Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Statistics of DKUM
Statistics of DKUM
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Borut Milfelner:
Model vpliva trženjskih virov na tržno in finančno uspešnost organizacije
Mateja Bodlaj:
Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja : konceptualni model in empirična preverba
Mojca Nekrep:
Model razvoja novih finančnih storitev : doktorska disertacija
Aleksandra Pisnik:
Oblikovanje in empirično preverjanje modela zaznane vrednosti izdelka : doktorska disertacija
MSc theses (15)
Breda Drofenik:
Udejanjanje okoljskega marketinga v povezavi z uspešnostjo podjetij
Albina Novak:
MERJENJE ZVESTOBE ODJEMALCEV STORITEV V TIRNEM POTNIŠKEM PREVOZU
Uroš Pušnik:
Ključni dejavniki zadovoljstva zavarovancev pri prodaji zavarovalnih storitev : magistrsko delo
Armand Faganel:
Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanja : magistrsko delo
David Perko:
Analiza obstoječih in novih tržnih poti v slovenskem zavarovalništvu : magistrsko delo
Gordana Dragić:
Značilnosti zaznavanja vrednosti bančnih storitev, namenjenih pravnim osebam : magistrsko delo
Irena Ocvirk:
Vpliv obvladovanja kakovosti na zadovoljstvo odjemalcev : magistrsko delo
David Kastelic:
Dejavniki zadovoljstva zavarovancev pri reševanju škodnih primerov : magistrsko delo
Petra Mohorič:
Analiza in oblikovanje lestvice za merjenje zadovoljstva e-nakupovalcev : magistrsko delo
Klavdij Kovačič:
Organizacijski model izvajanja projektov nizkih gradenj : magistrsko delo
Vivien Najvirt:
Merjenje zaznane vrednosti storitev ponudnikov avdiovizualnih medijskih vsebin po različnih kanalih : magistrsko delo
Boris Moškotelec:
Odnos med zadovoljstvom, zvestobo in predanostjo odjemalcev : magistrsko delo
Nina Hladin:
Razvoj nove storitve s pomočjo conjoint analize : magistrsko delo
Janja Macedoni:
Komuniciranje v internem marketingu regionalne turistične organizacije : magistrsko delo
Marko Stamenkovič:
ANALIZA ZVESTOBE ODJEMALCEV PRI TRŽENJU STORITEV
BSc theses (144)
Blanka Borko:
Projekt uvajanja koncepta CRM v Novo KBM - program Severnica : diplomsko delo
Saša Djurić:
Kritična ocena udejanjanja ISO standarda 9001/2000 v zvezi z zadovoljstvom odjemalcev : diplomsko delo
Darjan Šterbal:
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Silkem d.o.o. : diplomsko delo
Sanja Obaha Brodnjak:
Zadovoljstvo zaposlenih Zavoda RS za zaposlovanje - Območna služba Maribor z internim izobraževanjem : diplomsko delo
Edo Bećić:
Lansiranje novega izdelka na trg s poudarkom na kakovosti na primeru podjetja GKN Driveline Slovenija d.o.o. : diplomsko delo
Črt Vedenik:
Preučitev asortimenta podjetja : diplomsko delo
Mateja Potočnik:
Partnerska povezava blagovnih znamk Gorenje in Pininfarina : diplomsko delo
Urška Travner:
Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru podjetja Gorenje, d.d. : [diplomsko delo]
Alenka Šmigoc:
Zvestoba poslušalcev Radia Ptuj : diplomsko delo
Borut Balažic:
Analiza raziskav želja gostov iz Velike Britanije kot osnova za ponudbo Panonskih term : diplomsko delo
Bojca Januš:
Upoštevanje spolne identitete odjemalca pri pripravi in izvedbi marketinškega spleta : diplomsko delo
Barbara Žitnik:
Analiza vprašalnikov zadovoljstva gostov v hotelih na Hrvaškem : diplomsko delo
Karmen Hrvatin:
Odločanje v podjetju Porsche Koper na osnovi raziskave zadovoljstva odjemalcev : diplomsko delo
Matej Kolenc:
Razvoj in uvajanje novih izdelkov v podjetju Ribe Maribor d.o.o. : diplomsko delo
Nataša Rostohar:
Analiza vprašalnikov zadovoljstva gostov v hotelih v Avstriji : diplomsko delo
Andreja Pfeifer:
Opredeljevanje ciljnih trgov za bodoče zdravilišče Rimske Toplice : diplomsko delo
Sanja Vehab:
Embalaža kot dejavnik prodaje izdelkov : diplomsko delo
Maja Tomše:
Reakcija odjemalcev v primeru njihovega nezadovoljstva : diplomsko delo
Anja Lonec:
Kritična ocena menedžmenta reklamacij v prodajalni XYZ podjetja XY : diplomsko delo
Romana Bosak:
Sprememba dizajna blagovne znamke : diplomsko delo
Tjaša Ramšak:
Vrednotenje znamke izdelka : diplomsko delo
Kristijan Matjašec:
Kritična ocena raziskave zadovoljstva odjemalcev s storitvami : diplomsko delo
Matej Rebol:
Tržni vidiki evropske strategije za trajnostno, konkurenčno in varno energijo in vloga skupine HSE : diplomsko delo
Katja Muratović:
Socialni marketing na področju varovanja okolja : diplomsko delo
Mojca Fras:
Merjenje zvestobe odjemalcev supermarketa Tuš : diplomsko delo
Suzana Unterlehner:
Pomen poslovnega bontona pri prodajanju : diplomsko delo
Boštjan Potočnik:
Analiza uporabe marketinškega spleta na primeru Družbe za upravljanje KBM Infond d.o.o. : diplomsko delo
Vesna Lipovčić:
ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
Janja Dragšić:
SPREMINJANJE EMBALAŽE V PODJETJU PIVOVARNA LAŠKO
Vitja Sikošek:
Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
Miha Urek:
Metode testiranja v zgodnji in pozni načrtovalski dobi pri razvoju novega izdelka s področja elektrotehnike in proces razvoja pri uvedbi na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Aljaž Skočir:
Načrtovanje zanesljivosti novega izdelka s področja elektrotehnike in njegova uvedba na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Bojana Ahmetaj:
Ekonomika jeklenih konstrukcij : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Tanja Arih:
Kritična ocena izbire ciljnih trgov za turistično agencijo Aritours : diplomsko delo
Barbara Ropoša:
E-brošure, nov izdelek na trgu : diplomsko delo
Danica Preskar:
Analiza uspešnosti poslovanja s ključnimi kupci v podjetju Salus d.d. : diplomsko delo
Aleš Vdovič:
Uporaba trženjskega spleta - primer kmetije Vdovič : diplomsko delo
Luka Lukman:
Primerjalna analiza zaznanih značilnosti znamk - trgovska znamka Tuš in blagovna znamka proizvajalca : diplomsko delo
Doroteja Bauer:
Program za povečevanje zvestobe Tuš klub : diplomsko delo
Jana Jazbec:
Pozicioniranje izdelkov z znamko : diplomsko delo
Nataša Žnuderl:
Interni marketing v Kristalu Maribor d.d. : diplomsko delo
Janja Šuštar:
Merjenje zadovoljstva odjemalcev v storitvenem podjetju X : diplomsko delo
Alenka Rebrnik:
Vpliv okoljevarstvenih kriterijev na tržni življenjski cikel proizvodov : diplomsko delo
Ana Zgaga:
Vrednost znamke s.Oliver za odjemalce : diplomsko delo
Lidija Uršnik:
Lojalnost odjemalcev : diplomsko delo
Polona Horvat:
Analiza pogostosti vpisov v Knjigo pritožb in pohval gostov hotela Piramida - primerjava s hotelom Habakuk : diplomsko delo
Jana Hreščak:
Imidž Slovenije kot turistične destinacije v Nemčiji : diplomsko delo
Aleš Kupljenik:
Ugotavljanje zadovoljstva komitentov NLB, d.d. : diplomsko delo
Ksenija Došler:
Izboljšanje zadovoljstva komitentov Banke Celje d.d. : diplomsko delo
Igor Vuga:
Zagotavljanje kakovosti logističnih storitev v podjetju Intereuropa d.d. Koper : diplomsko delo
Vesna Grapulin:
Razvoj novih storitev v zavarovalnici X : diplomsko delo
Martin Korošec:
Upravljanje prireditve na primeru podjetja BSH Hišni aparati, d.o.o. : diplomsko delo
Nina Šuen:
Računovodske informacije za podporo upravljanja odnosov s strankami v podjetju X : diplomsko delo
Branko Hrelja:
Motivacija zaposlenih v podjetju Varstroj d.d. : diplomsko delo
Peter Mrðen:
Analiza zadovoljstva zaposlenih pri delu v zavarovalnici Wienerstaedtische, podružnici v Ljubljani : diplomsko delo
Gorazd Erjavec:
Analiza zadovoljstva končnih odjemalcev izdelkov Pomurskih mlekarn d.d. v SV Sloveniji : diplomsko delo
Blaža Ajdonik:
Zadovoljstvo uporabnic spodnjega perila Lisca : diplomsko delo
Mateja Kuhar:
Analiza zadovoljstva zaposlenih pri delu v podjetju NUMIP d.o.o. : diplomsko delo
Leonida Jakiša:
Ugotavljanje tržnega potenciala za prekmursko gibanico : diplomsko delo
Tina Rebec:
Zadovoljstvo obiskovalcev Turistično informacijskega centra Portorož : diplomsko delo
Maja Bratovčak:
Motivacija kontaktnega osebja pri delu z odjemalci : diplomsko delo
Matej Kosi:
Razvoj predmetnikov smeri za marketing od leta 1959 do leta 2005 : diplomsko delo
Marko Brumen:
Posebnosti uporabe trženjskega spleta v zasebnih nepridobitnih kulturnih organizacijah : diplomsko delo
Mateja Doberšek:
Analiza marketinškega spleta Zavoda za aktivno preživljanje prostega časa : diplomsko delo
Romana Podrekar:
Značilnosti ponudbe računovodskih servisov v Sloveniji in raziskava povpraševanja po teh storitvah : diplomsko delo
Suzana Brus:
Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankami v Zdravstveni zavarovalnici, Vzajemna d.v.z. : diplomsko delo
Vanja Culek:
Embalaža kot dejavnik, ki vpliva na odločitev o nakupu izdelka : diplomsko delo
Sonja Blas:
Motivacija zaposlenih v zavarovalni družbi Adriatic d.d. : diplomsko delo
Barbara Ivanuša:
Zadovoljstvo odjemalcev storitev Mariborskega vodovoda : diplomsko delo
Štefka Jerebic:
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami Klicnega centra Telekoma Slovenije, d.d. : diplomsko delo
Željko Zver:
Merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni Emporium : diplomsko delo
Tanja Merslavič:
Tržni potencial bučnega olja : diplomsko delo
Janja Božič:
Merjenje zadovoljstva odjemalcev elektronskega bančništva Banke Celje d.d. : diplomsko delo
Damjan Tajnšek:
Trženjski koncept pridobivanja novih komitentov v Banki Celje d.d. : diplomsko delo
Danica Pristovnik:
Pomen pakiranja za potekanje logističnih procesov v podjetju Comet : diplomsko delo
Robert Rebernik:
Dejavniki, ki vplivajo na zvestobo odjemalcev v supermarketu Planeta TUŠ Celje : diplomsko delo
Liljana Glavica:
Usklajenost vrednot zaposlenih z vrednotami podjetja Interles d.o.o. : diplomsko delo
Aleš Javornik:
Merjenje pomembnih sestavin imagea ogrevalnih sistemov Buderus : diplomsko delo
Mihaela Mravlje:
Značilnosti uvedbe znamke Schwarzkopf Vision na slovenski trg : diplomsko delo
Ema Španovič:
Planiranje, organiziranje in izvajanje prodaje v družinskih podjetij : diplomsko delo
Magdalena Jenko:
Strategija trženja prehranskih storitev : diplomsko delo
Helena Kunavar:
Kritična ocena razvijanja, spreminjanja in opuščanja izdelkov - primer podjetja Rokus : diplomsko delo
Darinka Mali:
Kritična ocena marketinških odločitev v zvezi z asortimentom storitev : diplomsko delo
Zvonko Žagar:
Analiza življen[j]skega cikla izdelkov s poudarkom na fazi upadanja : diplomsko delo
Svetlana Zeidler:
Etika v pogajanjih pri prodajanju : diplomsko delo
Irena Ring:
Spremljanje zadovoljstva odjemalcev po standardu ISO 9001:2000 : primer družbe Livar
Štefan Gradišek:
Necenovni dejavniki konkurenčnosti v podjetju Les 3 : diplomsko delo
Bojan Petrijan:
Zaznavanje kakovosti storitev na področju šolanja psov : diplomsko delo
Nataša Kovačič:
Merjenje zadovoljstva hotelskih gostov z vprašalniki : diplomsko delo
Simon Bastl:
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Container d.o.o. : diplomsko delo
Andreja Kitek:
Zveza med zadovoljstvom odjemalcev in zaposlenih v poklicni rehabilitaciji : diplomsko delo
Alojzij Černe:
Prodajno poslovanje Zavoda RS za blagovne rezerve : diplomsko delo
Primož Hribar:
Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru Marcator d.d. : diplomsko delo
Manuela Praznik:
Vplivni dejavniki nakupovanja v trgovini na drobno na odjemalce : diplomsko delo
Maja Špindler:
Razvoj novih storitev v Tovarni podjemov : diplomsko delo
Mateja Tašner:
Strateško pozicioniranje banke "X" na trgu transakcijskih računov za prebivalstvo : diplomsko delo
Anica Šalamija:
Spremembe v organizacijskem vedenju in zadovoljstvu uporabnikov v NLB d.d. : diplomsko delo
Boris Cvetko:
Dogodek kot instrument marketinga v NVO : diplomsko delo
Simona Miholič:
Kritična ocena načrtovanja prodaje v podjetju Mura d.d. : diplomsko delo
Nevenka Plešej:
Ocenjevanje prodajnega osebja in podobe prodajalne z metodo navideznega nakupovanja : diplomsko delo
Andreja Jug:
Razvoj in uvajanje novega izdelka na trg : diplomsko delo
Robert Murko:
Motiviranost prodajnega osebja v podjetju UKING d.o.o. : diplomsko delo
Ronald Jurović:
Osebni pristop s svetovanjem pri prodaji dragocenega nakita in ur : diplomsko delo
Sašo Kitanovski:
Ocena kakovosti koncesionarskih prodajnih storitev : diplomsko delo
Aleš Cipot:
Kritična ocena trženjskega spleta revije Tabor : diplomsko delo
Nina Erjavec:
Analiza zadovoljstva odjemalcev s podjetjem Simer : diplomsko delo
Andrej Metelko:
Kritična ocena osebne prodaje v Zavarovalnici Triglav : diplomsko delo
Vesna Pogorevčnik:
Ugotavljanje zadovoljstva gostov, ki so letovali na otoku Krfu : diplomsko delo
Irena Zupančič:
Petrolova gostinska ponudba in zadovoljstvo njenih uporabnikov : diplomsko delo
Tina Zupan:
Odločitve na področju internega marketinga pri izboljševanju kulture v podjetju Impol d.d. : diplomsko delo
Nikola Banjević:
Analiza uspešnosti prodaje zemeljskega plina v podjetju Plinarna Maribor d.d. : diplomsko delo
Mihaela Lederhas:
Zadovoljstvo uporabnikov storitev domačega plačilnega prometa : diplomsko delo
Tomaž Pistotnik:
Primerjava dveh metod za merjenje zadovoljstva zaposlenih : diplomsko delo
Petra Ačko:
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Impol d.d. : diplomsko delo
Barbara Vrhovnik:
Informacije za odločanje o razvoju storitev v sistemu Obrtne zbornice Slovenije : diplomsko delo
Simon Šilih:
Konkurenčni razponi sovprežnih konstrukcij in tržna analiza uporabe sovprežnih konstrukcij v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega študija
Leon Kramberger:
Raziskava trga in primerjava konstrukcij rezervoarjev za utekočinjeni naftni plin : diplomsko delo [univerzitetnega študija]
Robert Švajgl:
Študija potreb in tehnoloških možnosti izdelave železniških podvozov : diplomsko delo univerzitetnega študija
Aleksandra Mitrović:
Prenova objektov in razvoj blagovne znamke Meranovo : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Peter Damiš:
Projekt razvoja in uvajanja novega izdelka - elektronskega preganjalca voluharjev : diplomsko delo
Branko Mikec:
GIS podpora elektronskemu marketingu z nepremičninami : diplomsko delo
Branko Nemeš:
Tehnološke značilnosti frekvenčnega pretvornika Altivar 58 in nekateri vidiki tržnega nastopa na primeru trgovinske organizacije Schneider Electric : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Dejvi Ružič:
Vpliv elektromagnetnega polja daljnovoda na biološke sisteme in primerjava javnega mnenja : diplomsko delo
Boštjan Bertalanič:
Videokodek na osnovi valčne transformacije : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Samo Pikl:
Ocena funkcionalnosti obešenih stropov in temeljni vidiki tržne analize - primer podjetja Lesna inženiring : diplomsko delo
Uroš Klanšek:
Projektiranje hale 40x48 m iz jekla Fe510 in raziskava trga gradbenih jeklenih profilov : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Suzana Kavaš:
Tehnološke značilnosti armirano betonskih konstrukcij in nekateri vidiki tržnega nastopa na primeru podjetja SGP Pomgrad d.d. : diplomsko delo univerzitetnega študija
Marko Rogan:
Vpliv elektromagnetnega sevanja nizkonapetostnih transformatorjev na bivalno okolje in stališča javnosti : diplomsko delo
Timotej Čelofiga:
Pregled stanja uporabe programabilnih krmilnikov : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Matej Sešlar:
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Sinter Ljubljana : diplomsko delo
Tina Žokalj:
Zasnova in ekonomska upravičenost izgradnje poslovnega objekta v starem mestnem jedru : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Tjaša Koroša:
Tehnični in ekonomski vidiki izgradnje poslovno-stanovanjskega objekta v Križevcih pri Ljutomeru : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Dražen Markovič:
Analiza možne prodaje neizkoriščenih kapacitet nove tovarne stiropora podjetja Gorenje I.P.C. : diplomsko delo
Franc Širovnik:
Predojačevalnik za električno kitaro na elektronke z načrtom oglaševanja preko interneta : diplomsko delo [univerzitetnega študijskega programa]
Andrej Belna:
Primerjalna analiza ponudbe in povpraševanja stanovanj v novonastajajočem naselju "Radvanje" : diplomsko delo
Aleš Marinič:
Tržno komuniciranje v podjetju MIK Celje : diplomsko delo [univerzitetnega programa]
Aleš Mrkela:
Komunikacije v hišnem električnem omrežju in njihovo uvajanje na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Marko Petrej:
Uporaba spletnih storitev za interno komuniciranje v podjetju : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Samo Potrč:
Jeklena hala 28x50 m in raziskava cen jeklenih proizvodov na slovenskem : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Matej Vlašič:
Analiza vodnega hlajenja računalnika in njegovo uvajanje na trg : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Mihael Tajnšek:
Sovprežni most razpona 23,5 m in raziskava cen betona na slovenskem in evropskem trgu : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Tomaž Klanšek:
Program opremljanja stavbnih zemljišč in raziskava trga stavbnih zemljišč : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Mitja Vogrinec:
Analiza trga in uporaba toplotne črpalke v stanovanjskih zgradbah : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Marko Soršak:
Izdelava digitalnih etažnih načrtov ter uporaba kartografskih načrtov pri gradnji večstanovanjskih objektov : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Other documents (20)
Borut Milfelner, Jasmina Dlačić, Boris Snoj, Aleksandra Pisnik:
Importance of innovation resources for market orientation - financial performance link
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Pisnik:
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju
Damijan Mumel, Boris Snoj:
Cluster analysis as a tool of guests segmentation by the degree of their demand
Damijan Mumel, Nina Hočevar, Boris Snoj:
Can a company raise business success by using certain marketing communication activities?
Boris Snoj, Vladimir Gabrijan:
Redefiniranje pojma izdelek za teorijo in prakso marketinga
Denis Tomše, Boris Snoj:
Vpliv prepričanj uporabnikov na njihova stališča do marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih
Vladimir Gabrijan, Boris Snoj:
Trženje
Boris Snoj, Damijan Mumel:
Ali stopnja konkurenčnosti v okolju organizacije vpliva na intenzivnost uporabe aktivnosti s področja internega marketinga?
Boris Snoj:
Marketinški vidiki klasificiranja izdelkov
Vladimir Gabrijan, Boris Snoj, Damijan Mumel:
Analiza tržne naravnanosti podjetij v Sloveniji
Boris Snoj, Vesna Savić, Bojan Rajtmajer:
Merjenje zaznane kakovosti storitev ISS Servisystem iz Maribora
Boris Snoj, Vladimir Gabrijan:
Tržna naravnanost podjetij v Sloveniji - realnost ali fikcija?
Boris Snoj, Zdenka Petermanec:
Kakovost knjižničnih storitev
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj:
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Boris Snoj, Magda Hudoklin:
Upravljanje znamk izvoznikov v razmerah internacionalizacije poslovanja
Borut Milfelner, Damijan Mumel, Boris Snoj:
Metaanaliza dveh pristopov k raziskovanju kompleksnih marketinških problemov
Borut Milfelner, Vladimir Gabrijan, Boris Snoj:
Can marketing resources contribute to company performance?
Aleksandra Pisnik, Boris Snoj:
Development, validity and reliability of perceived service quality in retail banking and its relationship with perceived value and customer satisfaction
Boris Snoj:
Management prodaje : zbrano gradivo
Boris Snoj:
Brief general and marketing facts about the Republic of Slovenia