delo
  23. Matej Rebol: Tržni vidiki evropske strategije za trajnostno, konkurenčno in varno energijo in vloga skupine HSE : diplomsko delo
  24. Katja Muratović: Socialni marketing na področju varovanja okolja : diplomsko delo
  25. Mojca Fras: Merjenje zvestobe odjemalcev supermarketa Tuš : diplomsko delo
  26. Suzana Unterlehner: Pomen poslovnega bontona pri prodajanju : diplomsko delo
  27. Boštjan Potočnik: Analiza uporabe marketinškega spleta na primeru Družbe za upravljanje KBM Infond d.o.o. : diplomsko delo
  28. Vesna Lipovčić: ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
  29. Janja Dragšić: SPREMINJANJE EMBALAŽE V PODJETJU PIVOVARNA LAŠKO
  30. Vitja Sikošek: Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
  31. Miha Urek: Metode testiranja v zgodnji in pozni načrtovalski dobi pri razvoju novega izdelka s področja elektrotehnike in proces razvoja pri uvedbi na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  32. Aljaž Skočir: Načrtovanje zanesljivosti novega izdelka s področja elektrotehnike in njegova uvedba na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  33. Bojana Ahmetaj: Ekonomika jeklenih konstrukcij : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  34. Tanja Arih: Kritična ocena izbire ciljnih trgov za turistično agencijo Aritours : diplomsko delo
  35. Barbara Ropoša: E-brošure, nov izdelek na trgu : diplomsko delo
  36. Danica Preskar: Analiza uspešnosti poslovanja s ključnimi kupci v podjetju Salus d.d. : diplomsko delo
  37. Aleš Vdovič: Uporaba trženjskega spleta - primer kmetije Vdovič : diplomsko delo
  38. Luka Lukman: Primerjalna analiza zaznanih značilnosti znamk - trgovska znamka Tuš in blagovna znamka proizvajalca : diplomsko delo
  39. Doroteja Bauer: Program za povečevanje zvestobe Tuš klub : diplomsko delo
  40. Jana Jazbec: Pozicioniranje izdelkov z znamko : diplomsko delo
  41. Nataša Žnuderl: Interni marketing v Kristalu Maribor d.d. : diplomsko delo
  42. Janja Šuštar: Merjenje zadovoljstva odjemalcev v storitvenem podjetju X : diplomsko delo
  43. Alenka Rebrnik: Vpliv okoljevarstvenih kriterijev na tržni življenjski cikel proizvodov : diplomsko delo
  44. Ana Zgaga: Vrednost znamke s.Oliver za odjemalce : diplomsko delo
  45. Lidija Uršnik: Lojalnost odjemalcev : diplomsko delo
  46. Polona Horvat: Analiza pogostosti vpisov v Knjigo pritožb in pohval gostov hotela Piramida - primerjava s hotelom Habakuk : diplomsko delo
  47. Jana Hreščak: Imidž Slovenije kot turistične destinacije v Nemčiji : diplomsko delo
  48. Aleš Kupljenik: Ugotavljanje zadovoljstva komitentov NLB, d.d. : diplomsko delo
  49. Ksenija Došler: Izboljšanje zadovoljstva komitentov Banke Celje d.d. : diplomsko delo
  50. Igor Vuga: Zagotavljanje kakovosti logističnih storitev v podjetju Intereuropa d.d. Koper : diplomsko delo
  51. Vesna Grapulin: Razvoj novih storitev v zavarovalnici X : diplomsko delo
  52. Martin Korošec: Upravljanje prireditve na primeru podjetja BSH Hišni aparati, d.o.o. : diplomsko delo
  53. Nina Šuen: Računovodske informacije za podporo upravljanja odnosov s strankami v podjetju X : diplomsko delo
  54. Branko Hrelja: Motivacija zaposlenih v podjetju Varstroj d.d. : diplomsko delo
  55. Peter Mrðen: Analiza zadovoljstva zaposlenih pri delu v zavarovalnici Wienerstaedtische, podružnici v Ljubljani : diplomsko delo
  56. Gorazd Erjavec: Analiza zadovoljstva končnih odjemalcev izdelkov Pomurskih mlekarn d.d. v SV Sloveniji : diplomsko delo
  57. Blaža Ajdonik: Zadovoljstvo uporabnic spodnjega perila Lisca : diplomsko delo
  58. Mateja Kuhar: Analiza zadovoljstva zaposlenih pri delu v podjetju NUMIP d.o.o. : diplomsko delo
  59. Leonida Jakiša: Ugotavljanje tržnega potenciala za prekmursko gibanico : diplomsko delo
  60. Tina Rebec: Zadovoljstvo obiskovalcev Turistično informacijskega centra Portorož : diplomsko delo
  61. Maja Bratovčak: Motivacija kontaktnega osebja pri delu z odjemalci : diplomsko delo
  62. Matej Kosi: Razvoj predmetnikov smeri za marketing od leta 1959 do leta 2005 : diplomsko delo
