| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Dileme sodobnega oglaševanja : izbrane teme
Authors:ID Repas, Martina (Editor)
ID Hojnik, Janja (Reviewer)
ID Podgorelec, Peter (Reviewer)
ID Zirnstein, Elizabeta (Reviewer)
ID Frešer, Blaž (Reviewer)
ID Perša, Jan (Technical editor)
Files:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/814
 
.pdf repas_PF_25.10.2023_WEB.pdf (6,97 MB)
MD5: B43096505B82AC9E1D92F3C4993739D5
 
Language:Slovenian
Work type:Textbook
Organization:PF - Faculty of Law
UZUM - University of Maribor Press
Abstract:Osrednja tema monografije so različni vidiki oglaševanja blaga in storitev. Poleg pravil o javni rabi slovenskega jezika v oglaševanju monografija vsebuje celoviti pregled pravil o oglaševanju v obstoječi slovenski zakonodaji. Poleg splošnih so vključene tudi bolj specifične teme, kot so primerjalno oglaševanje, varstvo otrok v oglaševanju, vplivnostni marketing in uporaba pravil konkurenčnega prava v zvezi s položajem in odgovornostjo vratarjev oziroma digitalnih platform v oglaševanju. Obravnavane so nekatere nove oblike oglaševanja, kot je ciljano politično oglaševanje, ki zajema prikazovanje prilagojenih oglasov o političnih kandidatih in pravno regulacijo tega na ravni EU, ter varstvo osebnih podatkov v oglaševanju. Ostali prispevki se nanašajo na različna področja in vključujejo oglaševanje in trženje z vonjavami s prikazom in analizo pomembnejših sodnih primerov, položaj platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja in njihov dostop do kolektivnega dogovarjanja ter problematiko v zvezi s prihodki od oglaševanja v povezavi s pravico do zasebnosti uporabnikov.
Keywords:oglaševanje, potrošnik, podjetje, konkurenca, osebni podatki, vplivnostni marketing, ciljano politično oglaševanje, platformno delo, pravna regulacija vonjev, samoregulativa, spletna platforma
Place of publishing:Maribor
Place of performance:Maribor
Publisher:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Year of publishing:2023
Year of performance:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86218 New window
ISBN:978-961-286-788-1
UDC:659.1(075.8)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:165840899 New window
DOI:10.18690/um.pf.6.2023 New window
Publication date in DKUM:25.10.2023
Views:270
Downloads:53
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:Misc.
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:25.10.2023

Secondary language

Language:English
Title:Dilemmas of Modern Advertising : Selected Topics
Keywords:advertising, consumer, undertaking, competition, personal data, influencer marketing, political microtargeting platform work, legal regulation of odours, self-regulation, online platforms


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica