Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Show document
Show document
Title:
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o.
Authors:
ID
Fartek, Monika
(Author)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
VS_Fartek_Monika_2021.pdf
(2,36 MB)
MD5: 3499AB2D4B9F7A3A7A80F9A83E09ADD5
PID:
20.500.12556/dkum/102cdf89-bf2d-4225-b6d0-26a182750071
Language:
Slovenian
Work type:
Diploma project paper
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:
Tržno komuniciranje je v današnjem času prisotno vedno in vsepovsod. Navadili smo se na konstantno prejemanje informacij in nenehni izpostavljenosti oglasom. Zato ne gre več za vprašanje, ali naj podjetje uporablja tržno komuniciranje, ampak gre za vprašanje, kako naj posamezno podjetje uporablja tržno komuniciranje, da bo izstopalo iz množice in tako postalo prepoznavno. V delu diplomskega projekta smo preučili teorijo marketinga. Podrobneje smo preučili in predstavili tržno komuniciranje. S pomočjo pridobljenega znanja smo preučili tržno komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o. Po kratki predstavitvi podjetja smo razčlenili in predstavili tržno komuniciranje. V okviru praktičnega dela diplomskega seminarja smo opravili anketo. Ugotovili smo, da ima podjetje Spar Slovenija d. o. o. zelo razvito in učinkovito tržno komuniciranje.
Keywords:
tržno komuniciranje
,
podjetje Spar Slovenije d. o. o.
,
blagovne znamke
Place of publishing:
Maribor
Publisher:
[M. Fartek]
Year of publishing:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77335
UDC:
659.3
COBISS.SI-ID:
59920131
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZHCYNQNM
Publication date in DKUM:
16.04.2021
Views:
1193
Downloads:
165
Metadata:
Categories:
EPF
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FARTEK, Monika, 2020,
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o.
[online]. Bachelor’s thesis. Maribor : M. Fartek. [Accessed 17 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=77335
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Centralnobančna digitalna valuta
Kibernetska kriminaliteta
Ozaveščenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook o spletnem ribarjenju
To fear or not to fear on cybercrime
Kriminalistični vidik temnega spleta
Similar works from other repositories:
Kibernetski kriminal
Razširjeni porazdeljeni aplikacijski okvir za IoT naprave z nizko komunikacijsko hitrostjo
Diskurzi znotraj skupnosti Blockchain
Kibernetski terorizem kot grožnja delovanju sodobne informacijske družbe
Zavedanje domačih uporabnikov v Sloveniji o varnostnih grožnjah pri uporabi domačega računalnika
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Licences
License:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:
The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:
27.08.2020
Secondary language
Language:
German
Title:
Marketing communication within the company Spar Slovenija d. o. o.
Abstract:
Marketingkommunikation ist heutzutage omnipräsent. Wir haben uns daran gewöhnt immer und überall Informationen zu bekommen und ständiger Werbung ausgesetzt zu sein. Daher stellt sich nicht mehr die Frage, ob das Unternehmen Marketingkommunikation nutzen sollte, sondern wie sie zu nutzen um sich von der Masse abzuheben und somit erkennbar zu werden . Im Diplomseminar haben wir die Theorie des Marketings studiert. Wir haben die Marketingkommunikation genauer untersucht und präsentiert. Anschließend haben wir mit dem erworbenen Wissen die Marketingkommunikation der Firma Spar Slowenien d. o. o. studiert. Nach einer kurzen Präsentation des Unternehmens wird die Marketingkommunikation analysiert und präsentiert. Im Rahmen des praktischen Teils des Diplomseminars wurde eine Umfrage durchgeführt. Wir haben festgestellt, dass die Marketingkommunikation der Firma Spar Slowenien d. o. o. hochentwickelt und effektiv ist.
Keywords:
Marketingkommunikation
,
Spar Slowenien d. o. o.
,
Warenmarke
Comments
Leave comment
You must
log in
to leave a comment.
Comments (0)
0 - 0 / 0
There are no comments!
Back