  63. Marko Brumen: Posebnosti uporabe trženjskega spleta v zasebnih nepridobitnih kulturnih organizacijah : diplomsko delo
  64. Mateja Doberšek: Analiza marketinškega spleta Zavoda za aktivno preživljanje prostega časa : diplomsko delo
  65. Romana Podrekar: Značilnosti ponudbe računovodskih servisov v Sloveniji in raziskava povpraševanja po teh storitvah : diplomsko delo
  66. Suzana Brus: Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankami v Zdravstveni zavarovalnici, Vzajemna d.v.z. : diplomsko delo
  67. Vanja Culek: Embalaža kot dejavnik, ki vpliva na odločitev o nakupu izdelka : diplomsko delo
  68. Sonja Blas: Motivacija zaposlenih v zavarovalni družbi Adriatic d.d. : diplomsko delo
  69. Barbara Ivanuša: Zadovoljstvo odjemalcev storitev Mariborskega vodovoda : diplomsko delo
  70. Štefka Jerebic: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami Klicnega centra Telekoma Slovenije, d.d. : diplomsko delo
  71. Željko Zver: Merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni Emporium : diplomsko delo
  72. Tanja Merslavič: Tržni potencial bučnega olja : diplomsko delo
  73. Janja Božič: Merjenje zadovoljstva odjemalcev elektronskega bančništva Banke Celje d.d. : diplomsko delo
  74. Damjan Tajnšek: Trženjski koncept pridobivanja novih komitentov v Banki Celje d.d. : diplomsko delo
  75. Danica Pristovnik: Pomen pakiranja za potekanje logističnih procesov v podjetju Comet : diplomsko delo
  76. Robert Rebernik: Dejavniki, ki vplivajo na zvestobo odjemalcev v supermarketu Planeta TUŠ Celje : diplomsko delo
  77. Liljana Glavica: Usklajenost vrednot zaposlenih z vrednotami podjetja Interles d.o.o. : diplomsko delo
  78. Aleš Javornik: Merjenje pomembnih sestavin imagea ogrevalnih sistemov Buderus : diplomsko delo
  79. Mihaela Mravlje: Značilnosti uvedbe znamke Schwarzkopf Vision na slovenski trg : diplomsko delo
  80. Ema Španovič: Planiranje, organiziranje in izvajanje prodaje v družinskih podjetij : diplomsko delo
  81. Magdalena Jenko: Strategija trženja prehranskih storitev : diplomsko delo
  82. Helena Kunavar: Kritična ocena razvijanja, spreminjanja in opuščanja izdelkov - primer podjetja Rokus : diplomsko delo
  83. Darinka Mali: Kritična ocena marketinških odločitev v zvezi z asortimentom storitev : diplomsko delo
  84. Zvonko Žagar: Analiza življen[j]skega cikla izdelkov s poudarkom na fazi upadanja : diplomsko delo
  85. Svetlana Zeidler: Etika v pogajanjih pri prodajanju : diplomsko delo
  86. Irena Ring: Spremljanje zadovoljstva odjemalcev po standardu ISO 9001:2000 : primer družbe Livar
  87. Štefan Gradišek: Necenovni dejavniki konkurenčnosti v podjetju Les 3 : diplomsko delo
  88. Bojan Petrijan: Zaznavanje kakovosti storitev na področju šolanja psov : diplomsko delo
  89. Nataša Kovačič: Merjenje zadovoljstva hotelskih gostov z vprašalniki : diplomsko delo
  90. Simon Bastl: Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Container d.o.o. : diplomsko delo
  91. Andreja Kitek: Zveza med zadovoljstvom odjemalcev in zaposlenih v poklicni rehabilitaciji : diplomsko delo
  92. Alojzij Černe: Prodajno poslovanje Zavoda RS za blagovne rezerve : diplomsko delo
  93. Primož Hribar: Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru Marcator d.d. : diplomsko delo
  94. Manuela Praznik: Vplivni dejavniki nakupovanja v trgovini na drobno na odjemalce : diplomsko delo
  95. Maja Špindler: Razvoj novih storitev v Tovarni podjemov : diplomsko delo
  96. Mateja Tašner: Strateško pozicioniranje banke "X" na trgu transakcijskih računov za prebivalstvo : diplomsko delo
  97. Anica Šalamija: Spremembe v organizacijskem vedenju in zadovoljstvu uporabnikov v NLB d.d. : diplomsko delo
  98. Boris Cvetko: Dogodek kot instrument marketinga v NVO : diplomsko delo
  99. Simona Miholič: Kritična ocena načrtovanja prodaje v podjetju Mura d.d. : diplomsko delo
  100. Nevenka Plešej: Ocenjevanje prodajnega osebja in podobe prodajalne z metodo navideznega nakupovanja : diplomsko delo
  101. Andreja Jug: Razvoj in uvajanje novega izdelka na trg : diplomsko delo
  102. Robert Murko: Motiviranost prodajnega osebja v podjetju UKING d.o.o. : diplomsko delo
  103. Ronald Jurović: Osebni pristop s svetovanjem pri prodaji dragocenega nakita in ur : diplomsko delo
  104. Sašo Kitanovski: Ocena kakovosti koncesionarskih prodajnih storitev : diplomsko delo
  105. Aleš Cipot: Kritična ocena trženjskega spleta revije Tabor : diplomsko delo
  106. Nina Erjavec: Analiza zadovoljstva odjemalcev s podjetjem Simer : diplomsko delo
  107. Andrej Metelko: Kritična ocena osebne prodaje v Zavarovalnici Triglav : diplomsko delo
  108. Vesna Pogorevčnik: Ugotavljanje zadovoljstva gostov, ki so letovali na otoku Krfu : diplomsko delo
  109. Irena Zupančič: Petrolova gostinska ponudba in zadovoljstvo njenih uporabnikov : diplomsko delo
  110. Tina Zupan: Odločitve na področju internega marketinga pri izboljševanju kulture v podjetju Impol d.d. : diplomsko delo
  111. Nikola Banjević: Analiza uspešnosti prodaje zemeljskega plina v podjetju Plinarna Maribor d.d. : diplomsko delo
  112. Mihaela Lederhas: Zadovoljstvo uporabnikov storitev domačega plačilnega prometa : diplomsko delo
  113. Tomaž Pistotnik: Primerjava dveh metod za merjenje zadovoljstva zaposlenih : diplomsko delo
  114. Petra Ačko: Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Impol d.d. : diplomsko delo
  115. Barbara Vrhovnik: Informacije za odločanje o razvoju storitev v sistemu Obrtne zbornice Slovenije : diplomsko delo
  116. Simon Šilih: Konkurenčni razponi sovprežnih konstrukcij in tržna analiza uporabe sovprežnih konstrukcij v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega študija
  117. Leon Kramberger: Raziskava trga in primerjava konstrukcij rezervoarjev za utekočinjeni naftni plin : diplomsko delo [univerzitetnega študija]
  118. Robert Švajgl: Študija potreb in tehnoloških možnosti izdelave železniških podvozov : diplomsko delo univerzitetnega študija
  119. Aleksandra Mitrović: Prenova objektov in razvoj blagovne znamke Meranovo : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  120. Peter Damiš: Projekt razvoja in uvajanja novega izdelka - elektronskega preganjalca voluharjev : diplomsko delo
  121. Branko Mikec: GIS podpora elektronskemu marketingu z nepremičninami : diplomsko delo
  122. Branko Nemeš: Tehnološke značilnosti frekvenčnega pretvornika Altivar 58 in nekateri vidiki tržnega nastopa na primeru trgovinske organizacije Schneider Electric : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  123. Dejvi Ružič: Vpliv elektromagnetnega polja daljnovoda na biološke sisteme in primerjava javnega mnenja : diplomsko delo
  124. Boštjan Bertalanič: Videokodek na osnovi valčne transformacije : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  125. Samo Pikl: Ocena funkcionalnosti obešenih stropov in temeljni vidiki tržne analize - primer podjetja Lesna inženiring : diplomsko delo
  126. Uroš Klanšek: Projektiranje hale 40x48 m iz jekla Fe510 in raziskava trga gradbenih jeklenih profilov : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  127. Suzana Kavaš: Tehnološke značilnosti armirano betonskih konstrukcij in nekateri vidiki tržnega nastopa na primeru podjetja SGP Pomgrad d.d. : diplomsko delo univerzitetnega študija
  128. Marko Rogan: Vpliv elektromagnetnega sevanja nizkonapetostnih transformatorjev na bivalno okolje in stališča javnosti : diplomsko delo
  129. Timotej Čelofiga: Pregled stanja uporabe programabilnih krmilnikov : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  130. Matej Sešlar: Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Sinter Ljubljana : diplomsko delo
  131. Tina Žokalj: Zasnova in ekonomska upravičenost izgradnje poslovnega objekta v starem mestnem jedru : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  132. Tjaša Koroša: Tehnični in ekonomski vidiki izgradnje poslovno-stanovanjskega objekta v Križevcih pri Ljutomeru : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  133. Dražen Markovič: Analiza možne prodaje neizkoriščenih kapacitet nove tovarne stiropora podjetja Gorenje I.P.C. : diplomsko delo
  134. Franc Širovnik: Predojačevalnik za električno kitaro na elektronke z načrtom oglaševanja preko interneta : diplomsko delo [univerzitetnega študijskega programa]
  135. Andrej Belna: Primerjalna analiza ponudbe in povpraševanja stanovanj v novonastajajočem naselju "Radvanje" : diplomsko delo
  136. Aleš Marinič: Tržno komuniciranje v podjetju MIK Celje : diplomsko delo [univerzitetnega programa]
  137. Aleš Mrkela: Komunikacije v hišnem električnem omrežju in njihovo uvajanje na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  138. Marko Petrej: Uporaba spletnih storitev za interno komuniciranje v podjetju : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  139. Samo Potrč: Jeklena hala 28x50 m in raziskava cen jeklenih proizvodov na slovenskem : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  140. Matej Vlašič: Analiza vodnega hlajenja računalnika in njegovo uvajanje na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  141. Mihael Tajnšek: Sovprežni most razpona 23,5 m in raziskava cen betona na slovenskem in evropskem trgu : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  142. Tomaž Klanšek: Program opremljanja stavbnih zemljišč in raziskava trga stavbnih zemljišč : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  143. Mitja Vogrinec: Analiza trga in uporaba toplotne črpalke v stanovanjskih zgradbah : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  144. Marko Soršak: Izdelava digitalnih etažnih načrtov ter uporaba kartografskih načrtov pri gradnji večstanovanjskih objektov : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa

Other documents (20)

  1. Borut Milfelner, Jasmina Dlačić, Boris Snoj, Aleksandra Pisnik: Importance of innovation resources for market orientation - financial performance link
  2. Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Pisnik: Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju
  3. Damijan Mumel, Boris Snoj: Cluster analysis as a tool of guests segmentation by the degree of their demand
  4. Damijan Mumel, Nina Hočevar, Boris Snoj: Can a company raise business success by using certain marketing communication activities?
  5. Boris Snoj, Vladimir Gabrijan: Redefiniranje pojma izdelek za teorijo in prakso marketinga
  6. Denis Tomše, Boris Snoj: Vpliv prepričanj uporabnikov na njihova stališča do marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih
  7. Vladimir Gabrijan, Boris Snoj: Trženje
  8. Boris Snoj, Damijan Mumel: Ali stopnja konkurenčnosti v okolju organizacije vpliva na intenzivnost uporabe aktivnosti s področja internega marketinga?
  9. Boris Snoj: Marketinški vidiki klasificiranja izdelkov
  10. Vladimir Gabrijan, Boris Snoj, Damijan Mumel: Analiza tržne naravnanosti podjetij v Sloveniji
  11. Boris Snoj, Vesna Savić, Bojan Rajtmajer: Merjenje zaznane kakovosti storitev ISS Servisystem iz Maribora
  12. Boris Snoj, Vladimir Gabrijan: Tržna naravnanost podjetij v Sloveniji - realnost ali fikcija?
  13. Boris Snoj, Zdenka Petermanec: Kakovost knjižničnih storitev
  14. Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj: Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
  15. Boris Snoj, Magda Hudoklin: Upravljanje znamk izvoznikov v razmerah internacionalizacije poslovanja
  16. Borut Milfelner, Damijan Mumel, Boris Snoj: Metaanaliza dveh pristopov k raziskovanju kompleksnih marketinških problemov
  17. Borut Milfelner, Vladimir Gabrijan, Boris Snoj: Can marketing resources contribute to company performance?
  18. Aleksandra Pisnik, Boris Snoj: Development, validity and reliability of perceived service quality in retail banking and its relationship with perceived value and customer satisfaction
  19. Boris Snoj: Management prodaje : zbrano gradivo
  20. Boris Snoj: Brief general and marketing facts about the Republic of Slovenia
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica