Title: | Analiza in nadgradnja uporabe socialnih omrežij za turistične namene na primeru nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano |
---|
Authors: | ID Božičko, Lana (Author) ID Deželak, Zdenko (Mentor) More about this mentor... |
Files: | VS_Bozicko_Lana_2021.pdf (2,08 MB) MD5: 7D00F84698B39192FA20BB5F1515956D PID: 20.500.12556/dkum/007a41a7-b554-4cd7-bea2-b41f0b2ac2bc
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Vsak od nas dnevno uporablja internet ter s tem povezane socialna omrežja. Socialna omrežja so z nami že vsaj dve desetletji, njihova uporaba pa se je skozi leta spremenila. Prvotno smo jih uporabljali za ohranjanje stikov s prijatelji in sorodniki, ki so od nas oddaljeni ali pa za vzpostavljanje novih kontaktov. Z leti so se tehnološke značilnosti znatno nadgradile, saj lahko danes delimo fotografije, video posnetke, glasbo, članke ter razna druga obvestila. Podjetja so zasledila veliko priložnost ter ta prostor namenila oglaševanju storitev in izdelkov publiki, ki so si jo določili za ciljno skupino. Ker se je to zelo obneslo, so se razvila orodja oz. pripomočki za natančno izpeljavo oglaševalskih kampanj na socialnih omrežjih. V tem delu bomo obravnavali digitalni marketing in socialna omrežja ter kako sta povezana s turizmom. Turistična podjetja so morala zelo hitro zagrabiti priložnost digitalizacije poslovanja in stopiti korak bližje svojim (potencialnim) kupcem. V zadnjem času je veliko govora o novem socialnem omrežju TikTok. Ker v Sloveniji še ni dosegel svojega maksimuma, smo se odločili, da ga bomo v tem diplomskem delu predstavili. Profil smo ustvarili s sodelovanjem z Nacionalnim laboratorijem za zdravje, okolje in hrano.
V teoretičnem delu smo opisali najpomembnejše lastnosti digitalnega marketinga. Z njim se uporabniki interneta redno srečujemo. Tako smo našteli vrste aktivnosti, ki zajemajo digitalni marketing ter kako lahko merimo uspešnost izpeljanih aktivnosti. Predstavili smo aktivnosti digitalnega marketinga v svetu turizma ter kako poteka v Slovenski turistični organizaciji. Nato sledi poglavje o socialnih omrežjih; te smo razdelili na poslovna in splošna. Predstavili smo strategije in načine uporabe. Prav tako smo opredelili komuniciranje različnih osebkov, ki jih najdemo na socialnih omrežjih in primerjavo med tradicionalnimi in sodobnimi kanali komuniciranja. Pri opisovanju načinov komuniciranja javnega podjetja, zasebnega podjetja in vplivneža smo ugotovili, da najbolj izstopa sporočanje javnih podjetij, vključno z našim obravnavanim podjetjem. Pogledali smo, kako potujejo turistične informacije po socialnih omrežjih. Ugotovili smo, da je prisotnost podjetja na socialnih omrežjih nujno, saj prispeva k širjenju prepoznavnosti podjetja.
V praktičnem delu se osredotočamo na prisotnost NLZOH na socialnih omrežjih ter na vzpostavitev novega kanala komuniciranja preko TikToka. Opisali smo NLZOH, kot javnozdravstveno podjetje ter kako pripomore k razvoju nadaljnje turistične infrastrukture. Ugotovili smo, da brez storitev in javnih nalog, ki jih zavod opravlja, Slovenija ne bi imela zadostnih zdravstvenih in okolijskih pogojev za turistično dejavnost.
TikTok je socialno omrežje sedanjosti in prihodnosti, saj njegova uporaba bliskovito narašča, sploh med mlajšo generacijo. Predvidevamo, da se bo TikTok uporabljal v Sloveniji v vedno večji meri ter da bomo lahko opazili nove načine oglaševanja na tej platformi. |
---|
Keywords: | digitalni marketing, socialna omrežja, turizem, komuniciranje, TikTok, NLZOH. |
---|
Place of publishing: | [Maribor |
---|
Publisher: | L. Božičko |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-79753 |
---|
UDC: | 004.7:338.48 |
---|
COBISS.SI-ID: | 81206019 |
---|
Publication date in DKUM: | 18.10.2021 |
---|
Views: | 930 |
---|
Downloads: | 89 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
BOŽIČKO, Lana, 2021, Analiza in nadgradnja uporabe socialnih omrežij za turistične namene na primeru nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : L. Božičko. [Accessed 20 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=79753
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |