Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Show document
Show document
Title:
Učenje in razvoj človeških virov v organizaciji
Authors:
ID
Železnik, Tjaša
(Author)
ID
Treven, Sonja
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
MAG_Zeleznik_Tjasa_2020.pdf
(1,35 MB)
MD5: D3CE8ED94A45DE4BBB33C150C6357285
PID:
20.500.12556/dkum/2884006e-2def-4d4b-b1d1-9a3349ddaf45
Language:
Slovenian
Work type:
Master's thesis/paper
Typology:
2.09 - Master's Thesis
Organization:
EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:
V prvem poglavju smo na kratko opredelili in opisali namen ter temo magistrskega dela. Prav tako smo v tem poglavju opredelili tudi cilje, hipoteze in predvidene metode raziskovanja. Hkrati pa smo določili določene predpostavke, omejitve in opredelili problem teme magistrskega dela. V drugem poglavju smo se odločili, da najprej opredelimo učenje, ki nas spremlja povsod v življenju. Opredelili smo različne definicije učenja in hkrati poudarili kako pomembno je dejansko učenje, ki poteka tudi zunaj organizacij. Pri tem pa nismo pozabili na tako imenovano vseživljenjsko učenje, ki nas spremlja že od rojstva. Ker se naša tema navezuje na učenje in razvoj človeških virov v organizaciji, smo učenje opredelili tudi na ravni organizacije. Tako smo se v tretjem poglavju poglobili v temo organizacijskega učenja. Pri tem smo predstavili videnja in definicije različnih avtorjev ter dali poudarek na sistematičnem učenju. V tem poglavju smo se osredotočili tudi na sam »produkt« učenja, in sicer je to znanje, ki smo ga podkrepili z različnimi definicijami in opisom različnih vrst znanja. Ker smo se v prvih poglavjih navezovali na učenje, smo v četrtem poglavju nadaljevali s tako imenovano učečo se organizacijo. Opisali smo njen razvoj in pomen, ki ga ima v sodobnem svetu. Hkrati smo predstavili značilnosti učeče se organizacije in razlike, ki se pojavljajo med učečo se organizacijo ter tradicionalno organizacijo. Za zaključek poglavja pa smo opredelili tako imenovan model Future-O. Sledilo je peto poglavje, v katerem smo podrobneje raziskali razvoj človeških virov v organizaciji. Osredotočili smo se na metode in pristope razvoja človeških virov v organizaciji. Opredelili smo osebni razvoj in dejavnosti razvoja. Pri tem smo dali velik poudarek na samo izobraževanje in usposabljanje zaposlenih oziroma človeških virov. Predstavili smo tudi vpliv organizacijskih značilnosti na razvoj človeških virov in hkrati za zaključek na kratko omenili program razvoja človeških virov v mednarodnih organizacijah. V zadnjem šestem poglavju smo z argumenti potrdili ali ovrgli zapisane hipoteze. Za te argumente smo uporabili primere tujih raziskav, ki so bile podkrepljene z različnimi definicijami.
Keywords:
razvoj
,
učenje
,
učeča se organizacija
,
znanje
,
organizacijsko učenje
Place of publishing:
Maribor
Publisher:
[T. Železnik]
Year of publishing:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78094
UDC:
005.9
COBISS.SI-ID:
50193923
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QOLLULFT
Publication date in DKUM:
04.02.2021
Views:
1064
Downloads:
346
Metadata:
Categories:
EPF
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽELEZNIK, Tjaša, 2020,
Učenje in razvoj človeških virov v organizaciji
[online]. Master’s thesis. Maribor : T. Železnik. [Accessed 23 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=78094
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Licences
License:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:
The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:
22.10.2020
Secondary language
Language:
German
Title:
Lernen und Personalentwicklung in der Organisation
Abstract:
Im ersten Kapitel haben wir den Zweck und das Thema der Masterarbeit kurz definiert und beschrieben. In diesem Kapitel haben wir auch die Ziele, Hypothesen und Forschungsmethoden definiert. Gleichzeitig haben wir bestimmte Annahmen und Einschränkungen festgelegt und das Problem des Themas der Masterarbeit definiert. Im zweiten Kapitel haben wir das allgemeine Lernen vorgestellt. Wir haben verschiedene Definitionen des Lernens aufgeschrieben und gleichzeitig die Bedeutung des tatsächlichen Lernens betont. Dabei haben wir das sogenannte lebenslange Lernen, das uns von Geburt an begleitet, nicht vergessen. Da sich unser Thema auf das Lernen und die Personalentwicklung in der Organisation bezieht, haben wir natürlich auch das Lernen auf Organisations ebene definiert. So haben wir uns im dritten Kapitel mit dem Thema Organisationslernen befasst. Dabei haben wir die Definitionen verschiedener Autoren vorgestellt und den Schwerpunkt auf systematisches Lernen gelegt. In diesem Kapitel haben wir uns auch auf das „Produkt“ des Lernens konzentriert, nämlich das Wissen, das wir mit unterschiedlichen Beschreibungen verschiedener Arten vorgestellt haben. Da wir uns in den ersten Kapiteln mit dem Lernen befasst haben, haben wir im vierten Kapitel eine sogenannte Lernorganisation vorgestellt. Wir haben die Entwicklung und die Bedeutung der Lernorganisation in der modernen Welt beschrieben. Gleichzeitig haben wir die Eigenschaften der Lernorganisation und die Unterschiede zwischen der Lernorganisation und der traditionellen Organisation beschrieben. Zum Schluss des Kapitels haben wir das sogenannte Future-O-Modell definiert. Es folgte das fünfte Kapitel, in dem wir die Personalentwicklung in der Organisation genauer vorgestellt haben. Wir haben uns ganz auf die Methoden und Ansätze der Personalentwicklung in der Organisation konzentriert. In diesem Kapitel ist auch die so genannte persönliche Entwicklung definiert. Aber der größte Schwerpunkt liegt an der Weiterbildung und der Personalentwicklung. Am Schluss haben wir noch die Personalentwicklung (Humanressource) in internationalen Organisationen erwähnt. Im letzten Kapitel haben wir die Hypothesen mit Argumenten bestätigt oder widerlegt. Für diese Argumente haben wir Beispiele und Definitionen von verschiedenen Autoren verwendet.
Keywords:
Entwicklung
,
Lernen
,
Lernorganisation
,
Wissen
,
organisationslernen
Comments
Leave comment
You must
log in
to leave a comment.
Comments (0)
0 - 0 / 0
There are no comments!
Back