| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Environmental Content in Intermediate English Textbooks and Lessons : master's thesis
Authors:ID Kurnik, Saška (Author)
ID Gadpaille, Michelle (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf MAG_Kurnik_Saska_2023.pdf (964,12 KB)
MD5: A96D3643B68932CC91F4D31B9A137E6C
 
Language:English
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Abstract:Environmental issues are nowadays an inevitable part of our lives. It is imperative we address them in order to prevent their further escalation and ensure a better future on our planet. English language teachers have a unique opportunity to touch upon this topic in their lessons since English, as a global language, is a means for discussing all globally relevant issues. This thesis focuses on the representation of environmental issues in intermediate English textbooks and lessons. We aim to highlight the significance of environmental issues and encourage teachers to promote environmental awareness and action in their students. We first provide theoretical background about environmental education, environmental issues, the connection between language teaching and the environment, as well as the inclusion of environmental content in English textbooks. In the empirical part of the thesis, we analyse 13 intermediate English textbooks in terms of environmental content and present interviews with five high-school English teachers about the extent to which environmental issues are integrated into their lessons.
Keywords:textbooks, environmental issues, English language teaching, environmental education
Place of publishing:Maribor
Place of performance:Maribor
Publisher:S. Kurnik
Year of publishing:2023
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 86 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86224 New window
UDC:502.1:811.111(075.3)(043.2)
COBISS.SI-ID:187616771 New window
Publication date in DKUM:04.03.2024
Views:283
Downloads:20
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:FF
:
KURNIK, Saška, 2023, Environmental Content in Intermediate English Textbooks and Lessons : master’s thesis [online]. Master’s thesis. Maribor : S. Kurnik. [Accessed 11 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=86224
Copy citation
  
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:25.10.2023

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Okoljska tematika pri pouku angleščine in v učbenikih za angleščino v gimnaziji
Abstract:Okoljski problemi so dandanes neizogiben del našega življenja. Čeprav se v nekoliko hujši obliki pojavljajo že več desetletij, se človeštvo še ni naučilo, da moramo s svojim planetom bolj odgovorno ravnati, če si želimo zagotoviti prihodnost na njem. Spodbujanje in razvoj okoljske ozaveščenosti že v šoli sta tako ključnega pomena za reševanje tovrstnih problemov. Če so posamezniki opremljeni z ustreznim znanjem in opolnomočeni za ukrepanje in ustvarjanje sprememb, se bodo namreč veliko bolj učinkovito lotili iskanja rešitev. Učitelji angleščine imajo edinstveno priložnost za vpeljevanje te tematike, saj je angleščina kot globalni jezik sredstvo za razprave o vseh globalno pomembnih vprašanjih. Globalna perspektiva je pri obravnavi okoljskih problemov nujna, saj jih ne moremo učinkovito reševati izključno na lokalni ravni. To magistrsko delo tako obravnava zastopanost okoljskih problemov v učbenikih za angleščino in pri urah angleščine v gimnaziji. V teoretičnem delu naloge smo se najprej dotaknili opredelitve pojmov, kot so globalna vzgoja, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj (VITR) ter okoljska vzgoja, pri čemer smo se najbolj osredotočili na slednjega. V empiričnem delu naloge smo raziskovali, v kolikšni meri so okoljski problemi zastopani v učbenikih za angleščino v gimnaziji, na kakšne načine se okoljska tematika vključuje v ure angleščine in ali se spodbuja le okoljska ozaveščenost ali tudi aktivnost. Raziskavo smo opravili s pomočjo analize učbenikov, ki so primerni za uporabo v 1. in 2. letniku gimnazije, ter s pomočjo intervjujev z učitelji angleščine v gimnaziji. Ob tem smo ugotovili, da večina novejših učbenikov vsebuje bolj raznolike okoljske teme kot starejši učbeniki, ter da aktivnosti pri urah angleščine spodbujajo predvsem okoljsko ozaveščenost in ne toliko okoljske aktivnosti. Ugotovili smo tudi, da večina učiteljev sploh ni seznanjena s kurikulumom za okoljsko vzgojo, določene elemente okoljske vzgoje pa kljub temu vključujejo v svoje ure. Učitelji prav tako večinoma obravnavajo okoljske teme, ki so že vključene v učbenike, občasno pa pripravijo še dodatna gradiva na to temo, ki običajno dopolnjujejo zapisano v učbeniku.
Keywords:učbeniki, okoljski problemi, poučevanje angleškega jezika, okoljska vzgoja


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica