| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Monika Klojčnik: Kratko- in dolgoročni učinki računalniško vodene kognitivne remediacije na pozornost, spomin in izvršilne funkcije pri depresiji ter možnost transferja na prilagoditvene sposobnosti
  2. Ajda Demšar: Vpliv psihoedukacijske skupine za starše otrok z motnjo avtističnega spektra in vedenjsko nespečnostjo na duševno zdravje staršev in težavno vedenje njihovih otrok

MSc theses (10)

  1. Tiana Golob: Empatija osnovnošolskih učiteljev in njen pomen pri delu v razredu
  2. Nina Partljič: Izvršilne funkcije in kognitivna rezerva v pozni odraslosti v povezavi z dvojezičnostjo
  3. Neja Križanec: Povezanost emocionalne inteligentnosti in modrosti z zadovoljstvom v romatičnih razmerjih v zgodnji in srednji odrasli dobi
  4. Katja Frumen Roj: Povezanost dimenzij velikih pet faktorjev osebnosti in socialne opore z razvojem poporodne depresije
  5. Nastasja Urankar: Povezanost med samoregulacijo in psihosocialnimi težavami v obdobju zgodnjega otroštva
  6. Maša Rus: Izvajanje sprostitvenih dejavnosti na osnovni šoli ter njihov učinek na razredno klimo
  7. Miljana Krstič: Uveljavljenost drugačnih oblik ocenjevanja znanja v srednjih šolah
  8. Andreja Havoj: UČENJE TUJEGA JEZIKA PRI RAZLIČNIH AVTISTIČNIH MOTNJAH
  9. Barbara Vršič: Učiteljeva podpora pri razvoju kompetence učenje učenja v osnovnošolskem izobraževanju : magistrsko delo
  10. Tamara Funčič Masič: Razvitost kompetence učenje učenja pri dijakih poklicnih šol

BSc theses (4)

  1. Petra Železnik: SOCIALNA ANKSIOZNOST PRI MLADOSTNIKIH V RAZLIČNIH SOCIALNIH SITUACIJAH
  2. Liljana Kerčmar: POMEN ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE PRI OBRAVNAVI IN POMOČI OTROKOM IZ ODVISNIŠKIH DRUŽIN
  3. Damjana Kladnik: DRUŽINA IN SAMOVREDNOTENJE MLADOSTNIKOV
  4. Janja Žohar: Vpliv družine na oblikovanje osebnosti posameznika - vzgojni stili in samopodoba mladostnika

Other documents (19)

  1. Monika Klojčnik, Karin Bakračevič: The effectiveness of computerized cognitive remediation therapy (CCRT) for deficits in attention and executive functions in depression
  2. Ajda Demšar, Karin Bakračevič: Depression, anxiety, stress, and coping mechanisms among parents of children with autism spectrum disorder
  3. Eva Kranjec, Karin Bakračevič: Differences in self-regulated learning between gifted students, students with special needs and other students in Slovenian schools
  4. Andrej Šafhalter, Srečko Glodež, Karin Bakračevič: Spatial ability, 3D modelling and styles of thinking in relation to brain hemisphere dominance
  5. Karin Bakračevič: Metacognitive accuracy and learning to learn
  6. Andrej Šafhalter, Srečko Glodež, Karin Bakračevič: Developing spatial visualization with 3D modeling
  7. Andrej Šafhalter, Srečko Glodež, Boris Aberšek, Karin Bakračevič: Developing spatial ability using 3D modeling in lower secondary school
  8. Teja Majcen, Majda Schmidt, Karin Bakračevič: The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
  9. Andreas Demetriou, George Spanoudis, Smaragda Kazi, Antigoni Mougi, Mislav Stjepan Žebec, Elena Kazali, Hudson Golino, Karin Bakračevič, Michael Shayer: Developmental differentiation and binding of mental processes with g through the life-span
  10. Karin Bakračevič: Točnost metakognitivnih ocen v različnih razvojnih obdobjih
  11. Nina Stegmüller, Karin Bakračevič: Zadovoljstvo z življenjem v povezavi s pozitivnim in negativnim čustvovanjem v srednji in pozni odraslosti
  12. Karin Bakračevič: Razlike v dosežkih in točnost metakognitivnih ocen na različnih področjih kognitivnega funkcioniranja od adolescence do srednje odrasle dobe
  13. Karin Bakračevič, Marta Licardo: Starostne razlike v samoregulaciji učenja
  14. Milena Ivanuš-Grmek, Barbara Vršič, Karin Bakračevič: Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
  15. Karin Bakračevič: Reševanje slabo definiranih problemov v odrasli dobi
  16. Karin Bakračevič: How different areas of learning to learn (i. e. cognitive, motivational and emotional self-regulation and self-representation) influence school performance in adolescence and early adulthood : ECER-2007
  17. Karin Bakračevič: National report on the implementation of the education and training 2010 work programme : Slovenia
  18. Sirkku Kupiainen, Karin Bakračevič: Looking for a European indicator for learning to learn : learnings from an eight country pilot project
  19. Andreas Demetriou, Karin Bakračevič: Reasoning and self-awareness from adolescence to middle age : organization and development as a function of education
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica