Title: | Analiza programa zvestobe Petrol klub |
---|
Authors: | ID Vračko, Mitja (Author) ID Mumel, Damijan (Mentor) More about this mentor... |
Files: | UN_Vracko_Mitja_2020.pdf (456,67 KB) MD5: 8B69A2F4D9A40988A49587D5DB707978 PID: 20.500.12556/dkum/36f9e9be-f975-4de7-a4fb-e4cca0bfd604
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Diploma project paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Živimo v svetu, v katerem dejanja tržnikov igrajo pomembno vlogo v našem življenju. Obkroženi smo z nenehnimi tržnimi dražljaji v obliki številnih oglasov, ki tekmujejo za našo pozornost in denar. Oglasi nam prikazujejo, kako naj počnemo stvari, pa naj bo to recikliranje, uživanje alkohola, kakšne hiše in avtomobile naj kupujemo, nekaterih namen je celo, naj ocenjujemo druge na podlagi tega, katere izdelke kupujejo in katerih ne. Po drugi strani pa se moramo na ta sporočila tudi zanašati in jim delno verjeti, saj pričakujemo, da bodo kupljeni izdelki res kvalitetni, varni ter delujoči na način predstavljen v njih. Pri pridobivanju kupcev pa niso pomembna le oglasna sporočila, temveč tudi poprodajne aktivnosti podjetij, med katere spadajo tudi programi zvestobe. Preko njih trgovci nudijo svojim odjemalcem različne ugodnosti v obliki popustov, zbiranja nalepk, predkupnih pravic do izdelkov ipd., s katerimi želijo tako ohraniti pridobljene kupce, kot tudi pridobiti nove.
Diplomski projekt je zasnovan tako, da je v prvem delu predstavljena vsa teorija, od zgodovine in samih začetkov programov zvestobe, definicije kdo odjemalci so in kakšni so njihovi vzorci obnašanja. Delo se nadaljuje s preučitvijo področja pomena zvestobe odjemalcev za podjetja, teoretični del pa se zaključi z definicijo programov zvestobe: kaj so, kakšen je njihov namen, kako jih zasnovati, predstavljene so tudi njihove glavne prednosti in slabosti. Temu sledi poglavje predstavitve treh podjetij z naftnimi derivati ter njihovih programov zvestobe, s poudarkom na podjetju Petrol in njegovemu programu zvestobe Petrol klub.
V nadaljevanju se predstavijo rezultati in ugotovitve raziskave, katera je bila izvedena s pomočjo ankete na bencinskem servisu le med člani Petrol kluba. Anketa je bila izvedena v pisni obliki, anketiranim je bila zagotovljena anonimnost pri reševanju. Rezultati so nam omogočili vpogled v percepcijo programa zvestobe Petrol klub v očeh njegovih članov, kar je pripomoglo k sami analizi omenjenega programa zvestobe.
Na koncu diplomskega projekta so predstavljeni načini izboljšanja uporabniške izkušnje članov Petrol kluba, prav tako je navedenih nekaj predlogov izboljšav programa zvestobe Petrol klub. |
---|
Keywords: | program zvestobe, odjemalci, podjetje, zvestoba, ugodnosti, Petrol klub. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [M. Vračko] |
---|
Year of publishing: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76608 |
---|
UDC: | 658.8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 37835011 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:GBNTEBZC |
---|
Publication date in DKUM: | 17.11.2020 |
---|
Views: | 938 |
---|
Downloads: | 133 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
VRAČKO, Mitja, 2020, Analiza programa zvestobe Petrol klub [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : M. Vračko. [Accessed 22 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=76608
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |