Title: | Vpliv zunanjih dejavnikov na zadovoljstvo pacientov z obravnavo na urgenci |
---|
Authors: | ID Nemgar, Valerija (Author) ID Balantič, Zvonko (Mentor) More about this mentor... |
Files: | MAG_Nemgar_Valerija_2021.pdf (1,48 MB) MD5: DC3F1E04FD94E61D18879BCBE2E0E0EF PID: 20.500.12556/dkum/eed0e890-82eb-49b8-8452-e6cc5d6c004c
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | Na pacienta in njegovo zadovoljstvo z obravnavo imajo pred in med zdravstveno obravnavo ter po njej vpliv številni notranji in zunanji dejavniki. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako zunanji dejavniki vplivajo na zadovoljstvo z obravnavo v prostorih Urgentnega kirurškega bloka Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana.
V magistrskem delu je uporabljen anketni vprašalnik, ki se že vrsto let deli v Urgentnem kirurškem bloku. Primerjani so podatki, ki smo jih pridobili v treh različnih časovnih obdobjih. V prvem, ko je bila urgenca v starih dotrajanih prostorih, v drugem, ko je bila v začasnih in improviziranih prostorih, ter v tretjem obdobju, ko je bila urgenca v novih, sodobno opremljenih prostorih. Raziskano je, kakšen vpliv imajo prostori in oskrba v njih na zadovoljstvo pacientov.
Ugotovljeno je, da ni razlike v oceni zadovoljstva pacientov, ki so bili oskrbljeni v starih prostorih, v primerjavi s pacienti, ki so bili oskrbljeni v novih z novo opremo, se pa le-ta nakazuje (p = 0,077). Potrjena je hipoteza, da so pacienti, ki so seznanjeni s predvidenim časom čakanja na obravnavo, bolj zadovoljni od tistih, ki te informacije niso imeli, in da so bili pacienti, ki so pred odhodom iz bolnišnice prejeli dovolj informacij glede zdravstvenega stanja, bolj zadovoljni kot tisti, ki teh informacij niso imeli.
Najboljši rezultat zdravstvene oskrbe je zadovoljen pacient. Na pacienta pred in med oskrbo ter po njej vplivajo številni tako notranji kot tudi zunanji dejavniki. K zadovoljstvu z obravnavo veliko prispeva informiranost pacienta tako glede časa obravnave kot tudi glede obravnave in navodil po odpustu domov. Pacient, ki ve, na koga se lahko obrne v primeru potrebe po pomoči, je bolj zadovoljen. |
---|
Keywords: | Zadovoljstvo pacientov, zunanji dejavniki, urgenca, gneča. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-80991 |
---|
COBISS.SI-ID: | 92056323 |
---|
Publication date in DKUM: | 05.01.2022 |
---|
Views: | 969 |
---|
Downloads: | 108 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
NEMGAR, Valerija, 2021, Vpliv zunanjih dejavnikov na zadovoljstvo pacientov z obravnavo na urgenci [online]. Master’s thesis. Maribor. [Accessed 21 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=80991
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |